Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
VanFransemstein schreef:
JustLookingBack schreef:
Welke site heb jij die spigen hoesje besteld ?
Ik bestel ze op amazon.co.uk
Ik normaal gesproken ook. Amazon.com en .de verstuurden dit niet naar NL, via co.uk kwam het totaal op GBP 17.98. Dan maar gewoon in NL 😉 voor 17 euro klaar 😉
Pienl

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
meliisz ja de gewone 32g rosé gold
meliisz

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Pienl wanneer heb je hem besteld
koningjordy

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
VanFransemstein zijn ze daar wel op voorraad? voor de plus?
psvu2

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Lees op tweakers wel dat mensen de 7+ zwart 256 tussen 20-22 sep geleverd krijgen zou mooi zijn als ik hem ook dan in de vf winkel mag ophalen(09-09 1st in de winkel)
Pienl

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
meliisz 9-9 besteld. Had m'n bevestiging om 11:34 binnen. En jij?
VanFransemstein

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
koningjordy schreef:
@VanFransemstein zijn ze daar wel op voorraad? voor de plus?
Degene die ik wil hebben niet, pas vanaf de 30e.
Homans

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Is er überhaupt iemand die vandaag een aanpassing in zijn/haar status heeft? Of een t&t heeft ontvangen
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Homans helemaal niks... iPhone 7+ 32gb black

Wat denken jullie trouwens van dat sissende geluid dat sommige iPhones maken bij het spelen van games of andere hevige apps?
Homans

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Dat geluid is klote denk
meliisz

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Pienl dat is raar ik heb hem besteld op 9-9 bevestiging 13:36 en ook de gewone 7 32 gb rose-gold en heb hem vrijdagmiddag geleverd gekregen. Betreft een verlenging online
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Status van de bestelling: Uw bestelling wordt verwerkt, nog steeds... Maar ik hoop nog wel dat ik 'm deze week mag ontvangen!
JustLookingBack

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik heb de 7 Plus 128GB Black besteld ook verlenging aangezien ik hem in de winkel besteld heb krijg ik geen enkele update of iets dergelijks...
Bram96

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dat sissende geluid hoor ik ook bij mijn huidige 6S. Lijkt me vooral een storm in een glas water omdat er elke keer wel een bepaalde "-gate" hoort te zijn volgens de media bij een iPhone lancering. Antennagate, Bendgate, Scratchgate, etc.
Pienl

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
meliisz ik heb ook verlengd dus zo zie je maar dat het niet helemaal op ordernummer gaat ????
michelk90

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Net gebeld maar ze zijn je weer aan het voorliegen ( ik belde met een vastnr met de vraag wanneer mijn iphone 7+ 128GB zwart geleverd zou worden maar dat is dus 1-2 weken vertraagd!

Knap dat ik met een vast nummer een iphone kan bestellen VF!!
Na wat slimme vragen enz kreeg ik uit de beste jongen.. ( zielig eigenlijk voor de mannen/vrouwen die daar heel de dag door mensen moeten voor liegen ) dat ze op dit moment 1-2 weken moeten doorgeven aan iedereen die belt! Nou lekker is dat.. misleid bij de preorder en ze gaan maar door!

Voor de medewerkers van VF: wees is een bedrijf met ballen en zet de WERKELIJKE levertijd gewoon in het tabel! Dan weet iedereen hoe&wat! Ook de mensen van de preorder.. "vanaf" kan je niets mee en is een groot begrip!
soprano

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
michelk90 doe eens ff chillen... komt allemaal goed.
michelk90

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
soprano ik doe chill 😉 alleen moeten ze je niet voorliegen.. daar heb ik de pest aan ;-)! En zoals ik op het laatst ook zeg "geef de werkelijke levertijd" en weet iedereen hoe/wat
koningjordy

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Zelfs in de apple store in amsterdam geen show modellen van. de plus in beide kleuren zwart.
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes


Weet je waar ik zo misselijk van wordt? Gasten zoals jij die niet het forum lezen. Wat loop jij nou te janken dan?
Als je een aantal pagina's terug leest zie je dat ik vanaf het begin af aan al mee berichten plaats en nergens moeilijk over doe. Nergens zie je dat ik klaag over dat ik mijn toestel niet heb. Enige is dat ik er van baal maar zo be it. Ik heb het over hoe vodafone met de klanten communiceert. Eerst verder kijken dan dat je neus is voordat je oordeelt.

En meer dan de helft van mijn berichten hier op dit forum ga ik juist tegen dat soort mensen in waar jij misselijk van word. Dus je reactie is nogal krom.



E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic