Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
VanFransemstein

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Marisem schreef:
Zojuist een medewerker gesproken via de chat en die zei het volgende;
Als je geen track & trace code per mail hebt gehad kun je er van uit gaan dat je het toestel niet morgen krijgt. Wij zijn alleen afhankelijk van hoeveel er is besteld en hoeveel we vervolgens door Apple geleverd krijgen.
Wat ik dus hieruit kan begrijpen is dat de iphone's die vandaag zijn geleverd door Apple al op zijn en vodafone heeft geen idee wanneer de volgende levering komt. Die tabel heeft geen enkel toegevoegde waarde.
Helaas begrijp je het niet. Dus jouw mening doet er niet zoveel toe.
SF076

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan iemand met een T&Tcode mij vertellen van welke afzender het pakket afkomstig is? Zie namelijk wel een nieuwe zending, maar van 'Warehouse Woerden'
Marisem

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Ahww ik vind je zielig. Hoop niet dat dit jou leven is.. Andere kleineren via vodafone forum ahahahah. Als je aandacht of likes zoekt kan je dat tegenwoordig ook via andere manieren zoeken of kunnen krijgen.. wat niet zo zielig is. Ik wens je het beste 😄

P.s heb geen tijd om weer 2minuten te verspillen aan jou dus reageren heeft geen zin. 😄 Deuces
Tjitze

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ellie1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
SF076

Zelfde verhaal hier, order staat sinds eergister al op "bestelling " verzonden, gister factuur gekregen met imei code.
Nog geen t & t code gekregen, maar wel sinds een half uur nieuw inkomend pakketje (post nl app) vanuit woerden.

Zal de iPhone wel wezen

pinda

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
thanks, heb de t&t ook binnen nu
SF076

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb nu wel even verder gekeken dan mn neus lang is en zie op diverse pagina's op Google dat de afzender inderdaad connecties heeft met het leveren van telefoons voor Vodafone.
Nikki2

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb al vroeg besteld maar mijn email adres klopte niet. Toen heb ik gebeld en de verkoopster zei dat mijn email niet veranderd kon worden. Heb vandaag wel een SMS gehad over de levering. Kan mijn email adres echt niet veranderd worden want ik krijg nu geen updates via de mail.. Vind dit ook erg vervelend.
Mims

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vrijdag was alles misgegaan bestelling nie doorgekomen door de drukte. Eindstand za besteld, krijg m dus pas later (sms ook ontvangen van helaas..) máár hierdoor heb ik wel gebruik kunnen maken van de gratis beoplay speaker t.w.v. €249 en €60 korting op toestelprijs dus kudos voor Vodafone. Elk nadeel heb z'n voordeel. Hoop wel dat Apple opschiet.
jz123

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik zie nu overigens voor misschien die gene, bel simpel heeft iphone 7 128gb black op voorraad voor vodafone (volgens hun site) "Voor 23.30 uur besteld, morgen in huis". (Mits ik dit mag adverteren?, lijkt me wel is nog steeds vodafone)
(voor mij niet van toepassing want ik heb jet black besteld en via mobiel.nl waar hij destijds goedkoper stond dan nu)
En wat ik paar dagen terug van vodafone medewerker had meegekregen is dat je gewoon kan bestellen doordat het 2 weken duurt ofzo voordat ze het volledig doorzetten ivm met het terug stuur beleid, dus als je nu besteld op bel simpel kan je morgen annuleren zonder problemen op vodafone. (Zonder dat het in de knoei gaat met je abbonement).
Juhrat

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vorige week vrijdag om 9:01 mijn iPhone 7 Black 32GB besteld, hierover om 9:02 een bevestigingsmail gehad. Daarnaast is de status van MyVodafone 2 dagen geleden veranderd in: Bestelling Verzonden. Tevens is vandaag mijn nieuwe abonnement in gegaan (het gaat om een verlenging van mijn huidige abonnement maar met méér GB)

Echter, tot op heden nog altijd géén mail ontvangen van PostNL dat mijn iPhone morgen geleverd wordt, tevens geen app of sms of wat dan ook, hoe komt dit? Ik heb dus géén idee of ik morgen thuis moet blijven of wat dan ook .... waardeloos dit.
Suussss

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb ook morgen pakketje van Warehouse Woerden in PostNL app staan. Dat zal dan inderdaad wel de iPhone zijn. Ondanks dat ik ook nog geen t&t code heb.

iPhone 7 jet black 128 gb
09-09 09:04 bevestigingsmail
Bestelstatus sinds gisteren op 'is verstuurd'
Factuur + imei code vandaag ontvangen
Geen sms van Vodafone vandaag gehad,
schuimpie

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
geen t&t gehad maar lang leve de postnl app, daar staat een bezorging in voor tussen 14/16 uur morgen.
10:30 besteld, verlenging, black 128 GB, iphone7.
pieterg_98

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Hoe kan je dat bekijken als je nog geen t&t code hebt gekregen?

Gr.
jerriet

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke dames en heren.

Ik heb zo een beetje alles gelezen en nu begrijp ik dus dat als ik mijn imei nummer bij m'n factuur heb staan dat ik hem morgen binnen krijg zoals vele van jullie het zeggen?

Is er een mogelijkheid nog dat mijn pakketje later op de avond (nog later als 21:47 ja) word aangemeld?
ik heb namelijk postnl app gedownload maar daar staat hij niet tussen.

Gaat overigs om de iphone black 32gb 🙂
schuimpie

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
als je de postnl app (iphone) opent, zie je automatisch na verversen bestellingen die jou kant op komen :D:D

jerriet

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat begrijp ik, maar ik heb dat dus niet maar wel me imei nummer al..
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedenavond alle,

, wanneer je via een externe dealer zoals Belsimpel je toestel + abonnement bestelt zit je toch even anders. Belsimpel heeft zijn eigen toestellen ingekocht (heb je een defect dan zal je deze naar Belsimpel sturen).

Voor vragen over de status van hun iPhone 7 ordes kun je het beste eens met Belsimpel contact opnemen.

, vervelend dat het opeens helemaal mis is gegaan :(. Maar je hebt nu ook een leuke extra erbij gekregen, dus lucky you ;)?

De mensen die Jet Black hebben besteld, daar lopen de bestellingen uit omdat de kleur Jet Black bij Apple zelf uitverkocht is! Check dus even de tabel die op pagina 1 te vinden is of dit ook het geval is voor jou.
jz123

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ah ja ik bedoelde het ook meer als een tipje voor de anderen! Die het wel heel graag snel wilt.
Zelf sowieso raad ik aan toestel nooit terug te sturen, maar direct naar de apple store te gaan, en een applecare+ pakket aan te schaffen.

Ik heb div. iphones met verschillende mankementen gratis bij de genius bar toestel vervangen gekregen.
McKentin

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Gewoon even in je PostNL app kijken zoals eerder is gezegd. Ik heb ook geen email gehad met T&T maar staat wel al keurig in me app.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic