Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Jessol

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Ik heb op 13sept (de laatste pre order dag) de iPhone 7 32gb mat zwart besteld. Volgens de vf medewerker afgelopen vrijdag moest ik rekenen op eind sept als ik mazzel had ???? lees her en der dat sommige mensen al hun iPhone in ontvangst hebben. Mijn status staat net als anderen ook op "bestelling word verwerkt"
ArnoA

Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
Goed plan ! Volgens de medewerkster die ik net aan de lijn kreeg, komt mijn zilveren 7 32 Gb nog deze week. Ik vul de enquete in zodra ik hem ontvangen heb.
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Valt nog wel mee met eind september. voor mij staat er sowieso 2-3 weken. Laat staan (offtopic) de watch 2 haha die heb ik gepreorderd maar komt pas 31 okt (verwachten ze).
Nikki2

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Eind september is nog oké... Ik hem 11 september besteld. Heb ook nog niks mogen vernemen van eventuele levering. Ik wacht het rustig af.. Ik kan me wel druk maken maar ik heb er niks aan.... Het enige wat ik wel hoop is dat mijn 'nieuwe' absoluut (ik heb verlengd) wel pas ingaat als ik ook daadwerkelijk mijn iPhone 7 heb. Erover bellen heb ik nu geen zin in, dan sta ik waarschijnlijk enorm lang in de wacht.
JohanJansen

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben echt één en al onbegrip voor wat er binnen Vodafone allemaal gebeurd. Zoals geschreven op 9-9 een pre-order gedaan en direct een bevestiging ontvangen. Driemaal de status update afd. gesproken en driemaal is mij aangegeven de order keurig is binnen gekomen en dat ik één dezer dagen de T&T code zou gaan ontvangen. Nadat ik op zaterdagmiddag nog steeds niets had gekregen heb ik het nogmaals laten checken en nu werd mij opeens verteld dat de order niet goed was door gekomen (de eerdere drie medewerkers hebben gewoon een standaard verhaal opgelezen).

Nu kan ik mijn bestelling opnieuw doen, maar zonder de voorwaarden die ik had bij de pre-order (bluetooth speaker) en ik mag opnieuw aansluiten in de wachtrij mbt leverdatum. Arrogantie ten top....
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Winkel heeft ook geen voorraad (zoals verwacht), dan toch maar wachten!
Fries1990

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik heb ook 13-9 besteld. Tegen mij werd gezegd midden volgende week. Heb afgelopen vrijdag gebeld. Dus daar worden ook weer verschilende dingen in gezegd.
Chris87

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Op 9 sept de iPhone besteld. Word er gezegd ik kan hem aanbieden voor 60€ per maand. Ik zeg ik heb hem op internet zien staan voor 54€ de 28gb met Vodafone red. Zegt de medewerker nee dat klopt niet bla bla bla. Aan het eind van het gesprek zegt hij ik kan je korting geven omdat je al zolang klant bent je krijgt hem voor 54€. Mee akkoord gegaan omdat ik het niet zeker wist. Naderhand op internet gekeken blijkt dat als ik geen klant was hem ook voor 54€ zou krijgen. Weer gebeld en toen kreeg ik 2€ korting per maand terwijl die actie ook liep van de draadloze speaker en daar hoor je ze niet over. Geen goed woord over voor vdf!!
MBulten

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Is er nog iemand die 9 september heeft besteld en nog niet binnen heeft gehad en dan heb ik het over de iPhone 7 32 Gb Black versie
Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
En de link met link naar de (nietszeggende) levertijd is weer terug in de bestelstatus...ping pong ping pong
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Hoe kom jij erbij dat je voor 54 euro 28GB krijg?

Ik heb red super met 12GB?
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Niwla en nog is er niks veranderd pfff
Chris87

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Sorry ik bedoel de 7 met 32 gb. Als je hem besteld zonder dat je klant bent krijg je hem voor 54€. En ik heb 5 gb dus niet red super.
Simo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik heb een pre-order gedaan op de eerste dag dat het kon in de middag. Vooralsnog staat de mijn status van de bestelling op 'bestelling wordt verwerkt'. Ben een nieuwe klant overigens.

Het is gewoon heel simpel jongens.. Er is geen voorraad. De voorraad die er was is al uitgedeeld. Vodafone wacht gewoon op de volgende levering. Dan kunnen ze weer uitdelen. Waarom snapt niemand dat. Enige waar je over kunt zeuren is: waarom dan pre-orderen. Het antwoord is: je moet geluk hebben dat jij een van de +/- 300.000 iphones zou krijgen die apple naar de eerste landen heeft verscheept en geloof me die zijn allemaal al uitgedeeld. Dus heb je nu al een iphone binnen, gefeliciteerd! Nog geen iphone? Wacht dan gerust de komen de 2 weken nog af.

Ik gok dat de pre-order klanten waaronder ik dus een iphone zal krijgen ergens rond volgende week of begin oktober. Succes!
QueenB

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
net maar weer eens gebeld...
dame van de klantenservice gaf gelijk toe dat de communicatie heel slecht is. Werd me bij bestellen nog verteld dat ik in de eerste shift zat, vrijdag werd er gezegd dat het mogelijk 5 tot 10 werkdagen kon duren maar dat er maandag (vandaag dus) een nieuwe zending binnen zou komen en dat ik daar bij zou zitten, en nu is het minimaal 2 tot 3 wkn levertijd.

erg teleurstellend..... begrijp dat ze bij VF niet weten wat er binnenkomt en dat treft hen geen blaam, wel dat ze blijkbaar van alles roepen zonder dat het gestaafd is aan feiten.
soprano

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
WIE DENK JE WEL DAT JE BENT MET JE GEZOND VERSTAND!!!
whiteetrash

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
En om welk model gaat dit ?
erikgaal

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Erg jammer dat er wordt gezegd dat de levertijdpagina 2 keer per dag wordt geupdatet, terwijl hij voor het laatst donderdagnacht is aangepast.

erik@erik-mbpro ~> curl -I https://www.vodafone.nl/_campagnes/levertijd/_assets/pdf/levertijd-iphone-7-en-iphone-7-plus-bestelling.pdfHTTP/1.1 200 OKDate: Mon, 19 Sep 2016 12:29:31 GMT...Last-Modified: Fri, 16 Sep 2016 01:52:22 GMT...erik@erik-mbpro ~>
Sean91

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Pre-order gedaan op 9-9 om 9:04

Uiteraard voor de 7+ 128gb Jet Black gegaan.

We zijn 10 dagen verder en ik heb nog geen enkele communicatie gekregen van Vodafone.
Geen mailtje, telefoontje of whatever... Status is nog steeds: Wordt verwerkt...

Zelf maar gebeld. Meerdere malen, uiteraard kreeg ik steeds een ander lulverhaal.

Jammer Vodafone. Hoe de klanten behandeld worden.


Simo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Misschien als je je hoofd tegen de muur slaat krijg je je telefoon sneller geleverd. Rustig aan, denk aan je bloeddruk!

Het is gewoon zoals ik boven heb geschreven. Kan zowel jij als vodafone weinig aan veranderen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic