Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
cyberfunne

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
zojuist mijn order geannuleerd. ->bestelnummer: 249259242
iphone 7, 128 gb, jet black. orderbevestiging gehad op 9 september. mail ontvangen dat het product niet op voorraad is en dat ik binnen 5 dagen een status update zou krijgen.
order wordt verwerkt tot zojuist, status van je bestelling: geannuleerd(dat gaat dan wel weer snel).
waar ik moeite mee heb is dat vodafone haar klanten niet informeerd, ook al ligt de kern van het probleem waarschijnlij niet bij vodafone.
toch reken ik dit vodafone aan, daar vodafone klanten een abbonement aanbied en derhalve ook de verplichtingen heeft, die zij niet nakomen. het lijkt erop alsof men mij een worst voor heeft gehouden.
nu moet men niet opeens met een lijst komen met levertijden, waar ik op de site een uur naar heb moeten zoeken.
een simpel mailtje naar mij als trouwe klant met daarin: beste heer g...onze excuses maar uw order wordt later bij u bezorgt. was al genoeg geweest.

in ieder geval heb ik hopelijk iemand van jullie blij gemaakt als je een iphone 7, jet black hebt ge preordered. die van mij kan naar iemand anders.

B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
RobLammerts ik voel je pijn! Dat is ook het enige wat ik inderdaad weet
cyberfunne

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
alles werkt bij vodafone, krijg net een mailtjes:

Wat jammer, we hebben je bestelling helaas moeten annuleren. Als je al hebt betaald, zorgen we ervoor dat je binnen 5 werkdagen je geld terugkrijgt.

Heb je vragen of wil je een nieuwe bestelling plaatsen? Bel dan 0800-0560. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.

men is dan toch klantvriendelijk bij vodafone, nu kunnen ze teminste iemand snel een iphone 7 leveren.
Talithaaa

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Er worden vandaag zeker nog toestellen verzonden. Ik krijg net de track en trace binnen. Ik heb de iPhone 7 Plus Gold 128gb besteld.
sebazz

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes


Dat is goed nieuws!

Via welke weg, wanneer en hoe laat had jij het toestel besteld en je bevestiging gekregen?


Veel plezier alvast met je nieuwe iPhone!
Talithaaa

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Besteld via vodafone vriend en family platform (website).
10:10 bevestiging bestelling
12:54 ordernummer ontvangen
Gisteren eind van de middag een sms met dat hij gisteren niet geleverd zou worden.
Vanochtend rond 6 uur stond hij op verzonden en zojuist de T&T ontvangen, maar werkt pas later vanavond.
BadNews

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn vrouw heeft en 'gewone' 32gb silver besteld, je zou toch verwachten dat leveren (zeker als je hem de eerste dag besteld heb, via F&F) hiervoor geen probleem zou zijn.
Aangzien er volgend week gewerkt wordt, dus eerste levering niet in ontvangst kunnen nemen, gaat dat weer extra vertraging opleveren (we gingen van de vrijdag levering uit, en toevallig was ze toen vrij, dus gewoon naar thuis adres)
joostbeumer

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Jammer genoeg kan ik niet meer van vf af. Ik ben al 12 jaar klant maar het is ieder x weer wat rond de tijd dat er een nieuwe iPhone uitkomt. En ze leren er nooit van.
BadNews

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar klagen (doe ik ook aan mee) is zo makkelijk.
sommige toestellen zijn gewoon niet te krijgen, en dat is balen.
Communicatie kan beter, vanaf 16sept voor ALLE 32gb toestellen, maar dat vanaf kan ook volgende week zijn.
Dus leveren/verzenden op de 16e, of gewoon dan max 1 week neerzetten, want nog lang niet alle bestellingen van dag 1/2/3 voor de 32gb zijn geleverd. 3 maanden is ook vanaf 😞
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Klinkt goed! Kreeg jij gisteren ook de een SMS met de mededeling dat de levering is vertraagd?
Barthjee

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De 7 plus 128gb black telefonisch besteld 9-9 om 10:15 uur
De bevestigings mail om 11:20 ontvangen
Mijn status staat op wordt verwerkt
Verder helemaal NIETS gehoord
Vanochtend om 8:00 uur Met de klantenservice gebeld en zijden dat ik bij de eerste levering zou zitten en dat ik hem vandaag of morgen geleverd krijg.
Waarschijnlijk zal dat niet gebeuren want ik heb nog steeds geen T&T
Talithaaa

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ja ik had die sms ook ontvangen.
soprano

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Barthjee lijkt een kopie van mijn geval. Precies dezelfde telefoon en hetzelfde tijdstip besteld plus bevestiging. Daarna was het stil. Ook gebeld en ook tegen mij werd er gezegd vandaag of morgen. Ik heb het gevoel dat het ergens begin volgende week wordt.

Keep hope alive! Uiteindelijk krijgen we allemaal onze telefoons
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Iphone 7 Plus besteld 128 GB, bestelling staat nog steeds op verwerken.

Ik was aan het terug scrollen in het forum maar is er uberhaupt wel een Iphone 7 plus 128 GB mat zwart geleverd ? Ik kan niemand vinden aan wie deze dus WEL geleverd is..

Hopelijk krijgt vodafone er maandag weer een hoop binnen!
dreamworks

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Idem dito hier...ook de 7 plus, 128gb, zwart besteld op 9-9, bevestigingsmail om 9:10 ontvangen.
Helaas staat bij mij ook de melding " bestelling wordt verwerkt". We wachten het gewoon rustig af.
Takku

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens andere fora zijn er wel degelijk mensen die 'm geleverd hebben gekregen, al zijn het er maar heel weinig. De iPhone 7 Plus Jet Black daarentegen is volgens mij nog helemaal nergens geleverd, zelfs in de Verenigde Staten heeft volgens mij nog niemand die versie gekregen.
romijn23

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heeft er iemand eigenlijk al een Iphone 7 128GB Jet Black ontvangen? Of uberhaupt iets over gehoord?
martijnte83

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
nou iedereen annuleren en naar coolbleu gaan hebben ze namelijk net 3 minuten geleden nog voorraad wel in combinatie met een abonnement 😉 *zucht* worden jullie niet moe van al dat geklaag? Je komt daar echt niet verder mee hoor. Oke vodafone had misschien beter kunnen en moeten reageren, maar het probleem ligt bij apple die maken namelijk bewust weinig toestellen. Hebben jullie dit naar al de jaren dan nog niet door?
Takku

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
romijn23 ook daar heb ik op andere fora meerdere mensen voorbij zien komen die 'm geleverd hebben gekregen! Ook niet heel vel, maar wel een stuk meer dan de Plus modellen.
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Heeft er verder iemand vandaag nog een verzendbevestiging gekregen? Zo ja, welk model?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic