Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
basj

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes


Versturen wellicht, maar postnl bezorgd niet op maandag. Dus wordt op zijn vroegst dinsdag denk ik.

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Spannend allemaal! Al deze kleine dingetjes geven wel iets meer hoop. En dit is nog maar 9:00 's ochtends op maandag. Nog een hele week te gaan dus! We krijgen vast meer duidelijkheid deze week.
basj

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes



Vast voor nieuwe klanten...maar niet verlengen.
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Koenbuijs welke link gebruik je dan want bij mij is er niets veranderd? 😞
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Gewone normale webshop van Vodafone!
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Ooh ja ik zie het, nou in elk geval hoopvol dan mogen ze dat pdf bestand ook wel aanpassen haha 🙂
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Waar zie jij 5 dagen? Als ik kijk staat er nog altijd bij mij 1-2 weken...
Iskender87

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vrijdag besteld en nog niet binnen????
Koenbuijs

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
@Steffeh als je kijkt bij als je m wilt bestellen zeg maar gewoon de webshop.
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Is helaas ook niet betrouwbaar, want als je volgens het Tabel kijkt zou de kleuren zilver en goud beter leverbaar zijn echter staan deze ook op 5 dagen levertijd. Bij elke kleur staat hier 5 dagen.

De vraag is dus wat moet je aanhouden of de levertijden tabel of de webshop.
joostbeumer

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Ik zie het al Voor me. Dat als die straks komt ik niet thuis ben en mijn vriendin ook niet.
AAkker

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij ook niet, link werkt gewooon
ArnoA

Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
Om dan de boel hier nog wat te doen oplaaien, zou je ook gelijk even je besteldatum erbij moeten vermelden. Reacties gegarandeerd ????
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
ik hoop dan dat ze voor de pre-order mensen extra service qua bezorgen hebben ofzo bij postnl, DHL of UPS gewoon op maandag bezorgen dat zou mooi zijn. Maar dat zal denk ik toch niet gebeuren.
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Eigenlijk vind ik ook wel dat ze iets mogen doen voor de mensen die voor 09:15 op 09-09 besteld hebben. Pre orderen van nu had ook helemaal geen zin helaas. Ik zag bij een aantal interviews, van mensen die voor de winkel zaten een bon van 100 dollar kregen van Apple. Niet dat ik nu een bon van 100 euro ofzo wil hoor. Maar een kleine tegemoetkoming o.i.d. zou gepast zijn.
QueenB

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Het blijft gewoon feit dat Vodafone niet geleerd heeft van eerdere releases van de Iphone 5 en/of 6.
Bij mijn bestelling heb ik gevraagd wat de verwachte levertijd was. Volgende de medewerker zat ik bij de eerste shift. Omdat ik het klappen van de zweep inmiddels ken heb ik nogmaals gevraagd wat de uiterste levertijd dan zou zijn. Nee, ik zat echt bij de eerste shift.
Niets is ( zoals verwacht) minder waar.

Toen ik van de week de klantenservice belde om een update want de levertijd in het schema staat toch echt op vanaf de 16e werd me verteld dat het 5 a 10 werkdagen kon duren. 1 tot 2 wkn dus. Dit laatste klopte niet volgens de medewerkers. Het was immers 5 tot 10 werkdagen en geen 1 tot 2 wkn. ja ja, die logica ontgaat me.

Ik denk dat de communicatie alles beter dan dit zou kunnen. Informeer je klanten. zo jammer.
Ik wacht braaf af, maar vrees met grote vrezen dat ik ( net als bij de iphone 5S) weer heerlijk aan het lijntje gehouden wordt ( daar duurde het uiteindelijk 2.5 maand! )
WalterSmetsers

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Heel herkenbaar . Mijn iPhone 7 - 128 GB - mat Zwart staat op 'Vanaf 16 sept. 2016' en ik kreeg ook 5 - 10 werkdagen te horen...

Ik ben even aan het rondneuzen en ga zo denk ik maar eens een aantal webshops bellen of hun voorraad cijfers ECHT kloppen ... DIRECT LEVERBAAR / Vandaag voor ... besteld, morgen in huis / etc.

Vodafone levert niet, de webshops wel ... en de maandelijkse kosten voor andere providers zijn lager, maar ...
de webshop levert ook een VF abonnement met MEER MB's dan VF zelf voor een lagere (totaal) prijs ....

=== Dubio ===
Mijn iPhone is al als vervanging voor een Samsung bestempeld, en die Samsung valt na 2 jaar ECHT uit elkaar ...
=== Dubio ===

taztalleke

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Dat is toch gek. Vodafone geeft voor nieuwe orders een levertijd aan van 5 werkdagen en als je op de website van Apple Nederland kijkt is de levertijd nog altijd 2-3 weken...?
soprano

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Je kunt ook stellen dat wij als eindgebruikers niets hebben geleerd van vorige releases. Elk jaar weer zie je dezelfde discussies hier op het forum. Zal volgend jaar niet anders zijn en over twee jaar met de release van de iPhone 8 ook niet. Maar toch gaan we pre-orderen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic