Na alle berichten had ik dan toch het idee om ook eens naar VF te gaan bellen, want het is inderdaad een beetke vaag wat er allemaal gebeurt (met mijn meldingen).
Ik type in Safari netjes
http://www.vodafone.nl. De website wordt geladen en ik klik op de befaamde MY Vodafone knop bovenin beeld. Ik moet toch ergens de CHAT kunnen openen ???
Nou ja, dan maar weer eens alle tabbladen door lezen en openklikken om de datums van mijn contract te vinden en te kijken of er ECHT nergens iets te vinden is over mijn bestelling van de iPhone 7 - 128GB - Mat Zwart ... wat schetst mijn verbazing ...
Een tab met mijn bestelling en de status !!! GEVONDEN !!! Eindelijk de mogelijkheid om eens mijn bestelling te volgen zoals de meesten hier hun bestelling kunnen volgen. Tja, zegt dit iets over mijn capaciteiten op het internet en in de ICT als ervaren Business Analist en Data Architect ... Of zegt dit iets over de kwaliteit van de VF (web) communicatie en het gemak hiervan ...
Al met al toch maar even gekeken dus naar de huidige status van mijn bestelling:
Status van je bestelling: De bestelling is verstuurd.