Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
schuimpie

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
nu ook mail binnen dat de bestelling onderweg is, helaas is de mail zelf in chinese tekens, maar geen probleem, weet dat i onderweg is.

Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Mijn bestelling van een 7+, 32GB en Rose Gold staat ineens op verstuurd.. Er is nog hoop ????
Hen82

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Inmiddels ook track & tracé code ontvangen (zonder Chinese tekens)
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Nu net pas nootje ?
Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Ja echt 2 minuten geleden Robinhensgens ! Verder nog niets bevestiging oid!
Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Lekkere zin, verder geen bevestiging oid*
2016NL

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik ook,net track & tracé code ontvangen,bezorgtijd Morgen 16 september
16:30 - 18:30 uur
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Bij mij helaas nog niks! 😞
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
SamsungExpert Had je toevallig inmiddels ook info over de iPhone 7PLUS 32GB matzwart?
Patrick058

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Misschien een domme vraag, maar hoe kan je bestelling in de PostNL ap staan als je geen t&t code hebt. Ik kan niet zonder t&t zoeken. Of gaat het op he adres?
Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Patrick058 als je inlogt op de app en je adres invult geeft ie automatisch aan of er een pakket naar je verstuurd word 🙂
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Patrick058 schreef:
Misschien een domme vraag, maar hoe kan je bestelling in de PostNL ap staan als je geen t&t code hebt. Ik kan niet zonder t&t zoeken. Of gaat het op he adres?
gaat op adres
Patrick058

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Bedankt mensen. Ik zie dat mijn ouwe adres nog word gebruikt. Gebruik die ap al jaren niet meer...

Fingers crossed:)
Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Haha ik duim met je mee!!
Patrick058

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
*zucht* helaas:(

had er stiekem een beetje op gerekend, omdat ik om 9.04u al had mijn bevestigingsmail van mijn preorder binnen had.
blijkbaar toch niet al te veel iPhone 7 black 128gb binnen gekregen.

Nu hopen dat Apple even snel handeld. Ik wil hem!!!!;)
Elien

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb de iPhone 7 tweemaal besteld en heb geen bevestiging gehad per mail vrijdag 9 sept. Besteld ook zaterdag nog gebeld of alles goed was gegaan maar nu nog steeds geen bevestiging gekregen wordt nu wel zenuwachtig!
Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Staat je bestelstatus wel al op verstuurd? Mijne sinds net maar verder nog niets. Als we m zaterdag binnen krijgen is t ook prima toch! Haha... Wat een gedoe ????
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
wanneer had jij 'm besteld? Tijd etc
Nootje0308 schreef:
Staat je bestelstatus wel al op verstuurd? Mijne sinds net maar verder nog niets. Als we m zaterdag binnen krijgen is t ook prima toch! Haha... Wat een gedoe ????

Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
09-09, heb 17:36 de bevestiging gehad.. Heb weinig mensen over Rosé Gold gehoord dus misschien dat die wat beter leverbaar zijn.. Al zegt de status verandering vrij weinig lijkt me. En bij jou?? Welke heb jij en wanneer?
Elien

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nee telefonisch besteld 9 sept. Met verlenging maar nog helemaal niets gehoord geen beloofde mail ook geen sms helemaal niets!
Om 11 uur op vrijdag besteld en zaterdagmiddag gebeld of alles goed gegaan is werd bevestigd maar nu dus nog steedsniets gehoord!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic