Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Oh ik trouwens ook telefonisch! Verlenging!
Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Ik ook nog niet tot net m'n status veranderde Elien .. Ik heb wel de sms gehad. Snap de logica ook niet echt..
Gebruiker011

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op soort en kleur toestel gaat het en gb
wat fijn zeg!
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Nootje0308 schreef:
09-09, heb 17:36 de bevestiging gehad.. Heb weinig mensen over Rosé Gold gehoord dus misschien dat die wat beter leverbaar zijn.. Al zegt de status verandering vrij weinig lijkt me. En bij jou?? Welke heb jij en wanneer?
Ik de 7+ 32gb matzwart, nog geen gehoor gekregen helaas...
Elien

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb alle iPhones op de eerste dag gehad bij de 6 zelfs als eerste snachts in de winkel op mogen halen ik baal hier echt van! Hoop dat Vodafone nu wel zijn beloften na komt!
jeko

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Helaas vanmiddag dit sms bericht van vodafone ontvangen:
-----
Dit is echt super jammer... Helaas kunnen we morgen niet meteen je nieuwe iPhone 7 bezorgen. Dat gaan we natuurlijk zo snel mogelijk fixen! Op https://www.vodafone.nl/levertijd vind je meer info. Zodra jouw iPhone 7 binnen is, nemen we contact met je op.
-----
bestelling:
Iphone 7 plus 256GB jet black
dag van bestelling en bevestiging: vr. 9 sept
Gebruiker011

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het lijkt toch dat er iets in gang is gezet waardoor je status is veranderd toch wel positief!
ik in tegendeel niets
😞 alleen een sms'je heb een 7plus 128gb black besteld

Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
marchooker dat is echt kl*te.. Hoop dat je snel iets hoort!!

Elien ik heb nog nóóit mazzel gehad met de levering, haha! Fingers crossen dat ze snel komen!
Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Dat is waar Gebruiker011 !! Heb jij 'm ook telefonisch besteld?
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Dit zegt Mitch van de vodafone chat: We zijn momenteel inderdaad bezig met het verwerken van de verzendingen. Wanneer we precies de nieuwe lading binnen krijgen, weet ik niet.

Ze zijn dus nog bezig!
Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Hopen dat we morgen ochtend allemaal wakker worden met een t&t in de mail!!
Elien

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb spijt dat ik niet gewoon naar de winkel ben gegaan!
Jieve

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit zeggen ze om je zoet te houden...
Vanmiddag contact gehad met Vodafone, ja meneer je zit zeker bij de eerste.om 9:26 op vrijdag bevestiging gehad.
Nou tot op heden NIETS!
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Elien dit kan nog steeds. Misschien dat de Vodafone winkel bij jou in de buurt wel de iPhone op voorraad heeft kun je die hier bestellen of verlengen. Dan kunnen zij of jijzelf de huidige bestelling annuleren. 🙂
Jieve

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Anders ik wel, normaal elk jaar naar de winkel.
Dacht bij me zelf ze hebben alles op orde, helemaal als je vroeg bij bent.
Maar helaas...
volgend jaar gewoon weer bij Apple zelf.
MBulten

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bij mij staat die nog steeds op "de bestelling wordt verwerkt" terwijl ik hem vrijdag om 9 uur heb besteld(kwam echter pas 9:35 aan de lijn en werd toen door verbonden omdat ik gebruik wou maken van Next maar goed was 10 uur iniedergeval in hun systeem neer gezet) baal er dus ook echt aan dat ik nog geen t&t nummer heb ontvangen, en zeker omdat ik bij Media Markt & Apple Store om 13:00 had besteld en gewoon een bericht krijg dat ik hem morgen mag komen ophalen, ga ik natuurlijk niet doen omdat ik dan 100 euro duurder kwijt ben voor max een weekje wachten.
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Als ik morgen niks binnen krijg probeer ik het gewoon bij de dichtst bijzijnde Vodafone winkel. Als die daar op voorraad is neem ik die. Zoniet, dan wacht ik nog 1-2 weken. 🙂
Jieve

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Welke iPhone kan je ophalen bij MM/Apple?
En welke MM en Apple store?
joostbeumer

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Ik zie net in de vf app dat mijn eind datum veranderd is naar 19-09-2018. Kan ik op 19 september mijn iPhone 7 plus 256 Gb zwart verwachten
Patrick058

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Hij staat bij mij helaas nog steeds op "word verwerkt"
en ja als hij op zaterdag aan komt ben ik ook tevreden:)
Ik hoop dat wanneer ik morgen wakker word er een mailtje in mijn inbox staat te wachten met goed nieuws;)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic