Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Ik woon in Rotterdam en heb geen appeltaart gezien hoor ????
Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
bij deze de gevraagde foto ????
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Appeltaart is onderweg vanuit het mooie Enschede Nootje0308 ! 😄 Wordt verzonden vanuit het distributiecentrum van Vodafone dus kan een levertijd hebben van 4-6 weken. Is wel een Jet Black Apple Pie.
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Wat een beauty! Veel plezier ermee Nootje0308 - hoeveel gb heb je?
Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Hahahahaha jet black appel pie ????????????????????????

32GB! Normaal altijd 16 gehad dus heb ineens wel heel veel ruimte Haha!
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Heb ook de 32gb gekozen. Ook altijd 16gb gehad met 6gb over. Dus vast en zeker genoeg ruimte! 🙂 Hoe is de snelheid of nog niet echt kunnen testen? Nootje0308
Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Jaaaa heb er maar wat muziek op gezet, moet iets met die ruimte! ????
Hij is echt wel sneller dan de 6, moet nog even wennen aan de hond button en IOS10! Ik ben eigenlijk vooral blij dat Mn WiFi connector het gewoon doet, die was al vrij snel kapot in mijn 6 en dat slome internet is bloedirritant..!
Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Haha autofail, home button dus ????
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Ben ook benieuwd naar de home button! Mijn iPhone 6 plus draait al sinds beta 1 iOS 10 dus ben er wel aan gewend! 🙂 Super fijne software en lekker snappy animaties. Nootje0308
Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Jaaaa t is ook wel echt beter, dat IOS 10!

Heb jij al war gehoord over je bestelling, ??
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Nootje0308 nog steeds niks.. hoop dat die volgende week geleverd wordt. Bestelling staat nog steeds op: bestelling wordt verwerkt..

We wachten geduldig af! Nu word ik natuurlijk wel nog blijer als ik 'm steaks eindelijk mag ontvangen. 🙂
Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Ik duim voor je dat je 'm snel krijgt!! Laat het even weten als je wat gehoord heb!! Toen de status bij mij veranderde naar verstuurd had ik binnen 24 uur een T&T! Dus zodra ie veranderd gaat t snel. Wachten is gewoon vervelend, zeker als je niets hoort...
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Nee hoor, ben er nog steeds hoor ;)! Ik duik heus niet weg, zoals je ziet ook niet om 23:00.

Snap dat je graag een nieuwe update te horen wilt krijgen, deze worden veelal op werkdagen gepubliceerd dan in weekenden . In het weekend worden bestellingen pas maandag verder verwerkt.
Patrick058

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
😉
ArnoA

Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
Ik snap je frustratie, maar wat had je dan gewild? Elke dag een berichtje met "sorry, vandaag komt ie ook nog niet"?
Waar het ook aan ligt (Vodafoon of Apple, over beide zijn genoeg argumenten te vinden), je verandert niets aan de situatie. De telefoons zijn gewoon niet voldoende op voorraad en we zullen helaas moeten wachten of annuleren.
Als ik de reacties lees van sommige mensen die hem al hebben ontvangen, is de iPhone 7 in elk geval het wachten waard 😉
Als je een pre-order hebt geplaatst, gok ik er op dat je de iPhone 7 ergens in de komende week in handen zal hebben (dat hoop ik voor mijn eigen bestelling ook). Je bent in elk geval niet de enige die wacht....
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Ik wacht nog steeds op een pre order:

Iphone 7 Plus 128 GB
Mat zwart

Hopelijk 1 deze dagen maar ik reken er niet op, aangezien overal ter wereld lever problemen zijn met de PLUS zwart en jet black. Zover ik zie heeft niemand deze versie nog ontvangen.
MarjoleinBlok

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
ook hier de status nog steeds op verwerken. Ik ben er klaar mee ik hoef m niet meer en wat denk je zelfs annuleren lukt niet ....:-(

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Dat klopt inderdaad. Apple heeft vertraging als het gaat om het leveren van de kleur Jet Black. Dit betreft ook wereldwijd.

Hopelijk heb je 'm snel binnen!
mysticsmagic

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Tja... artikel van eind augustus heeft het toch maar bij het juiste eind...

----
Apple heeft volgens de Japanse zakenkrant Nikkei te maken met een leveringstekort van de nieuwe iPhone. Er zou een probleem zijn met de productie van bepaalde onderdelen voor de smartphone, waardoor de productie niet op volle snelheid kan worden gedaan en er een stuk minder modellen gereed zijn voor de lancering.

"Als Apple vasthoudt aan het releaseschema van vorig jaar, is er mogelijk niet voldoende voorraad aan het begin, omdat sommige leveranciers nog altijd werken aan een oplossing voor de lage opbrengst bij de productie van sommige componenten", vertelt een bron van Nikkei.
----

http://m.techzine.nl/nieuws/44086/minder-iphones-beschikbaar-bij-lancering-iphone-7-a.html

----

Apple maakt echt gave producten en ben al jaaaaaaaaren dik tevreden.
De truuk die Apple nu weer toepast, kan anno 2016 niet echt meer.
Ik wacht geduldig af op het toestel maar ga zeker overwegen bij verlenging volgende keer naar een ander merk. Het is de 3e keer dat mij dit overkomt, vind het wel genoeg zo.

Vodafone kan hier niet heel veel aan doen, las ook dat juist providers die dit verkopen icm abonnement ook veel minder stuks hebben gekregen. (Apple's choice)
Het enige wat miste is een simpel berichtje van: joh, het kan langer duren eer je hem hebt.
Dit in plaats van er achter moeten komen via een topic in een forum welke ik nooit bezocht.
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
SamsungExpert hebben jullie al enig inzicht wanneer de eerste lading zwarte plus modellen binnenkomen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic