Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Ik krijg zojuist dit berichtje van Vodafone, wel netjes.

Dit is echt super jammer... Helaas kunnen we morgen niet meteen je nieuwe iPhone 7 bezorgen. Dat gaan we natuurlijk zo snel mogelijk fixen! Op https://www.vodafone.nl/levertijd vind je meer info. Zodra jouw iPhone 7 binnen is, nemen we contact met je op.
MBulten

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb vrijdag om 9:30 een zwarte iPhone 7 32gb telefonisch besteld(met een bevestiging rond 11 uur) dit zou volgens jullie tabel snel genoeg geweest zijn om het toestel morgen te ontvangen, echter kreeg ik net een sms met dat hij morgen niet geleverd wordt?
Betekend dit dat ik dan moet wachten tot volgende week dinsdag-donderdag?
Bwriddie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Helaas heb ook ik het beruchte smsje ontvangen. Superbalen!! Spijt dat ik niet voor zilver gegaan ben. Heb de 7+ 128gb jet black besteld.. Twijfelde nog tussen zilver en deze!!! Grrrr! Had overigens voor 9.30 afgelopen vrijdagmn bevestiging binnen. Vrouw die ik gisteren aan de telefoon had zei dat ik hem morgen zou krijgen omdat ik volgens haar 1 vd eersten was.. Niet dus!

Ergste vind ik dat mn nieuwe abbo pas in gaat als ik mn telefoon heb. Dat wist ik niet, dacht dat dat na bestelling meteen inging. Ik ervanuit gegaan dat ik de 1e drie maanden onbeperkt kon internetten. Dus nu al door mijn 1gb heen van deze maand.. Heel irritant, nog een halve maand zonder mobiel internet!!

Succes iedereen met wachten..
DhrGreen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik krijg net een sms met helaas we kunnen uw iphone 7 plus vrijdag niet leveren blabla.

Ik heb hem besteld op 9 september 09:04
Jullie maken reclame en maken klanten lekker maar leveren niet op de afgesproken datum.
Ook niet 1 of 2 dagen later maar komen nu in mijn geval
Iphone 7 plus jet black 128GB.
Volgens de tabel 4-6 weken.

Ik wil een vorm van compensatie voor het feit dat we voorgelogen zijn en vodafone zich niet aan de afspraken gehouden heeft.
Dit is onacceptabel schandalig.

Graag response zo snel mogelijk.
MAvandenBerg

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Net een SMS gehad dat ik nog helaas even moet wachten op mijn nieuwe telefoon, 1-2 weken helaas.
Ach deze doet het ook nog, ik zie bevestiging wel binnen komen.

puk

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Jammer dat ik net buiten de voor val door fout van jullie, 13de in ochtend besteld volgende dag geen bevestiging blijkt order niet goed te zijn binnen gekomen... 14de opnieuw dus moeten bestellen nu wel goed gegaan maar dan toch langere levertijd
Sean91

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Hmm ik heb nog geen SMS gehad... Betekent dat dat er voor mij nog hoop is?

order op 9:04 iphone 7+ 128gb jet black
DhrGreen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
4 tot 6 weken
Doe even normaal.
Nogmaals ik eis compensatie hiervoor
Ik wil contact met een direct leidinggevende die hierover gaat.

Jappers

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Beste,

Op 9september bestelde ik mijn iPhone 7plus 128gb mat zwart. Volgens onderstaand schema kan ik deze vanaf 16 september verwachten. Ik kreeg echter net een sms'je van Vodafone waarin staat dat die datum niet gehaald kan worden en dat jullie dat super jammer vinden. Hoe kan dit? Gaat het nou weken duren of zou ik m zaterdag as al kunnen verwachten?
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Verbaasd met dus dat het er op lijkt dat er GEEN enkele plus variant morgen geleverd wordt. Dit is toch niet mogelijk? Mag toch echt hopen dat er geen losse verkoop van deze toestellen in de Vodafone winkels is.
Homans

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Dit is echt super jammer... Helaas kunnen we morgen niet meteen je nieuwe iPhone 7 bezorgen. Dat gaan we natuurlijk zo snel mogelijk fixen! Op https://www.vodafone.nl/levertijd vind je meer info. Zodra jouw iPhone 7 binnen is, nemen we contact met je op.

Zegt alleen niks over de voorraad. Is dit omdat ze het morgen niet kunnen verwerken of omdat die van mij niet op voorraad is?

Ik heb iphone 7 Black 32GB besteld. Op 10-09-16 om 9:15
VanFransemstein

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Nogmaals ik eis compensatie hiervoor
Ik wil contact met een direct leidinggevende die hierover gaat.

Gedraag jij je bij de bakker ook zo?
Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Tuurlijk is het **** dat we m nog niet krijgen.. Maar de meeste vragen hier al dagen om communicatie.. En communiceren doen ze nu. Dat kan best gewaardeerd worden.
Trolololo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hahaha wat een sneue reacties hier! Bweee ik ben niet de eerste :')
Jammer joh! Mama even vragen of je haar telefoon nog even mag gebruiken! Met je 1gb datalimiet 😄

Bye suckers!

PS. Vandaag 15.00 besteld, net bevestiging, morgen in huis. HA!
NNB

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Bij mij staat de status van me bestelling (iPhone 7 32gb black) nog op ''word verwerkt''. Ook nog geen smsje ontvangen... Wat houdt dit in ?
Trolololo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Dat je nog een lesje Nederlands moet volgen. MIJN bestelling.
VanFransemstein

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=vanaf〈=nn

Iedereen die ongeduldig is graag even op bovenstaande link kijken. Daar staat de betekenis van het woord "vanaf". Dat houdt namelijk in dat het op z'n vroegst op die datum geleverd kan/zal worden. Of eventueel een dag later. Of 2 dagen. Of misschien wel 3.
Romma

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zojuist Vodafone telefonisch gesproken en geen paniek. Ze sturen die sms voor de zekerheid maar ze weten niet zeker of ze hem morgen kunnen leveren voor iedereen. Dat ligt niet aan de voorraad maar aan het koppelen in het systeem dus de gegevens die in de computer verwerkt moeten worden. Ze doen hun best om vandaag zoveel mogelijk in te voeren. Wie weet hebben we m dus wel morgen. Ligt aan de administratieve handelingen die ze tot vanavond doen. ????????????
kbloem

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Vrijdagochtend om 9 uur direct gaan verlengen met de 7 plus black 128gb. Staat nu nog op levering 16 september. Vanmiddag een medewerker gesprpken die letterlijk zegt, hij is binnen en we zijn ze nu aan de bestellingen aan het koppelen.

Net dus ook het smsje gehad. Weer gaan bellen en wat zegt de medewerker, nee meneer kan voor uw model wel 6 weken duren.

Het zijn de medewerkers die voor de verwarring zorgen en dat is een triest gegeven. Ik weet nu geen reet, medewerkers zwetsen blijkbaar maar wat en uiteindelijk blijft de klant in onzekerheid zitten. Ik snap dat apple niet genoeg levert maar bij vodafone gaat er zat fout.
NickBa

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Opzich verbaast het me niet dat er geen levering is. Op internet duiken namelijk veel verhalen op over een amper leverbare plus. Een MediaMarkt krijgt bijvoorbeeld maar 2 keer een iPhone 7 + Jet Black 128GB. Terwijl deze boven verwachting besteld lijkt te zijn.

Voor mij persoonlijk maakt het niet veel uit, tuurlijk heb ik zin in een nieuw toestel, maar de iPhone 6 + 64GB doet het ook nog goed. Wat wel jammer is, ik kan pas over 4-6 weken mijn huidige toestel verkopen waardoor deze in waarde gaat dalen :(. Dus uit die hoek zou ik een compensatie niet vreemd vinden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic