Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
martijnte83

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
B-Shockz schreef:
@martijnte83

Weet je waar ik zo misselijk van wordt? Gasten zoals jij die niet het forum lezen. Wat loop jij nou te janken dan?
Als je een aantal pagina's terug leest zie je dat ik vanaf het begin af aan al mee berichten plaats en nergens moeilijk over doe. Nergens zie je dat ik klaag over dat ik mijn toestel niet heb. Enige is dat ik er van baal maar zo be it. Ik heb het over hoe vodafone met de klanten communiceert. Eerst verder kijken dan dat je neus is voordat je oordeelt.

En meer dan de helft van mijn berichten hier op dit forum ga ik juist tegen dat soort mensen in waar jij misselijk van word. Dus je reactie is nogal krom.



Dus ik lees niks? mmmmmm knap dat jij dat allemaal weet 🙂 Hoezo zou ik hierom moeten janken?! heb genoeg gejankd afgelopen 8 maanden 😉

Maak je niet druk het is maar een telefoon jonge er zijn ergere dingen!
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Lekker ruzie maken jongens. Stel je even volwassen op! Onze iPhones komen wel. 🙂
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Gelijk heb je! Nu weer On toppic! Iedereen nog steeds niets op dezelfde status?
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Jep....
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Nog steeds dezelfde status. Twijfel steeds meer of mijn bestelling wel is door gekomen. 😄
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Hopen dat we vanavond van alles binnen krijgen of morgen. Zou mooi zijn als ik hem morgen ontvang. Mooi op mijn verjaardag haha
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Haha daar ga maar niet vanuit.. Alvast gefeliciteerd! De iPhone had een mooi verjaardags cadeautje kunnen zijn. Als je mij even een berichtje doet met je adres gegevens krijg jij van mij ook een Jet Black Apple Pie. 😄
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Nog steeds dezelfde status! Vodafone krijgt elke week een. Ieiwe lading binnen hoorde ik dus ik neem aan dat we er deze week bij zitten! Zal wel leuk zijn op je verjaardag! B-Shockz
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
marchooker Ja, maar ik ga er niet vanuit dat hier het Black Plus model ook tussen zit..
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Laten we vooral van het positieve uitgaan dat ze morgen een flinke shipment binnen krijgen van Apple inclusief de plus modellen. Klantenservice medewerker vertelde mij dat er op dinsdag toestellen binnen komen, voor wat het waard is! Laten we elkaar morgen weer informeren! Hopelijk is dan de status veranderd naar verstuurd!

marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Arsance ik denk het wel, op het forum van tweakers zitten er heel veel mensen tussen die een verzendbevestiging hebben gekregen van de 7+ zwart 32 en 128 gb
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Nee inderdaad! Dankje! hahaha ja dat zou ook mooi zijn.

dat zou heel mooi zijn. Heb net nog van een collega de 7 black in handen gehad. Heel mooi in het echt!
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
B-Shockz klopt! Alleen de home button is raar he? Heb 'm vandaag ook uitgetest in de Apple Store, alvast gefeliciteerd trouwens!
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Nog geen enkele iPhone 7 vast gehouden 😞 Is de home button zo erg wennen?
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Mat zwart is onwijs gave kleur! Heb alleen de plus nog niet in mijn handen gehad jammer genoeg..
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
ik vond hem wel heel anders aanvoelen. Het was net alsof ik het hele glas indrukte. Maar ik denk dat je daar snel aan gewend raakt
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Arsance ja voelt niet als een normale knop ofzo, is heel erg wennen hoor! Was blij dat m'n eigen 6 een normaal knopje had ????
ArnoA

Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
Precies, doe even rustig. Ik heb vandaag ook gebeld en kreeg te horen dat ie nog deze week geleverd wordt. Niets gehoord over 1-2 weken levertijd. Ik vraag me af of jij misschien iedere keer de verkeerde aan de lijn krijgt....
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Ik zie op tweakers wel heel veel berichten dat de zending klaar wordt gemaakt. Gewone 7's en + modellen. Hoop dat die van ons daar ook allemaal bij zitten.
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Las het ook ja. Is dan wel via de Apple webshop maar goed die krijgen hem ook nu pas binnen. Ook verschillende geluiden gehoord dat andere webshops/providers ook ladingen gaan ontvangen van de telefoons die nog niet uitgeleverd konden worden!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic