JustLookingBack schreef:https://www.appelhoes.nl/Spigen-Liquid-Armor-iPhone-7-case-Black
Welke site heb jij die spigen hoesje besteld ?
B-Shockz schreef:Serieus? Ik wordt hier onderhand zo kotsmisselijk van de mensen die wat willen eisen omdat hun telefoon niet op de dag van 16 september geleverd is. Terwijl er destijds al stond levering vanaf 16 september dus dat kan ook nog in de december wezen! Dus houdt allemaal eens op met de gejank dat je je telefoontje nog niet hebt.
Eigenlijk vind ik ook wel dat ze iets mogen doen voor de mensen die voor 09:15 op 09-09 besteld hebben. Pre orderen van nu had ook helemaal geen zin helaas. Ik zag bij een aantal interviews, van mensen die voor de winkel zaten een bon van 100 dollar kregen van Apple. Niet dat ik nu een bon van 100 euro ofzo wil hoor. Maar een kleine tegemoetkoming o.i.d. zou gepast zijn.
RobPete89 schreef:Haha zo wat dacht je pas hem toch nog even aan 🙂 Nee moet toch wat doen overdag 😉 Maar goed!
@martijnte83 Ga dan lekker van dit forum weg als je frustaties niet wilt lezen. Ik snap de frustratie goed. Als ik ergens iets reserveer dan ga ik ervan uit dat ik op de dag van release iets in handen heb (bijvoorbeeld bij games). 'Vanaf' is een ruim begrip maar je lokt er wel mee uit dat klanten teleurgesteld kunnen zijn. Wat gewoon te verwijten is dat Vodafone niet goed communiceert (veel verschillende info, niet zo veel updates en van kastje naar de muur gestuurd worden). Het is uiteindelijk maar een telefoon maar het is wel een product waar je veel geld voor neerklapt en je dus ook enige service mag verwachten want ze weten ons weer voor 2 jaar te strikken,
JustLookingBack schreef:Ik bestel ze op amazon.co.uk
Welke site heb jij die spigen hoesje besteld ?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.