Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Gebruiker011

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het mooiste van allemaal is, wanneer je hem uit eindelijk binnen hebt duurt het niet lang
Voor dat je er weer op uit gekeken bent en elke jaar weer het zelfde verhaal. Ik ben een materialist, maar begin steeds meer af te kicken door deze loze beloftes en verkeerde info van de medewerkers
ampsource

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ben toenstraks gebeld door de winkel. Er is maar 1x een iPhone 7 128GB iPhone Jet Black binnen gekomen in de Vodafone winkel hier in de buurt. En deze is gelukkig voor mij. (9sept besteld, 09:35. order bevestiging 10:18)

Maar laten we realistisch zijn, deze super beperkte voorraad ligt niet aan Vodafone, maar aan Apple. Ik heb gelezen dat er voor heel Europa 317.000 geleverd zijn. Laat staan hoeveel er dus uberhaupt beschikbaar zijn in NL.

+ De partij die de distrubutie doet voor Vodafone (Dyna) had tot 6 uur vanochtend ingeplanned staan om iPhones in te boeken. Ze waren al om 1 uur klaar...... Super beperkte voorraad dus.
Marisem

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb jij even geluk
2016NL

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik heb rekening met imie nummer ontvang,maar geen t&t code?
7plus 128GB,sliver
Marisem

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
wanneer besteld? 2016NL
denny_sta

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Afgelopen vrijdag om 10 uur de iPhone 7 plus 32gb black besteld. Status van bestelling geeft nog steeds aan 'De bestelling wordt verwerkt'. Zelf ook nog geen sms gehad...
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
2016NL en wanneer heb je die factuur ontvangen?
martijnte83

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
t&t nog niet binnen gekregen, maar kan in mijn postnl account zien dat hij aangemeld is en ontvangen is door postnl en dat hij morgenvroeg geleverd gaat worden. Dus als je nog geen t&t ontvangen hebt van vodafone hebt en je hebt een account bij postnl kijk daar dan even 😉
NNB

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
denny_sta Welkom bij de club
marcootje16

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb mijn T&T nummer ook telefonisch gekregen idd via de klantenservice.
2016NL

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
9-9 9:40 bevestiging
Vanmiddag 12:30 ontvang factuur

MarjoleinBlok

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik weet t niet meer als ik in de tabel kijk staat er dat de telefoon vanaf 16-9 geleverd wordt ik heb de 256 gb 7 plus zilver besteld op 9-9-2016. Bestelling staat nog steeds op bewerken. Ik bel vanmiddag naar de klantenservice die zeggen zoals in de tabel staat krijgt u hem morgen net op dat moment krijg ook in de sms binnen dus ik vraag hoe zit dat die dame zegt u hoort mij toch u krijgt m morgen maar waaromstaat de bestelling dan nog op verwerken ???? Oh ik heb nog even verder gekeken m toch niet morgen...daar na naar de afd abonnementen gebeld die zeggen nee hoor klopt niet u krijgt m gewoon morgen kijk maar in de tabel.... inmiddels nog steeds op status verwerken en natuurlijk niemand meer bereikbaar,,,,t meest grappige is dat ik nog een nummer heb waar ik niets op besteld heb of iets dergelijks maar ook daar kreeg ik een sms dat mijn bestelling helaas niet komt toch knap te meer omdat ik daar niets besteld heb.....,pfff wat een bende zijn er nog meer waar de bestelling niet verwerkt is maar waar ze wel toegezegd hebben dat de sms fout was en de telefoon gewoon komt ???
MBulten

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
MarjoleinBlok En nu in het Nederlands.....?
Bij mij staat die ook nog gewoon op verwerken terwijl die morgen geleverd zou moeten worden, heb zelf het sms'je gekregen dat ik hem niet morgen krijg 😞
NNB

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Jullie hebben tenminste nog iets gehoord. Bij mij bleef het helemaal stil vandaag, ondanks vele pogingen...
Sebastianos

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor jullie verricht per sms. Alleen jammer dat jullie het bericht naar mijn vriendin hebben gesmst (die onder mijn Vodafone account hangt) en ik toch echt op mijn nummer een abb. Verlenging heb gedaan.

Kunnen jullie dit verklaren? En controleren dat wel het goede nummer wordt verlengt.

Mvg,

Bas
NNB

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
ik zou morgen even bellen als ik jou was. Dit forum word volgensmij niet gelezen door de mensen van Vodafone.
VanFransemstein

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
NNB schreef:
ik zou morgen even bellen als ik jou was. Dit forum word volgensmij niet gelezen door de mensen van Vodafone.
Nou, dan ben je aardig scheel.
VanFransemstein

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Ik heb nog nooit zo'n treurig stelletje huilebalken bij elkaar gezien. Echt waar. Sinds de kleuterschool niet.
soprano

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
ff wat anders: FEYENOORD staat 1-0 voor! 😉
Marisem

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist een medewerker gesproken via de chat en die zei het volgende;
Als je geen track & trace code per mail hebt gehad kun je er van uit gaan dat je het toestel niet morgen krijgt. Wij zijn alleen afhankelijk van hoeveel er is besteld en hoeveel we vervolgens door Apple geleverd krijgen.
Vodafone heeft geen idee wanneer de volgende levering komt. Die tabel heeft geen enkel toegevoegde waarde.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic