Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Jieve

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Model: iPhone 7 JetBlack 128GB
Bevestiging 09-09 om 9:26
Besteld via de website, verlenging
Status: De bestelling wordt verwerkt.
Fritsieuitadam

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Model: Iphone 7, 128Gb, zwart
Bevestiging bestelling, 10-09-16 om 00:50
Besteld via website (verlenging)
Status: is verstuurd (verder niks vernomen)
Pienl

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Model: iPhone 7 32 g rosé gold
Bevestiging: 9-9-16 17:56
Besteld via site
Status: wordt verwerkt

Heb t idee dat niet veel mensen deze hebben besteld.
Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Sinds wanneer staat ie bij jou op verzonden, ??
MarjoleinBlok

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
WTF Vorige week na zowat een hele dag aan de lijn gehangen te hebben abo opengebroken en verlengt....Iphone 7+ 256 gb silver ,vervolgens bleef bestelling op verzenden staan....bevestiging 17.20 uur gisteren sms gehad helaas ook op een nummer waar ik helemaal niets besteld heb ...Gisgteren gebeld, sms had niet naar u verstuurd moeten worden u krijgt m gewoon... status blijft staan op uw bestelling wordt verwerkt... vanmorgen maar weer eens gebeld. Net iemand aan de lijn gehad die het doodleuk zegt uw adres was bij ons niet bekend, (ik ben pas 20 jaar klant) we hebben het nu goed gezet u moet helaas nu wel nog 2 weken wachten wat een droeftoeters zeg ....
Fritsieuitadam

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zag het vanmorgen rond 7:30 voor het eerst
WalterSmetsers

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Model: iPhone 7 128 gb black
Verlenging op 12/09 (telefonische omzetting van SimOnly naar Verlenging / voortzetting VF Red)
Bevestiging: GEEN
"Helaas" SMS : Gisteren ontvangen
VF App : Geen wijziging in de contract datum
PostNL App : Geen zendingen onderweg

Status : Onbekend :@
Koenbuijs

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Vorige week de iphone 7 plus 128GB besteld via internet, 09:20, nog niks gehoord alleen een SMS. teleurgesteld in Apple
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Model: iPhone 7 Plus Black 128GB
Bevestiging: 09-09 om 9:03
Besteld via de website, verlenging. Sim only -> abonnement met toestel.
Status: De bestelling wordt verwerkt.
SMS gekregen met 'Helaas...': ja

Heel jammer dat ik vandaag niks binnenkrijg. Dat wordt dus 2 weken wachten denk ik. Andere mensen die heb later hebben besteld krijgen hem vandaag wel binnen. Heel vaag!!!!

Jappers

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
iPhone 7plus 128gb mat zwart
Besteld; 0909
Bevestiging: 0909 18.10u
Status; wordt verwerkt
Jappers

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Heb btw via friends and family besteld. Betreft verlenging
MJP49

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Yessss 2 bestelde black 32 GB binnen !!!
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Model: iPhone 7 PLUS Black 128GB
Bevestiging 13-9, bevestiging 17:38
Besteld via de winkel, verlenging
Status: Deze kan ik niet inzien
Ordernummer ORD-249479652
SMS ontvangen: 15-9 17:06 'Helaas...'

MBulten

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Model: iPhone 7, 32GB, Black
Besteld: 9-9-16 om 9:40
Bevestiging bestelling: 9-9-16 om 11:10
Besteld via: Telefoon
Status: 'De bestelling wordt verwerkt'
Sms gekregen van helaas: Ja

Ga vanavond bellen als ik niks meer hoor.
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
@Louise050513 Als je belt kunnen ze je een status update geven, denk ik!
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Ik had het via de chat gedaan en ze kunnen niks zeggen..
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
@Louise050513 Klopt. Via de chat kunnen ze geen bestellingen inzien... Heel vaag...
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Ja vond ik nou ook, maarja ik bel na de middag wel even ik weet ook niet hoe de verdeling is over de stores qua uitlevering, of worden er helemaal geen Iphone 7 plus 128gb uitgeleverd?
koningjordy

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Hi Serkan, Ik heb op 9/9 de plus 128 gb black besteld om 9:05 en de bevestiging om 9:08 ontvangen. Toch mag ik mijn 7 niet verwachten vandaag. wanneer zenden jullie een nieuwe batch uit? vandaag nog? anders moet ik het verzendadres gaan wijzigen!
koningjordy

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik heb dus precies hetzelfde! om 9:05 besteld, 9:08 bevestiging en ik heb niks vandaag....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic