SamsungExpert, ik heb netjes het formulier afgewacht. 9 september om 9.27 heb ik de bevestiging gehad van de verlenging met de 128GB 7+ black. In de sheet staat dan vanaf het begin levertijd vanaf 16 september. Status bestelling staat al ruim een week op in behandeling. Gisteren gebeld en medewerker zegt, hij is verstuurd en je krijgt van postnl een t&t code. Zo niet, bel morgen dan even. Vanmorgen gebeld en medewerker zegt, hij is afgeleverd bij postnl. Bel maar even en geef ze dan nummer xxxxxxx door. Postnl zegt tegen mij, nee hoor niets ontvangen en dat nummer kunnen we niets mee. Dus weer bellen met vodafone en deze medewerker zegt doodleuk, er is helemaal niets afgedragen aan postnl. Moraal van dit verhaal.... het is diep diep diep triest gesteld met de klantenservice van vodafone. De twee medewerkers die ik donderdag om een statusupdate vroeg laat ik dan nog buiten beschouwing.
Ja er zijn leverproblemen, ja tot op zekere hoogte kan vodafone daar niet zoveel aan doen blablabla. Maar adverteerd niet met toestel als eerste in huis, geef je klantenservice op deze dag goede info, spreek iedere mongol op je klantenservice aan als ze een lulverhaal verkopen en breng gewoon dat bestelproces op orde. Dit is namelijk al 6 jaar op rij hetzelfde verhaal.
Ik wacht nu rustig af tot volgende week, ga niet meer bellen met de klantenservice maar ben wel teleurgesteld. En dat is echt te wijten aan de klantenservice. Die is namelijk alle onrust, ook hier op het forum, volledig te verwijten!