Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
kun je bevestigen dat het levertijd schema wordt berekend vanaf besteldatum?
pieterg_98

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Top! Dankjewel voor het snelle antwoord.
JeffreyVoois

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Iemand een wijziging in status of t&t code gehad afgelopen nacht?
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Nou jongens, nieuwe dag nieuwe kansen! Let's go!
Gertjanv

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het zou dan ook fijn zijn als iedereen ook die sms krijgt
Tot op heden buiten de mail van 5 dagen dan hoor je weer van ons geen enkel bericht van vodafone gehad
Moest er zelf achteraan als ik iets wil weten.
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Wilde precies hetzelfde zeggen hehe, nieuwe ronde nieuwe kansen!!

Wachten in spanning af haha.
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Precies ja haha. Hopen dat we vandaag wat meer info krijgen.
Marisem

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gisteren was ik toevallig in de MediaMarkt in Rotterdam centrum.. heb gelijk even gevraagd hoe het bij hen zit met de levertijden. Alle toestellen in de kleur zwart ongeveer 2 weken. De rose, zilvere en goude versie op voorraad! Heb alleen niet gevraagd welke modellen.

Overigens heb ik van Vodafone te horen gekregen dat ik volgende week maandag weeer moet bellen als ik a.s vrijdag mijn mobiel nog niet heb.

Iphone 7 32GB Mat zwart
12 september telefonisch verlengt.
Status: bestelling wordt verwerkt.

puk

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste SamsungExpert,

Het is al 6 dagen geleden van jullie mail dat ik binnen 5 dagen weer wat zou horen en dit is niet gebeurd jammer genoeg. Enige info weer voor ons?
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Het is gewoon allemaal een kwestie van afwachten. Door het eea te lezen wordt je vaak gek want bij de een hoor je dat het een week duurt de ander geeft aan dat het 2/3 dagen duurt de ander weer zus en de ander weer zo.

Helaas kunnen wij er niks aan versnellen en vodafone zelf ook weinig. Al is het wel zo dat Vodafone wat beter mag/mocht informeren maar ja, moeten het er maar mee doen 😛
Chris87

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Marisem

Vreemd ik heb hem 9 sept telefonisch besteld en als jij hem vrijdag zou krijgen hoor ik hem vandaag te krijgen. Bij mij staat hij ook nog op verweken. Ook de 7 32gb zwart. Ordernummer is 249222292. Zodra er verandering is zal ik het melden.
Marisem

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja klopt er zit niks anders op dan wachten.. heb ik overigens ook geen problemen mee... alleen zijn die trucjes van Vodafone wel irritant Steeffeh.

Ja ik heb tot nu toe 3 verschillende verhalen gehoord vanuit Vodafone... grappigste was 6 weken terwijl.. als je nu op de site kijkt staat er 1 a 2 weken levertijd als je het nu besteld.... en als ik hier alles lees man man. Ik heb nu zoiets van ik zie wel wanneer hij aankomt.
Chris87

AAkker

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij hetzelfde, ook 9 september besteld .
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Goedemorgen iPhone lovers.

Aller eerst@B-shockerz gefeliciteerd met je verjaardag!
Nog geen mail of verandering in order status helaas.. Hopen dat er duidelijkheid komt vandaag.
soprano

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Gefeliciteerd! Zou mooi zijn als er een pakketje van PostNL jouw kant op komt vandaag!
Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Ik ga er gewoon van uit dat ik 30 november mijn telefoon geleverd krijg. Iedere dag dat het eerder is, is mooi meegenomen.

Mijn abonnement wordt 1 januari verlengd en ben nog prima tevreden met mijn 5S 64gb....geen haast
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Zo is dat haha dan kan het alleen maar meevallen, misschien moeten we dat gewoon allemaal proberen te denken. Ik ga van een 6s + 16GB over naar een 7+ 128GB dus kan in principe ook nog wel even mee haha 😛

Zodra de 7 binnen is gaat deze de verkoop in!
Jessol

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Steeffeh haha herkenbaar, m'n huidige iPhone 5s is al gereserveerd. De persoon in kwestie wacht tot in m'n nieuwe telefoon heb dus er zitten twee mensen te wachten hier ???? Haha.

Ik hoop dat de iPhone 7 32gb mat zwart deze of volgende week word geleverd. Ga niet meer met vf bellen, heeft toch geen zin. Ze kunnen er niks aan doen. M'n bestelstatus staat nog steeds op verwerken. Moet wel zeggen dat iedere keer als er een email binnenkomt ik toch snel even spiek of het niet vf is.
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Hahahah, Heb hem zelf nog niet verkocht of gereserveerd ga hem er echt pas opzetten zodra ik de nieuwe in mijn handen heb. Kan niet zonder moet bereikbaar blijven haha.

Haha hier nog een als ik een mail binnen krijg spiek ook toch ook even om te kijken hoe of wat. Bij deze krijg jij weer een mail en ga je nog eens kijken haha sorry 😛
taztalleke

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Jessol het kan nog gekker. Ik wacht op de nieuwe iphone 7 Plus, mijn iphone 5s gaat naar mijn man en die zijn iPhone 4s gaat naar mijn zus. 3 wachtenden......
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic