Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
jerriet

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke dan zal ik hem waarschijnlijk niet krijgen, want staat nog steeds niet in me app helaas.
jammer... dacht als ik me imei nummer al heb met rekening dan zal ik hem wel krijgen morgen... balen
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
hoe zit het met de zwarte 32gb plus modellen. Heb hier van niemamd gelezen dat die verstuurd is. Zelfs de vroegste niet? Helemaal niks van binnen gekregen? Of komen ze op heel kort termijn binnen?
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
RobPete89 ik had om 09:04 de bevestiging van dit toestel maar helaas. Het rare vind ik dat het dan binnen 1-2 weken wel ineens zou kunnen.
Sean91

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Van PostNL ineens een aanmelding gekregen van een pakket met onbekende afzender. 540 gram... Ik ruik een iPhone!

7+ jet black 128gb!!
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
nee precies. Heb eerder het gevoel dat ze deze nog binnen moeten krijgen! En hopelijk op zeer kort termijn. Zelf de orderbevestiging om 9:10 binnen gehad.
Failservice

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Word een beetje moe van de mensen die beweren dat we niet zo moeten zeiken en dat vf geen garanties heeft afgegeven.

Ja dat klopt maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat de medewerkers totaal geen eensgezind antwoord geven. Maandag hoor je: Vrijdag ontvang je hem zo goed als zeker. Woensdag: ja hoor vrijdag. Donderdag: nee sorry 1 tot 2 weken u bent verkeerd geinformeerd.

dus aub ga wat beters doen dan ons hier de les te lezen.
meliisz

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
In mijn PostNL app die ik net gedownload heb zag ik ook een pakketje van warehouse woerden. Zal idd de iphone zinn. Bestelling staat op verstuurd en factuur met imei ontvangen. Via mail nog geen t&t maar hij staat er dus wel. Het gaat hier om een iphone 7 rose-gold 32gb besteld 9-9 bevestiging 13:36.

Was een goede tip die hier gegeven werd om in postnl app te kijken. Ik had al wel een account maar de app stond niet meer op mijn telefoon.
McKentin

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
jerriet als je dat allemaal heb kan je de donder opzeggen dat je het toestel gewoon krijg. Aan een imei hoort een toestel natuurlijk ;). In tegenstelling tot een aantal jankers hier, zeg ik Vodafone top service ondanks de massale drukte het toch normaal geregeld allemaal.
jerriet

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja heb je gelijk in, zal er maar gewoon vanuit gaan inderdaad 🙂
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hey ,

Je kunt inderdaad de Apple Store ook bezoeken. Voor de rest is het ook de vraag hoe het eraan toe gaat bij Belsimpel. Als mensen daarin geïnteresseerd zijn kunnen ze het beste even contact opnemen met Belsimpel.

betreft het de iPhone 7 of iPhone 7 Plus?
Juhrat

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zojuist contact gehad met Vodafone op Twitter. In mijn geval: zowel géén T&T ontvangen als niets te vinden in de PostNL App. Na wat gegevens te hebben doorgegeven heb ik middels een DM op Twitter mijn T&T code gekregen.

Conclusie: Ondanks dat ik niets gehoord heb komt mijn iPhone 7 32GB Black morgen tussen 11:00 - 13:00. Ik raad dus iedereen aan die hem morgen verwacht maar nog niets gehoord heeft om even contact op te nemen met Vodafone middels Twitter.
schuimpie

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
toch leuk dat een SamsungExpert je helpt met je iphone;)
McKentin

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
jerriet Juhrat hebben jullie beide wel een geregistreerd account bij PostNL ? Misschien kan het daar aanliggen.
VanFransemstein

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Marisem schreef:
Hoi, @VanFransemstein

Ahww ik vind je zielig. Hoop niet dat dit jou leven is.. Andere kleineren via vodafone forum ahahahah. Als je aandacht of likes zoekt kan je dat tegenwoordig ook via andere manieren zoeken of kunnen krijgen.. wat niet zo zielig is. Ik wens je het beste 😄

P.s heb geen tijd om weer 2minuten te verspillen aan jou dus reageren heeft geen zin. 😄 Deuces
Ik zou nog iets harder gaan huilen. Vrouw LOL
2016NL

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bestelling staat op verstuurd en factuur met imei ontvangen,geen Track&track ,mijn postnl ook geen pakket............
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Ah is toch gezellig ;)? Even wat Android erbij :p.
Zag de gehele stroming van berichten in het iPhone 7 topic ben even ertussen gekomen.

Daarnaast ben ik wel in elk board op het forum actief (dus maak je geen zorgen in de naam zit wel wat waarheid maar ook genoeg andere vragen die beantwoord willen worden ;)).
Juhrat

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Yep, hij is zojuist ook toegevoegd in de PostNL app.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
SamsungExpert. Robpete89 bedoelt de iPhone 7 PLUS 32 GB Black
martijnte83

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Kom op zeg, moet je een speen hebben? Heb er nog 1 van me dochter van bijna 1 jaar.

ze hadden misschien op 1 lijn moeten gaan zitten ivm de informatie naar de klant, maar om nu zo te reageren is echt heel erg triest! Had hem dan los gekocht rechtstreeks bij apple dan had precies geweten wanneer je hem krijgt!


oeps nu heb ik je wel de les gelezen 😉 succes verder!
Failservice schreef:
Word een beetje moe van de mensen die beweren dat we niet zo moeten zeiken en dat vf geen garanties heeft afgegeven.

Ja dat klopt maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat de medewerkers totaal geen eensgezind antwoord geven. Maandag hoor je: Vrijdag ontvang je hem zo goed als zeker. Woensdag: ja hoor vrijdag. Donderdag: nee sorry 1 tot 2 weken u bent verkeerd geinformeerd.

dus aub ga wat beters doen dan ons hier de les te lezen.

schuimpie

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
haha, ben ik ook niet bang voor hoor, maar vond het wel grappig 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic