Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
erichol

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Om maar eens even met de vraag te beginnen: wanneer wordt mijn bestelling nu geleverd?

Los van de flauwe inleiding op dit topic door Serkan, waarin feitelijk staat "als u bestelt dan hoort u het wel een keer" is het bestelproces feitelijk een schoolvoorbeeld van alle fouten die je kunt maken als je als organisatie het woord "klant" een beetje hoog in het vaandel hebt staan.
eerste keer niks: bericht wordt gestuurd dat de telefoon niet de 16e wordt geleverd. We sturen binnen 5 dagen een nieuw bericht met nadere informatie. Dat gebeurt dus gewoon niet
twee keer niks: als je probeert te bellen wordt er gewoon niet opgenomen, door niemand. Oh nee, 1 uitzondering, maar die ging toen uitleggen dat hij van abonnementen was en er niks mee kon
drie keer niks : als je naar de winkel gaat, gewoon als bestaande vodafone KLANT, dan gaat de juffrouw je daar staan uitleggen dat zij helemaal niks met online bestelllingen kunnen. letterlijk "wij adviseren ook altijd gewoon in de winkel te kopen, en niet online te bestellen". zal wel iets met haar bonus te maken hebben, of met het ontbreken van het besef dat het inmiddels 2016 is. Maar in de vodafone winkel ben je dus als bestaande klant, als je de fout maakt om online te bestellen, geen klant.
vier keer niks : daar komt ie: nu gaan we de schuld op apple steken, omdat die niet goed uitlevert. Beste vodafone, pak er eens een goed marketingboek bij en zoek eens op of je zo je klanten moet behandelen

wat wel prima gaat is het afschrijven van het geld, niks mis mee. Maar daarna 4x niks, en ik vrees dat we er nog niet zijn. "het zal wel druk zijn", denk ik, dat argument heb ik nog niet gehoord...
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Aahzo ik wist niet dat bijna iedereen via apple besteld had op tweakers. Ik ben benieuwd wanneer wij onze felbegeerde mailtjes krijgen.
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Voor de IPhone 7 plus mensen, heel veel verzendingen worden klaargemaakt voor degene die bij de Apple store besteld heeft. Dus er zijn 7 plusjes in het land hopelijk morgen een berg bij Vodafone!! Kunnen we gelijk dit forum topic opheffen ????????????????????
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Laten we dat hopen! Kan ik mijn trouwe iPhone 6+ ook gaan verkopen. Die heeft het 2 jaar perfect gedaan. Behalve de kleine buiging in het scherm, maar ach dat hoort erbij. 😄
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Laten wij hopen! Ik kan niet meer wachten, voor de eerste keer een iPhone Plus. Ik ga van de 6 64GB space grey naar 7 Plus 128GB Black (mat). Hopelijk morgen een verzendbevestiging of iets!
Bram96

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
http://www.macrumors.com/2016/09/19/jet-black-iphone-7-plus-orders-shipping/

Voor de mensen met een 7 plus Jet Black Pre-Order (zoals ikzelf) er is nog hoop op een snellere lervering!
JeffreyVoois

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Ik hoop met je mee, ik ga van een Space Grey 6 16GB naar een Black 7 Plus 128GB.
Als hij binnen is voor het weekend zou ik heel blij zijn. Hoe eerder hoe beter.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Zoals dat stukje van macRumors geschreven is geld dit waarschijnlijk voor ALLE modellen. Oftewel ze schroeven de productie op. Ben benieuwd of het waar is.
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Ben benieuwd! Nog even afwachten dus 🙂
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Spanneeeeennd kan niet meer wachten haha ???????? voor mij ook de eerste keer dat ik een plus neem. Hiervoor een 16gb 6 gehad en nooit problemen mee gehad. Net als de 5 & 4.
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
De Plus is echt GE WEL DIG. Nooit meer kleiner! Op het begin even wennen, maar komt later zeker goed. Heb zelf grote handen dus kan de Plus ook wel met 1 hand bedienen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedenavond ,

Daar heb ik tot zover geen nieuwe informatie over. Hopelijk ontvang je de iPhone 7 zonder geluiden of problemen.
En alvast veel plezier ermee 🙂
pieterg_98

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Alleen hier op reageren en niet over de levertijden of op alle andere belangerijke..
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Dat dacht ik dus ook haha pieterg_98
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Volgens mij heeft meneer SamsungExpert geen inzage in leveringen etc. Dus kan hierover ook niks uiten.
pieterg_98

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Dan kan hij dat op zn minst even laten weten
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Dat heeft hij denk ik al 2,5 miljoen keer gedaan. Misschien eens alle 60 pagina's teruglezen.
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Volg deze post al sinds pagina 1 en kan je vertellen dat de mods alleen reageren wanneer er duidelijkheid is over wat dan ook. Als er geen duidelijkheid is reageren ze niet, zoals de afgelopen dagen. Kan ze niks verwijten, want als er geen nieuws is kunnen ze het ook niet posten.

Toch vind ik wel dat ze vandaag even een mailtje de deur uit mochten doen met excuses mbt de communicatie en de reden waarom het allemaal zo traag loopt.
pieterg_98

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ja dat bedoel ik.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedenavond & ,

De vraag van B-Shockz stond nog gisteren open zonder vervolg antwoord heel wat pagina's terug, waarop ik een antwoord heb op kunnen geven vandaag. Snap dat het minder overkomt naar jullie maar er worden per dag heel wat pagina's volgeschreven...

Houd de website dus in de gaten. Ik kan eventueel navraag doen. Moderators zullen nieuwe updates doen wanneer dit mogelijk is en dit voor alle duidelijkheid geeft, medewerkers & specialisten zijn hier beschikbaar ter ondersteuning.

Daarnaast is het zo dat via www.vodafone.nl/levertijd/ er meer informatie beschikbaar is dan via het forum. Als er vertraging is met de bestelling ontvang je een SMS met bijbehorende informatie.
Wees welkom je vragen te stellen op het forum :)! Daarvoor is het forum ook bedoeld ;).

Daarnaast zie ik niet gehele dag vriendelijke berichten, dit board behoort tot het iPhone 7 board geen ander. Graag niet off topic gaan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic