Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Net met Vodafone order status gebeld, totaal geen nieuwe informatie, sta nog steeds in de back order, daaaag! Beetje klaar mee
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Geen info over een nieuwe levering, alles gaat via Dynalogic wat ik overigens een *** bedrijf vind
ArnoA

Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
en , zou het niet zo zijn dat het nieuwe abo wel al ingaat met de nieuwe specs, maar dat je gewoon nog moet wachten op het toestel? Een gratis overbruggingsperiode, daar geloof ik niet zo in...
WalterSmetsers

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
, geweldig idee !!!

Bestel-/ordernummers bij de levertijden => Hoeft voor mij niet per uur bij te worden gewerkt hoor VODAFONE.
(3x per dag bijvoornbeeld).

Mijn ordernummer ligt namelijk VER boven de huidige nummers (12/09/16 verlengd), en ik ben benieuwd naar het aantal dat VOOR mij nog moet worden geleverd (100k+ ???)
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
RobPete89 Er is nog geen duidelijkheid over de nieuwe levering.
WalterSmetsers

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
, welk nummer is dat - order status ??? Ik krijg via de chat en klantenservice namelijk geen mogelijkheid om mijn order status email OPNIEUW te laten verzenden ... iets met mijn email provider (KPNMAIL).

sven11

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wellicht tip van de dag: check je spambox! De t&t voor mijn 7 128gb matzwart zat, bleek vanmorgen, al sinds vrijdag in mijn spam!
fast_ray

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Precies! Het gaat erom dat mensen kunnen zien waar ze in de rij ergens staan...... Welk gegevenselement je daarvoor pakt maakt niet veel uit, ik gebruikte bestel datum + tijd per model omdat ik gok dat de ordernummers nier per model zullen zijn....
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
WalterSmetsers (0800) 0560
ArnoA

Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
Als degene op dit topic die hun telefoon al hebben ontvangen, hun ordernummer nu eens hier opgeeft, dan maken we toch zelf een soort on-topic-lijst?

Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Ordernummers heb je niks aan want het zijn allemaal verschillende modellen.
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Ik ben er helemaal klaar mee, ik ga naar een Vodafone winkel en kijken of ze een iPhone op voorraad hebben...
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Robinhensgens je kan daarbij toch ook je toestel + kleur + geheugen aangeven 😉
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Dat snap ik maar zo kun je nooit een volgorde opbouwen
Pienl

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Net de klantenservice aan de telefoon gehad. Een vriendin van mij heeft NA mij dezelfde 32 g rosé gold besteld (zat er naast) en zij heeft hem al wel. Het gaat blijkbaar niet op ordernummer. Mevrouw vertelde dat er deze week weer een lading binnenkomt.
Weet alleen niet of ik dit serieus moet nemen
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Ik vind het gewoon ronduit belachelijk dat je bij VF op niemand kan vertrouwen, bij de klantenservice zegt de ene medewerker A & de ander weer B. Bel je naar de verkoop wordt je weer doorverwezen naar de winkel. Als je naar de winkel gaat weten ze ook niets.

Op de webshop staat een levertijd van 5 dagen, maar in de tabel van 1-2 weken of zelfs meer.

Er moet gewoon een keer duidelijkheid komen! Niemand weet iets lekker klantvriendelijk dit!
taztalleke

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Korte enquête gemaakt:
https://www.enquetesmaken.com/s/a72a20b
NB. Moet nu wel weg dus vanavond pas de resultaten. Alleen in te vullen als je de iPhone al hebt ontvangen.
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
iPhone 7 plus 128 gb besteld mat zwart (pre order). Nog geen info bestelling staat op 'wordt verwerkt'. Er zijn volgens mij nog helemaal geen zwarte iPhone 7 plus uitgegeven door Vodafone.
saskiaa92

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Koenbuijs hier precies hetzelfde verhaal.. contact gehad met Vodafone hierover en deze gaven aan dat ik dan eventueel mijn simkaart al in de winkel op kan halen. Probleem is dat ik geen simlockvrij toestel heb dus schiet er niks mee op. Een andere oplossing hadden ze niet.
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Heb precies dezelfde iPhone 2x besteld 1x voor mij 1x voor mijn vriendin.
Ik zelf heb op de 12e besteld helaas omdat de eerste bestelling fout is gegaan en niet is doorgekomen.................
Mijn vriendin heeft het op de 10e besteld en inderdaad ook verder nog niks gehoord.

Zo kreeg ik afgelopen donderdag het smsje dat het toestel niet geleverd kan worden maar mijn vriendin kreeg niks.

Zijn nog beide in afwachting dus 😛
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic