Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Update aub!
Roy__

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ja kom maar door Serkan. Zeg in ieder geval een keer iets!
NickBa

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Misschien helpt taggen 😉
MarjoleinBlok

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ze doen maar wat ik krijg gisteren sms met uw bestelling is gereed bel voor een afspraak, dat doe ik nee hoor klopt niet sms is niet goed gegaan....ik annuleer vervolgens de bestelling.... krijg vanmorgen sms van dynalogic de koerier zal rond 10.50 bij u arriveren mvg Dynalogic en vervolgens bleef t stil ....

t zelfde u abonnement verloopt op 16 september 2016 u kunt nu verlengen en dan druk je er op u munt niet verlengen geen idee wat ze aan t doen zijn bij vf ...
michelk90

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
 
taztalleke

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Uitslagen van de mini-enquete kunnen worden bijgehouden via deze link:

https://www.enquetesmaken.com/results/a72a20b-31eba3a&language=1

Je kunt filters toepassen en de enquete invullen kan natuurlijk ook nog steeds. Maar nog niet veel iphones ontvangen helaas.
Elmo911

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Net bericht gehad morgen wordt mij. Zwarte iPhone 7 32 gb black geleverd. ????????
Kurs

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer heb jij jouw bestelling geplaatst?
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Vindt het wel raar dat de 7 PLUS modellen zowel pre order en als je ze nu besteld een even lange levertijd heeft !
Elmo911

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Kurs verlengd bij gsmeasy op 10-9.vodafone keurde mijn verlenging 16-9 pas goed. Had de iPhone deze week nog niet verwacht maar dus toch
whiteetrash

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Elmo911 Had ik dat ook maar, heb hem netje 9/9 besteld maar nog niks gehoord.. Zelfde type.
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Dan ben je niet de enige die dat raar vind. Ik heb namelijk op 10-9 en op 12-9 besteld.
Waarvan er 1 van mijn vriendin is en van mij zelf (12-9, helaas nadat er wat fout is gegaan). Net zo'n lange levertijd heeft als dat je op de dag van vandaag zou bestellen.

Tevens heb ik ook zeer weinig tot geen PLUS modellen verzonden zien worden vanuit Vodafone.
En dan nog geen eens gesproken over de 128GB + Zwart (mat zwart) variant.
basj

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als er niks veranderd in de status denk ik niet dat ze voor de lol de PDF twee keer per dag gaan updaten met dezelfde gevevens om de time-stamp wel up to date te laten zijn...
JustLookingBack

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Dat is heerlijk snel ! Ook ik heb op 10-9 een verlenging gedaan bij vodafone, omdat ik in de winkel zelf heb besteld krijg ik geen updates, ook niet over een goedkeuring enzo
Chris87

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Elmo

Wat is je bestellingsnummer dan. Ik heb dezelfde telefonisch besteld op 9-9.
Elmo911

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
JustLookingBack kijk in myvodafone of daar je nieuwe contract staat?
Elmo911

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
@chris97 ik heb besteld bij webshop
JustLookingBack

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Nee helaas, einddatum staat nog steeds op 4-12-2016..
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Wat als dat nog je oude staat? Want dat staat er bij mij namelijk ook, die van mij is gisteren verlopen....
NickBa

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
waar kan ik de enquete invullen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic