Tja... artikel van eind augustus heeft het toch maar bij het juiste eind...
----
Apple heeft volgens de Japanse zakenkrant Nikkei te maken met een leveringstekort van de nieuwe iPhone. Er zou een probleem zijn met de productie van bepaalde onderdelen voor de smartphone, waardoor de productie niet op volle snelheid kan worden gedaan en er een stuk minder modellen gereed zijn voor de lancering.
"Als Apple vasthoudt aan het releaseschema van vorig jaar, is er mogelijk niet voldoende voorraad aan het begin, omdat sommige leveranciers nog altijd werken aan een oplossing voor de lage opbrengst bij de productie van sommige componenten", vertelt een bron van Nikkei.
----
http://m.techzine.nl/nieuws/44086/minder-iphones-beschikbaar-bij-lancering-iphone-7-a.html----
Apple maakt echt gave producten en ben al jaaaaaaaaren dik tevreden.
De truuk die Apple nu weer toepast, kan anno 2016 niet echt meer.
Ik wacht geduldig af op het toestel maar ga zeker overwegen bij verlenging volgende keer naar een ander merk. Het is de 3e keer dat mij dit overkomt, vind het wel genoeg zo.
Vodafone kan hier niet heel veel aan doen, las ook dat juist providers die dit verkopen icm abonnement ook veel minder stuks hebben gekregen. (Apple's choice)
Het enige wat miste is een simpel berichtje van: joh, het kan langer duren eer je hem hebt.
Dit in plaats van er achter moeten komen via een topic in een forum welke ik nooit bezocht.