Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Ik word er zo onzeker van, ook al gaat het om een toestel, ik heb 't gevoel alsof ik 'm in November nog niet zal hebben
Failservice

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
vrijdag 9-9 om 09:03 besteld, pas om 10:40 bevestiging ontvangen omdat KELLY van de afdeling loyality een fout had gemaakt.

aan de telefoon kunnen ze mij de status niet duidelijk genoeg zeggen: ze hebben het over dat het op backorder staat en dat ze dan kijken naar tijdstip van bestelling..? ze vertellen elke dag iets nieuws en grappige is dat 9 van de 10 medewerkers amper weet heeft over de tabel van vf op de website.

volgens het tabel moet 1 a 2 weken wachten en we zijn nu dus een week verder. Ik wacht het af tot en met donderdag en anders annuleer ik honderd procent mijn bestelling en ga ik naar een retailer.

begrijp me goed dat apple hier ook schuldig aan is maar de informatie die vf levert is echt ronduit slecht. elk mederwerker heeft een ander mooi verhaal.



Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Er is nog hoop! Ik heb een 7+, 32 GB, rosé gold besteld en word morgen afgeleverd, zojuist een T&T gehad. De plus modellen zijn dus hier en daar wel binnen gekomen.

Ik hoop oprecht dat jullie ze ook allemaal snel krijgen!!!
Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Er staat 2-3 weken voor in de tabel!
michelk90

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Er is vandaag niets qua informatie gekomen.. zelf heb ik op 9-9 een iphone 7 plus 128GB zwart besteld ( volgens jullie fantastische schema ) moet hij vanaf vandaag geleverd worden.. Heel eerlijk ik denk dat jullie de 3-4 weken niet eens halen..

ohja ik hoorde via jullie KS dat het schema is opgemaakt over de bestellingen die zijn gedaan + jullie voorraad .. explain dat dan is :)!


Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Nootje0308 dat is goed nieuws! Laat je het ons weten als die binnen is? Veel plezier alvast!
Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Doe ik!! Succes met wachten, ik weet hoe k*t het is!
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Nouja k*t is een groot woord. Had liever het speeltje vandaag in mijn handen gehad dan volgende week. Paar van mijn vrienden hebben 'm al weg en dat knaagt wel hehe...
Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Haha ja snap precies wat je bedoeld!!
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Arsance ik heb hetzelfde! Maar zij hebben de 7 en niet de plus
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
marchooker - Nootje0308 heeft een 7+ zoals hij/zij net heeft vermeld hierboven. Dit is wel rosé/gold dus waarschijnlijk minder van geleverd en minder van verkocht aangezien het niet zo'n populaire kleur is als een black of zilver.
Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Inderdaad! Ik heb die kleur hier ook weinig voorbij horen komen! Maar het laat wel zien dat er wel wat plus modellen geleverd zijn.
Maikbeusink

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik zou dus net als iedereen vandaag een iPhone 7 binnen krijgen, nu begrijp ik dat het langer gaat duren maar ik heb de telefoon 10 sep besteld en een vriend heeft de telefoon gister in de winkel besteld en die kan de telefoon vandaag ophalen ! Asociale service vanuit Vodafone !
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Maikbeusink winkel hanteert andere voorraden
Maikbeusink

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat snap ik maar niet eerlijk tegenover mensen die de telefoon 10 sep al bestellen, maar online heeft een andere vriend ene telefoon 13 sep besteld en heeft die ook al thuis
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Maikbeusink begrijpelijk dat je het niet eerlijk vindt, maar een winkel hantaart haar eigen lijst. Een winkel kan moeilijk wachten totdat de online bestellingen tot 15 sept eruit zijn en dat daarna de winkel pas mag verkopen. Welk model heeft die vriend van jou gekozen? Als het dezelfde is als die van jou zou ik er even achter aan bellen of die vriend lief aankijken of hij de telefoon aan jou wil geven. Haha
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Hier ook nog geen update of iets. Via de chat kreeg ik te horen dat mijn bestelling op uitlevering staat. Ik moet dus wachten op een nieuwe lading toestellen.

iPhone 7 Plus 128GB Black. Verlenging. Besteld: 09-09. Orderbevestigig: 09:04 uur. Ik vind het zo raar dat mensen die later hebben besteld, de telefoon al binnenhebben... Hetzelfde model, kleur, etc. Man Verdrietig
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
RobLammerts
Heb hetzelfde alleen ik ben. Nog steeds nergens mee geïnformeerd. Ik moet ook wachten tot een nieuwe levering 7+ 32gb mat zwart..

Hoop dat er aankomende week een nieuwe levering is
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Hopelijk worden er vanavond nog telefoons verstuurd, anders sowieso wachten tot dinsdag als eerstvolgende leverdag:(
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Ik ben verder ook nog niet geïnformeerd. Hier moet ik het mee doen: "De bestelling wordt verwerkt." 😞
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic