Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Marisem

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, mag ik vragen wanneer jij je bestelling heb geplaatst?
Juriaan80

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik wacht nog op de grap; ik heb de iPhone vandaag al gekregen! Je weet wel die Jet black 7+.... ????
Mees1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Vraagje... Heb mijn iPhone 7 black 32gb op 10-9 besteld. Toch kreeg ik een sms dat hij morgen niet komt.
Wanneer dan wel?
psvu2

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik heb mijn iphone 256GB + besteld in de vodafone winkel op de 9de, ik was de eerste in de winkel, maar kreeg ook een sms(werd verstuurd naar ander nummer) dus zou betekenen dat er geen + worden geleverd in de vf winkels?
psvu2

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Lijkt wel of ze bijna iedereen dat smsje hebben gestuurd, zo van kijk maar in de tabel en je weet of hij morgen komt of niet!
NNB

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Sommige mensen (waaronder ik) hebben helemaal geen bericht gehad. De status staat ook nog op ''word verwerkt''.
psvu2

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ja ik kan alleen geen status bekijken, aangezien deze in de winkel is verlengd.
Warpten

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb ook nog niets gehoord, geen sms , en orderstatus staat ook nog op wordt verwerkt.
nougoed krijg ik hem morgen niet, dan is dat ook niet het einde van de wereld.

hoewel als ik sommige berichten hier lees blijkbaar wel 😄
NNB

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hmm... en laat me raden, de winkel kan nog niet zeggen hoeveel ze er morgen binnenkrijgen ?
2016NL

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik ook
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Ben benieuwd wanneer ik 'm krijg, zou een vaste datum fijn vinden..
psvu2

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Net via de chat gevraagd over mijn bestelling, aangezien hij pas verwerkt wordt als deze in de winkel wordt geleverd, staat mijn status nog in behandeling. Daardoor misschien ook een sms?
NNB

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Toen ik contact had met iemand via de chat kon ze niet kijken naar de status van mijn order, dat kunnen ze blijkbaar nooit. Dat je de telefoon ophaald in de winkel inplaats van dat je hem laat thuisbezorgen zal dus weinig uitmaken.
marcootje16

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Mijn iPhone 7 Plus wordt morgenochtend geleverd. Track and Trace code gekregen en als ik deze invoer kan ik zien dat mijn iPhone morgenochtend geleverd wordt! 🙂
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Marcootje welk toestel heb je?
Gebruiker011

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Welk kleur en gb ? Marcootje
marcootje16

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
32GB gold 9 September om 1730 uur besteld
Gebruiker011

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Top veel plezier ermee 😉
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Goed bezig! 09-09 om 09:04 orderbevestiging gekregen. Maar iets opgestuurd gekregen vandaag? Ja zeker! Een SMS met de medeling erin dat ik moet wachten... Terwijl ik mensen zie op dit forum die ook een 7 Plus 128GB black in de bestelling hebben staan, die hem morgen geleverd krijgen. Deze hebben hem zelfs rond 10:00 uur besteld... Volgens mij gaat het niet eens op volgorde van bestelling, of de mensen liegen, wat mij overigens zeer onwaarschijnlijk lijkt. Waarom zou je erover willen liegen?

Morgen dus niks... Ik had mij er lekker op verheugd, maar nee... Man Verdrietig
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Dat is vreemd Marco want er staat bij dat type ook 1-2 weken. Succes ermee 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic