Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
psvu2

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Bij de 6+ had ik in de ochtend nog geen T&T die kwam pas binnen binnen via de mail een uur voor dat hij geleverd werd, dus kan morgen ook nog komen.
Patrick058

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Dat heb ik ook Joostbeumer. Is bij al een paar dagen zo...
Ik weet niet of het wat betekend.
Elien

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
In my Vodafone ook niets veranderd????
Talithaaa

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Goedemorgen 🙂 Gisteren een sms ontvangen dat mijn iPhone nog niet geleverd kon worden vandaag, maar ik zie zojuist bij mijn status staan dat mijn iPhone 7 Plus Gold 128gb is verstuurd. Ik heb nog geen factuur met imei ontvangen en de levering is nog niet zichtbaar in de PostNL app. Maar de levering is in zicht. Besteld op 9 september 10:10 via vodafone friends & family. Bevestiging ontvangen op 9 september 12:54.
martijnte83

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Nootje0308 schreef:
Hopen dat we morgen ochtend allemaal wakker worden met een t&t in de mail!!
Die had ik gisteravond al in mijn mailbox
tabeee84

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
T&T gisteravond in de mailbox..levering tussen 15:30-17:30

iPhone 7 128 jetblack 9:06 bevestiging afgelopen vrijdag
Fritsieuitadam

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Talithaaa hier hetzelfde, ook geen factuur en imei wel gisteren sms dat telefoon niet geleverd kon worden. Status vandaag op verstuurd...
iPhone 7 128 gb black besteld op 10 sep
McKentin

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Bezorgen is onderweg ????
LuzUlveling

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
het lijkt net dat de iphone die besteld zijn online en uitgeleverd moeten worden voorgaat op de winkels die gepreordered zijn ik had mijn toestel op 9-9 gepreoderded maar niets gehoord via de winkel
jerrolk

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi tabeee84 krijg jij vandaag de iphone 7 jetblack 128GB via vodafone? want ik heb ook vorige week vrijdag beseld om 09.10. alleen een ordernummer ontvangen maar verder niks
Jieve

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe kan het zijn dan mensen die op 10/09 een JetBlack besteld hebben die eerder ontvangen dan iemand op 09/09 om 9:15 heeft besteld?
Vodafone, waar zijn jullie mee bezig
Misschien dat jij even een antwoord kan geven op mn vraag?
Jij mag hem ook beantwoorden..
LuzUlveling

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
precies dat vraag ik me ook af
ottoslijkhuis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 9 september om 09:10 uur iPhone 9 Jet Black 126GB besteld en bevestiging ontvangen. Alleen bericht ontvangen over levering na 4-6 weken. Dit terwijl mensen later besteld wel een snelle uitlevering hebben??? Wat is er aan de hand bij Vodafone?
davelaar

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Geweldig... De iPhone van mijn vrouw die zaterdags is besteld komt vanmiddag binnen, mijn iphone die ik vrijdag heb besteld niet. Ik dacht dat er op volgorde van bestelling geleverd zou worden. Ik kan best begrijpen dat er niet aan de vraag voldaan kan worden, maar hou je dan in ieder geval aan je woord en lever op volgorde van bestellen. Wederom een teleurstelling dus van vodafone.
LuzUlveling

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heel apart ik heb de iphone 7 jet black 128gb besteld 9-9 alleen ik krijg hem niet binnen heel apart en u vrouw wel omdat ze de dag daarna heb besteld beetje vreemd vind je ook niet
schuimpie

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
https://www.vodafone.nl/levertijd/ Nieuwe tabellen voor pre orders en mensen die vanaf nu bestellen....
Juriaan80

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Jeuh gisteravond mail ontvangen om 22.44 dat mijn iPhone 7 128GB zilver onderweg is met T&T code.
Ik had vrijdag via site met verlenging besteld, en om 09.10 bevestiging gekregen.

Dus dit jaar alles toppie! Vanmiddag mooi spelen en morgen is het gewoon weer mijn telefoon. 🙂
En dan hopen dat volgend jaar alles weer soepel gaat. Hahahaha...
VanFransemstein

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
davelaar schreef:
Geweldig... De iPhone van mijn vrouw die zaterdags is besteld komt vanmiddag binnen, mijn iphone die ik vrijdag heb besteld niet. Ik dacht dat er op volgorde van bestelling geleverd zou worden. Ik kan best begrijpen dat er niet aan de vraag voldaan kan worden, maar hou je dan in ieder geval aan je woord en lever op volgorde van bestellen. Wederom een teleurstelling dus van vodafone.
Dit is wel bijzonder ja. Ik zie dat er ook iemand anders op de 10e heeft besteld (zelfde toestel als ik), en die is blijkbaar al onderweg, en die van mij nog niet. Geen ramp natuurlijk, maar wel een beetje vreemd als ze zeggen dat het op volgorde van binnenkomst uitgeleverd wordt. Misschien kan een moderator hier iets over zeggen, lijkt me een zinnige vraag.
delfuentes

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
De bezorger is onderweg, tussen 09:00 en 10:00... dat is mooi op tijd 🙂
iPhone 7, 128 GB black
Jieve

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net een mevrouw gesproken over mijn order, die zegt doodleuk, niemand die een JB heeft is hij voor verzonden.
Dus er kunnen 2 dingen zijn....
Mensen hier op het forum liegen of Vodafone liegt, mocht Vodafone liegen, dan is het voor mij reden genoeg om per direct op te zeggen...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic