Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Sommige reacties echt waar.. schaam je diep dat je zo reageert.
Alsof Vodafone hier wat aan kan doen. Ligt toch echt bij Apple zelf.
En met dreigen en dingen eisen krijg je, je toestel echt niet eerder.

Geduld is een schone zaak!
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Romma geef ons die hoop nu niet. Kunnen we ons over een paar uur opnieuw irriteren.
collin33

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij het bestellen van de 7+ jet black heb ik al te horen gekregen dat ik er op moet rekenen dat ik +/- 3 tot 4 weken moest wachten op de Iphone telefonische besteld 9 september rond half 10 . Zojuist dus het smsje gehad ;( hopenlijk komt ie dan toch binnen 4 weken binnen.
Romma

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Moet verwerkt worden, voorraad is oke voor de matzwarte 32gb
Romma

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hahaha beter juist hoop! Samen komen we deze tijd doorheen en juichen we morgen met z'n allen met onze iPhone 7 ???? Komt goed, just believe in it!
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Romma ik had de plus 32GB matzwart en daarnaast geloof ik geen enkel verhaal van de kant van Vodafone uit meer behalve de tabel en de moderators hier want die hebben tot nu toe steeds gelijk.
Detje87

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zou iemand mij van Vodafone kunnen vertellen wat het sms'je precies betekend. Bedoelen jullie zaterdag, 1 week later of 2 weken later. In de tabel staat vanaf morgen en ik was vrij snel met bestellen.
Romma

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
De plus variant weet ik eerlijk gezegd niet. Dit is wat de dame aan de telefoon me kon zeggen. Volgens dat schema is de levering van de normale variant vanaf 16 september dus dat klopt dan wel. Vanaf is alleen onzeker dus we wachten t maar af maar heb toch het gevoel dat t goed komt????????????
DhrGreen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
B-Shockz
Wat lul je nou slap met het ligt niet bij vodafone maar bij apple.
Dikke bull**bleep** vodafone heeft toch geadverteerd met 9 september besteld 1e levering 16 september.
Daar heeft apple niks mee te maken. Het is gewoon misleidende slechte reclame geweest die ze niet waar kunnen en gaan maken.

Wat eerder gezegd is inderdaad is ook waar dat de toestelprijs van de iphone 6 plus die ook ik wil verkopen behoorlijk daalt als ik 4 tot 6 weken moet wachten met de verkoop.

Vandaar is een gevraagde compensatie van vodafone echt niet vreemd en zou ze zelfs netjes staan met betrekking tot klantbehoud.

Ben al 8 jaar klant en hou er niet van voorgelogen te worden.

Trolololo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Nu bij de iPhone 7 32 GB Jet Black. EEN DOOS TISSUES (wordt geheel kosteloos verstuurd bij uw bestelling).

Lekker thuis janken op de bank dat je moet wachten. *Snif*.
Hoe langer je klant bent, hoe meer tissues. 8 jaar klant, 8 kilometer tissue.
teamlead

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Met alle respect... maar het is natuurlijk volstrekt belachelijk dat toestellen die binnen 10 minuten na het openen van de mogelijkheid gepreorderd zijn pas over 4 tot 6 weken kunnen worden uitgeleverd. Dat betekent volgens mij simpelweg dat het op het moment van preordereren van het betreffende toestel (in dit geval: de betreffende kleur) al niet beschikbaar was.
Waarom dan niet dat al aangeven, zodat klante op zijn minst op dat moment nog de mogelijkheid hebben om een andere kleur te kiezen? Nu moet ik 4 tot 6 weken wachten (want bestellingen wijzigen "kan niet" (daar wind ik me een andere keer wel over op..)
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
teamlead omdat ze dan niet besteld worden. Simpel toch. Zo werkt het bij alle bedrijven, helaas 😞
Jieve

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Romma, dat zeggen ze om de mensen rustig te houden. Vodafone weet heus wel wie niet en wie wel morgen de iPhone krijgt.
Want niet iedereen heeft deze sms gehad... 🙂
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes



Je gedraagt je als een puber.. Ik ben ook al 8 jaar klant. Maar dat heethoofdige gedrag heb je uiteindelijk jezelf mee. Dus ga een eind joggen oid en wacht gewoon netjes net als de rest.

P.s. heeft niets met slap te lullen te maken.
teamlead

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@Robinhensgens Mij persoonlijk maakt het niet veel uit of het black of jet black is dat geleverd wordt. Dus ik had graag op het moment van bestellen die keuze gehad 😉

Maar goed: Het is iedere 2 jaar hetzelfde liedje tussen mij en Vodafone. In de afgelopen 10 jaar ofzo is het ze nog nooit gelukt om een toestel volgens afspraak uit te leveren. De enige reden dat ik niet overstap is dat de rest minstens net zo erg is 😉
Jieve

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
teamlead zo kunnen ze mensen aan het lijntje houden. En die gaan dan niet meer naar de concurrent. Eigenlijk zou consumentenbond een keer naar zulke praktijken moeten kijken.
Want in principe weten ze dat ze al niet kunnen leveren, maar nergens geven ze dat aan....
Want wie gaat er nou bestellen als er staat 4-6 weken, niemand...
Dan ga je naar de concurrent.
jerrolk

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
duur het echt zo lang dat de iphone 7 128 jet black 4 tot 6 weken duurt? en is dat vanaf de moment dat je besteld heb of vanaf morgen dat het 4 tot 6 weken duurt?
Jieve

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanaf morgen denk ik
kbloem

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Het lullige is dat vodafone niets meer kan zeggen wat nog geloofwaardig is. Drie medewerkers zullen drie verschillende dingen zeggen en dat is het meest kwalijke aan het verhaal. Je zult ni gewoon een poosje in onzekerheid moeten wachten.
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Even de zweep op de chineesjes zetten!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic