Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Jeroenvde89

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
; Ik had vlak daarvoor vernieuwd, en toen per ongeluk nog eens, et voila; aangepast 😉
Sean91

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
ohh vandaar haha 😉
mysticsmagic

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Hier nog steeds status: Bestelling wordt verwerkt.

i7+ mat zwart 32 GB.
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Kan je ook abonnementen verlengen in de Apple Store? Of moet je per se 1000€ neerleggen?
JustLookingBack

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Op de forums van Tweakers zeggen ze dat verlengen mogelijk is aangezien het via de Vodafone Portal gaat.
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
JustLookingBack hmm okay thx dus als ik m reserveer kan ik voor hetzelfde tarief verlengen
JustLookingBack

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Zoals ik begrijp wel, Ik ga dat vanmiddag ook doen. half 6 in Amsterdam !
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
En hoe zit het met de annulering bij vodafone? Hebben jullie een verlenging? Als ik nu op annuleren druk, kan ik dan op kort termijn in de Apple store alsnog verlengen?
JustLookingBack

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik heb een verlenging gedaan bij een vodafone winkel dus daar bel ik ze straks op en dan kunnen ze hem daar annuleren. Toen ik dit deed van de note 7 (Gecanceld) naar de iPhone 7 kon ik meteen weer een nieuwe verlenging maken.
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
JustLookingBack er staat helaas: niet beschikbaar voor ophalen
JustLookingBack

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
wat bedoel je ?
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Ik wacht nog steeds op mijn Iphone 7 PLUS 128 GB, Mat zwart.

Geen update na SMS.

" bestelling wordt verwerkt"

Bij de Apple store inmiddels ook de + jes uitverkocht, gaat toch wel snel :). Misschien nog een paar in Den Haag zo. Ik hoop nog steeds dat Vodafone er nu een paar 7+ modellen binnen heeft gekregen.

Top dat die van jou onderweg is, Veel plezier ermee alvast!
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
JustLookingBack als ik kijk voor de zwarte 7 plus 32gb staat er niet beschikbaar voor ophalen
JustLookingBack

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Het kan zijn dat ie dan al weg is, Ik heb vanmorgen rond 10 uur een reservering geplaatst en nog geen minuut later had ik al een bevestiging + een code die je aan de medewerker moet laten zien.
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Dan morgen vroeg op staan! En dan proberen in Amsterdam!
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Mochten jullie je abonnement annuleren en dit zelf annuleren via de website.
Houd er dan wel rekening mee met de verwerkingstijd. Dus grote kans dat je dan bij de Apple Store NIET kan verlengen als je het zelf hebt geannuleerd, mogelijk zou je beter kunnen bellen en kijken wat ze dan kunnen betekenen voor je. Al zullen ze zeggen dat het niet kan maar nee heb je, ja kan je krijgen.


JustLookingBack

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Veel succes ! Ik hoop dat ik mijn pa nog kan overhalen voor straks om mee te rijden 😉
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Steeffeh ik durf nu niet meer haha
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
marchooker Waarom niet dan haha heb jij het zelf geannuleerd? Dan kom ik weer een stapje dichterbij 😛

Ik zit ook te overwegen om ergens te reserveren in de Apple Store alleen ja.. Als je er dan naast vist dan ben je helemaal te pineut.
Koenbuijs

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Bij Coolblue wordt vermeld op de site dat ze deze week nog verschillende plussen binnen krijgen van vodafone en KPN, dus we hebben nog hoop!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic