Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Van harte met je nieuwe iPhone, veel plezier :)!

Veel plezier :).

Bedankt voor het fotootje ;). Zeker een iPhone.

, de winkels zijn niet bereikbaar per telefoon.

Bericht voor degene die Jet Black hebben besteld, daar lopen de bestellingen uit omdat de kleur Jet Black bij Apple zelf uitverkocht is! Check dus even https://www.vodafone.nl/levertijd/ of dit ook het geval is voor jou.
psvu2

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
SamsungExpert
Betekend dat de iPhone 7 plus 256GB zwart die de 9de besteld zijn in de winkel wel een dezer dagen beschikbaar komen? Tabel geeft aan vanaf 16sept, wat is het verschil met vanaf 16 sept of 1-2 weken?
michelk90

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes


Expert van Samsung die zich er nu mee gaat bemoeien:D! nou nu wordt het mooi!

Maar Pedro alle gekheid op een stokje! ik heb 9-9 een iphone 7+ zwart 128GB besteld alleen vanaf 16sep.. waar blijft de mijne dan? sinds 9-9 radio stilte..
kbloem

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Zelfde verhaal hier. Iedereen met de Black 7+ 128GB zit in onzekerheid. Zelfs diegene die tussen 9.00-9.30 besteld hebben. Toch jammer.
Sebastianos

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heel jammer idd. Alleen een mail van bestelling 9:15 en daarna niets meer dan stil.. stil.. stil...vanaf 16-9 kan dus ook over 1 of 2 weken zijn... of langer! Ze mogen wel wat beter hun klanten informeren ipv een tabel met leverdata ...
joostbeumer

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
In de vf shop staat de iPhone 7 128 Gb gewoon op voorraad. Zijn er mensen die er een besteld hebben. En nog niet hebben ontvangen. Kleur maakt niet uit. Zelfs de jet black is op voorraad volgens de site
cyberfunne

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
joostbeumer:
haha, jetblack, is nog eentje op voorraad, ik heb mijn order geannuleerd en netjes een bevestiging gehad via mail.

9-9, order bevestiging met order wordt verwerkt.
daarna: stil aan de overkant(geen mail, sms, klantenservice niet bereikbaar, forum geen info)

abbonement opgezegd gisteren, binnen 2 minuten geregeld en na 5 minuten bevestiging op mail.

ik begin nu langzaam de bedrijfspolicy van vodafone te begrijpen.
jesperspeedway

Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Begint toch wel een beetje lacherig te worden zo. Totaal geen indicatie over een eventuele leverdatum, helemaal niks, behalve dat smsje van een paar dagen terug. Heel leuk zo'n vanaf 16 september indicatie maar wat koop je hiervoor? Lijkt mij sterk dat Apple random batches iPhones bij Vodafone dropped en dat dan het befaamde selectie en uitgeef spelletje begint. Maar we wachten rustig af, ik ben benieuwd!
Marcovd

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn iphone 7 besteld op 9 september 2016 en een bevestiging gekregen op 9 september 2016 om 9:24 uur.

Daarna kreeg ik een smsje op 15 september 2016 dat hij niet op 16 september geleverd kon worden.
Hierna op de site gekeken naar de levertijd en daar staat dan op, leveringen vanaf 16 september..

Net gebeld wanneer ik hem nou precies kan verwachten, wordt me doodleuk verteld dat ik hem over 4-6 weken kan verwachten HOE KAN DIT???

Als je nu op site met levertijden kijkt staat daar dat als je hem na 16 september besteld hebt je dan een levertijd hebt van 1-2 weken GELOOF DAT DUS NIET !!!!
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Omdat de telefonisten NIETS weten Marco. Dat heb ik eerder al aangegeven. De tabel zal lijdend zijn.
Marcovd

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar in de tabel staat niets mbt toestellen die voor 16 september besteld zijn!
ArnoA

Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
Zelf heb ik de 32 Gb Zilver besteld in de nacht van 9 op 10 sept. Bevestigingsmail gehad op 10 september om 01:00 uur.
12 September om 11:08 uur een mailtje dat de leveringsdatum gewijzigd is. Verder niets meer vernomen.
Gelukkig ben ik tevreden met mijn huidige iPhone 6, dat maakt het wachten wat makkelijker. Annuleren doe ik niet, aangezien ik erg uitzie naar de iPhone 7. Er zit niets anders op dan geduld te hebben, mensen. Erg jammer, maar zoals er meer wordt gezegd, denk ik dat het probleem meer bij Apple ligt dan bij Vodafoon. Waarschijnlijk hadden ze niet verwacht dat het zo hard zou gaan.
ArnoA

Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Marcovd dan moet je de goeie tabel openen. Er zijn er 2.
Marcovd

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja op de goede staat levertijd vanaf 16 september, wat mij betreft wel een heel erg ruim begrip!
ArnoA

Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
Dat dacht ik nou ook 😉
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Dat is toch enig :D! Heb genoeg topics op het forum te beantwoorden ;).

Dan even om je vraag over je bestelling.

Heb je al een bevestiging ontvangen van je bestelling? En een eventuele T&T code? Staat de bestelling nog in behandeling of is deze al verwerkt? Of heb je een SMS ontvangen?
Als je de iPhone 7 Plus 128GB zwart heb besteld zou de bestelling dus vanaf 16 september kunnen aankomen. Hoe eerder je de bestelling hebt gedaan op de 9e hoe sneller je aan de beurt bent.

Vervelend dat je geen enkele informatie te horen hebt gekregen, begrijp dat je graag je nieuwe iPhone in huis wilt hebben.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedemorgen ,

Als je de iPhone 7 plus 256GB zwart op de 9e hebt besteld zou deze nog komende dagen thuis kunnen verschijnen, zeker kan ik hier helaas niet over zijn. Hoe eerder je de bestelling hebt gedaan op de 9e hoe sneller het toestel in huis ligt. Heb je al een bevestiging ontvangen en een T&T code? Of eventuele SMS.

Als het gaat om 1-2 weken dan kan het inhouden dat het 1 a 2 weken langer kan duren.
kbloem

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
SamsungExpert, ik heb netjes het formulier afgewacht. 9 september om 9.27 heb ik de bevestiging gehad van de verlenging met de 128GB 7+ black. In de sheet staat dan vanaf het begin levertijd vanaf 16 september. Status bestelling staat al ruim een week op in behandeling. Gisteren gebeld en medewerker zegt, hij is verstuurd en je krijgt van postnl een t&t code. Zo niet, bel morgen dan even. Vanmorgen gebeld en medewerker zegt, hij is afgeleverd bij postnl. Bel maar even en geef ze dan nummer xxxxxxx door. Postnl zegt tegen mij, nee hoor niets ontvangen en dat nummer kunnen we niets mee. Dus weer bellen met vodafone en deze medewerker zegt doodleuk, er is helemaal niets afgedragen aan postnl. Moraal van dit verhaal.... het is diep diep diep triest gesteld met de klantenservice van vodafone. De twee medewerkers die ik donderdag om een statusupdate vroeg laat ik dan nog buiten beschouwing.

Ja er zijn leverproblemen, ja tot op zekere hoogte kan vodafone daar niet zoveel aan doen blablabla. Maar adverteerd niet met toestel als eerste in huis, geef je klantenservice op deze dag goede info, spreek iedere mongol op je klantenservice aan als ze een lulverhaal verkopen en breng gewoon dat bestelproces op orde. Dit is namelijk al 6 jaar op rij hetzelfde verhaal.

Ik wacht nu rustig af tot volgende week, ga niet meer bellen met de klantenservice maar ben wel teleurgesteld. En dat is echt te wijten aan de klantenservice. Die is namelijk alle onrust, ook hier op het forum, volledig te verwijten!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

In de tabel op https://www.vodafone.nl/levertijd/ staat alle data omtrent de levertijd vanaf de 9e tot de 15e van september.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic