iPhone 7 Plus 128GB in het goud vorige week 9 september besteld via de website.
Promotiecampagne van Vodafone was 9 september besteld, 16 september in huis.
Gisteren gebeld dat mijn order nog staat op dat deze nog verwerkt wordt waarop ik als reactie kreeg:
Klopt meneer, deze zijn momenteel al binnen en worden zometeen verstuurd. Vanavond ontvangt u het track & trace nummer.
De gehele avond aan het wachten en krijg helaas niks.
Vanochtend weer gebeld erover werd er gezegd dat alle iPhones niet op voorraad zijn en pas vanaf dinsdag geleverd kunnen worden. Dit terwijl Vodafone notabene op deze sheet bevestigd dat het vandaag binnen moet zijn:
https://www.vodafone.nl/_campagnes/levertijd/_assets/pdf/levertijd-iphone-7-en-iphone-7-plus-pre-ord... Vervolgens de leidinggevende gesproken en kan er verder ook weinig duidelijkheid over geven. Hij zei dat alle iPhones nu gecontroleerd worden hoe veel stuks er van elke versie zijn en dat deze vervolgens worden toegestuurd.
Rond 15.00 uur verwachten ze de klanten te kunnen mailen met een update en hopelijk met het nieuws dat de iPhones richting de avond bezorgd kunnen worden. Helaas zie ik dit echter niet gebeuren ondanks het feit dat ook in die lijst staat die iPhone gewoon 16 september bezorgd hoort te worden.