Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Ja zeker wel. Die t&t code kan vannacht ook nog komen en anders morgen vroeg. Ga er maar vanuit dat die morgen geleverd wordt! Welk iPhone had je ook alweer gekozen? Pienl
Pienl

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Arsance de 'gewone' 32g rosé gold
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Pienl nice! Duim voor je 🙂
meliisz

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Pienl nadat de bestelling bij mij op verstuurd stond kreeg ik eerst nog een mailtje met rekening(factuur) waarop je ook je imei nummer kan vinden. Daarna nog een mailtje met t&t maar ik kon in mijn post nl app eerder zien wanneer hij kwam dan dat ik het mailtje met t&t had
meliisz

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Overigens staat bij mn vriend die de iphone 7 32gb mat zwart heeft besteld nu ook de status op verstuurd. De mailtjes komen denk ik vannacht of morgen
JustLookingBack

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Hopelijk komen ze morgen ook binnen voor diegenen die hem in de winkel hebben ge pre-orderd en daar kunnen ophalen !
Simo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hallo mensen heb zojuist een mail gehad:

'Goed nieuws: je bestelling is binnen. We komen het natuurlijk graag bij je brengen. Hier plan je een dag en tijdstip dat voor jou het beste uitkomt'

Had op 9 sept een pre-order gedaan ook via de friends and family page (gekregen van een medewerker via de chat van VF, €53 voor 12gig en onbeperkt bellen en geen aansluitkosten, niks bijbetalen)

Ze komen m donderdag as al leveren via dyna. Sneller dan ik had verwacht. Ben een nieuwe klant trouwens.

Hoop dat iedereen die nog geen toestel heeft ook een mail heeft gekregen.

psvu2

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Hoop ik ook! Binnen nu en volgende week vrijdag, als ik de tabel mag geloven... 7+ 256 zwart
MBulten

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Had hem ook al op verstuurd staan sinds 8 uur maar het staat nog steeds niet in PostNL 😕
Kzegop

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb net 22.59pm een email van vodafone ontvangen dat mijn bestelling binnen is en ik kan een bezorg afspraak maken met dynalogic vanaf donderdag a.s. Gaat hier om de iphone7 zwart 32gb besteld op 9-9. Ik heb voor vrijdag 8-13u een afspraak staan. Check jullie email ook ff!
Jessol

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Mehh 😞 besteld status staat nog steeds op verwerken.
Maar goed om te lezen dat er schot in de zaak is en sommige mensen hun iPhones ontvangen!!

Wie kreeg er ook alweer appeltaart?? ????
Pienl

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Krijg je een bezorgafspraak als je nieuwe klant bent? Neem aan dat bij verlengen PostNL het gewoon komt brengen???
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Denk alles wat ze nu versturen dat het geen + modellen zijn toch?
meliisz

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Pienl klopt idd. Verlengen gaat via postnl
Kzegop

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben een nieuwe klant. Denk dat verlenging gewoon via post nl gaat
NNB

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik heb verlengd, maar het abonnement staat op naam van mijn moeder. Moet die er nog bij zijn ? Of maakt het niet uit wie de telefoon aanneemt ?
katert

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Jongens, tip:

Mocht je willen verlengen met een Friends & Family korting, bel dan even of start een chat-gesprek met een medewerker. Geef bijv. aan dat je het verlengaanbod mager vindt, en dat je denkt aan overstappen. Ik overwoog serieus om over te stappen, en via de chat kreeg ik de aanbieding om via het Friends & Family programma mijn abonnement te verlengen. Korting betreft een euro minder in de maandlasten, dus valt allemaal wel mee. Had liever gezien dat de eenmalige kosten flink verlaagd werden, maar deze zijn hetzelfde gebleven.

Ik denk trouwens echter niet dat er een andere voorraad geldt voor F&F, ik heb namelijk op de eerste pre-orderdag mijn abonnement verlengd met een iPhone 7 Plus 128GB Matzwart, en tot op heden nog helemaal niks vernomen. Als ik het nieuwe schema moet geloven, dan mag ik hier nog 2 weken op wachten.
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Dag luitjes,

Hele dag afwezig geweest wegens de verjaardag. Ik heb helaas nog geen iphone ontvangen dus we gaan weer vrolijk verder met wachten.. Iedereen nog steeds hetzelfde, als in geen update?

Heb net ff 8 pagina's doorgelezen. Jammer dat nog geen mod heeft gereageerd en de levertijden wel zijn verlengd..
Huilen dit 😞
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
NNB Nee iedereen mag dit pakketje voor jou aannemen. Aangezien jouw moeders gegevens al in de computer staan bij Vodafone hoeft niet niet gecontroleerd te worden.
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
B-Shockz Leuke verjaardag gehad?

Een aantal mensen die een iPhone 7 non-plus hebben besteld hebben wel een verzend bevestiging ontvangen dus weer zijn er geen plus modellen geleverd.

Heb een stille hoop dat de 9-9 pre orders volgende week vrijdag (30-09) worden geleverd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic