JohanJansen1982 schreef:
Mensen, het kan echt allemaal nog erger...
Op vrijdag 9-9 om 9.00 uur besteld. Bevestiging binnen om 09.04 uur. Op donderdag nog steeds geen enkel bericht ontvangen. De mevr. bij status update wist mij te vertellen dat ik diezelfde avond een T&T code zou gaan ontvangen. Op vrijdag echter nog niets ontvangen. Opnieuw gebeld met status update order en aangegeven dat ik nog steeds niets gehoord had en dat inmiddels mensen die hetzelfde toestel later hadden besteld hem al wel hadden ontvangen. Dat was niet mogelijk werd mij verteld, maar ik heb het met eigen ogen zien gebeuren. Werd min of meer voor leugenaar uitgemaakt. Ik moest gewoon even afwachten,
want waarschijnlijk zou ik die avond wel een T&T code gaan ontvangen, want het toestel stond klaar voor verzending.
Op zaterdag nog steeds niets en opnieuw contact met status update. Nu wist de beste meneer mij te vertellen dat mijn bestelling helemaal niet goed doorgelopen was ivm een storing tijdens het maken van de online bestellingen op vrijdag.
De bestelling is geannuleerd en ik werd verzocht de bestelling opnieuw te plaatsen en opnieuw achteraan moest sluiten mbt het leveren van de iPhone 7. Ik had besteld via Friends & Family waarbij ik een gratis hoesje zou ontvangen. Ook deze konden ze nu niet meer geven, want dit was een pre-order actie.
Er gaat dus vanalles fout bij VF en men komt de gedupeerde klant op geen enkele manier tegemoet. Sterker nog, bij een nieuwe bestelling ga ik er enkel op achteruit.
Ik ben nog steeds vol ongeloof over de wijze waarop men met klanten om gaat.
Paulvanos schreef:Eigenlijk is het best komisch om die berichten te lezen. Heb je wat te doen terwijl je gewoon op je telefoon wacht. 😄
Bedenken jullie weleens als je je berichten terugleest dat het om een telefoon gaat allemaal.. First world problems
Arsance schreef:Ik heb de 128Gb besteld, m'n huidige iPhone 6+ 16Gb zit constant vol, al vaak meegemaakt dat ik eerst weer moest gaan wissen voordat ik kon filmen of een foto maken. De 32Gb zou dan ook snel al krap worden.
@B-Shockz Precies dezelfde reden idd. 32gb is meer dan genoeg voor mijn normal use.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.