Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Jessol

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Steeffeh haha betrapt! Ik tuinde volledig in dat email geluidje weer.. **bleep**! Ik kan ook niet zonder m'n iPhone dus daarom wacht de persoon in kwestie ook ????

taztalleke Wow, ik dacht dat ik 't goed geregeld had haha. Een grote ruiling daar bij jou!
WalterSmetsers

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
, dat ordernummer van jou baart me een beetje zorgen ... Mijn ordernummer zit daar meer dan 100k boven 😞

Mijn abonnement loopt (volgens MY Vodafone op GSM) af op 15 oktober 2016
en rara wat MY Vodafone WEB versie zegt ...

De startdatum van je contract is 15 oktober 2016.
De einddatum van je contract is 20 september 2016.

Ik ben benieuwd wat ik te horen krijg als ik ga bellen ................

Vooralsnog zie ik mijn verlengde contract met iphone 7 - 128GB - zwart
nog op VANAF 16 september staan, dus ik heb nog stille hoop dat de VF
organisatie me deze / volgende week blij gaat maken.
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Hahaha bij mij kan het nog mooier:

De startdatum van je contract is 9 oktober 2015.
De einddatum van je contract is 19 september 2016.

Tot op heden kan ik er nog gebruik van maken. Mijn nieuwe abonnement gaat in zodra ik mijn iPhone heb....
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Het is hier wel verdacht stil! What's going on? Haha
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Ben het T-Mobile forum aan het doorneuzen. Zie dat T-Mobile al haar pre-orders wil afronden voor 30 september. Er wordt zelfs regelmatig gepost door een mod! Zelfs 7 min geleden nog. 😄
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Zoooozooo daar wel! Haha Arsance
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Arsance mag VF wel eens een voorbeeld aan nemen haha
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Iemand anders waarvan zijn/haar abonnement vandaag is verlopen? Of in ieder geval op my vodafone staat eind contract datum vandaag of gister?
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Steeffeh ik ben gisteren bij de VF store geweest en het nieuwe abbo gaat in op het moment dat je je nieuwe Iphone hebt. Dan wordt je abbo overgezet die van mij verloopt 20-01-2017 maar aangezien je vanaf 4 maanden al mag verlengen 🙂
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Ja die van jou verloopt 20-01-2017 maar je mag idd eerder verlengen.
Die van mij is gisteren verlopen voglens my vodafone.

Hier staat namelijk letterlijk: Eindcontract datum: 19 September 2016.
En inderdaad het klopt dat je nieuwe abonnement in gaat zodra je je nieuwe toestel krijgt + simkaart.
Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
De mijne verloopt 01-01-2017... 14-9 verlengd...no worries
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Besteldatum 24-9? Bedoel je niet 14-9?
VanFransemstein

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Steeffeh schreef:
@Niwla Zo is dat haha dan kan het alleen maar meevallen, misschien moeten we dat gewoon allemaal proberen te denken. Ik ga van een 6s + 16GB over naar een 7+ 128GB dus kan in principe ook nog wel even mee haha 😛

Zodra de 7 binnen is gaat deze de verkoop in!
Hier precies hetzelfde. 🙂 En de 6+ doet het nog prima dus daar red ik het wel even mee totdat de 7+ binnen is.
Homans

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Heb net van een collega de iPhone 7 mat zwart even vast mogen houden. Ik zelf heb die ook besteld.

Ondanks dat het mooi spul is. Heb ik nu zo iets. Ik wacht wel. Heb nu nog een 6+ en die kan eigelijk bijna alles het zelfde als.de 7

Wachten zal uiteindelijk beloond worden.

Als laatste wil ik wel zeggen. Ik ben het met iedereen eens dat VF zijn/haar klanten beter had kunnen informeren. Ze hebben met hun schema de plank behoorlijk mis geslagen.

Maar wij consumenten/klanten kunnen daar niks aan veranderen.

Ik ga me niet meer druk maken en zie wel wanneer ik een mail of SMS krijg!!
Ciao
Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Misschien een leuke tip voor de geeks onder ons:

Ik laat de pagina met mijn bestelstatus volgen door deze site: https://www.followthatpage.com/

Zodra er een wijziging is op de pagina (zoals dat laatst de link met de besteltijd weg was) krijg ik een mailtje.
Koenbuijs

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Lees op tweakers toch wel positieve berichten 🙂
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Er wordt inderdaad gezegd dat er bij The Phonehouse heel veel toestellen zijn geleverd hopelijk is dat ook zo bij VF 😄
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
thaanks! 😄
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
haanks! 😄 Ja zou heel tof zijn maar ik denk dat, dat niet gaat gebeuren vandaag
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
ik weet niet echt of je hem moet geloven. Ik volg tweakers ook maar die gozer die dat beweert ken ik van feestjes. Nogal een blaaskaak en vind zichzelf heel wat.

Wat mij wel goede hoop geeft is dat Duitsland nieuwe voorraden heeft.

edit: Hij geeft nu ook aan dat er geen mat zwarte plus is geleverd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic