Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
MarjoleinBlok

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Desiree- schreef:
@MarjoleinBlok je komt hier alleen voor in aanmerking als je de instructies uit de mail precies hebt opgevolgd. Als er in de mail stond dat je online moest bestellen en je hebt dit telefonisch gedaan, dan krijg je inderdaad helaas niet de Bluetooth Speaker.
Maar dat is toch vreemd t loopt bij jullie vast er gaan 100 dingen fout vanuit jullie kant en vervolgens heb ik pech omdat jullie de boel niet op orde hebben lekker klant vriendelijk. Echt de manier om met klanten om te gaan ben pas vanaf 1996 klant dus tja ik kan klaarblijkelijk dan ook geen service verwachten .... en elke keer denk ik t komt goed maar elke keer blijkt dat ik te vroeg gejuicht heb. Jammer ....
Pienl

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik heb dat nummer gebeld en gevraagd hoe het zit met mijn bestelling. (iPhone 7 32g rosé gold) maar mevrouw wilde mij weer niks vertellen en hing voor de tweede keer gewoon op nadat ze mij had gezegd niet te zeuren.
Niet erg klantvriendelijk.
pieterg_98

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Hallo,
ik heb afgelopen maandag mijn iPhone 7 32GB black besteld en er staat bij mijn status dat mijn bestelling nog wordt verwerkt. Maar ALS morgen mijn iPhone zou komen ben ik misschien niet thuis.
Ik ben een nieuwe klant bij vodafone dus zou me dan waarschijnlijk moeten legitimeren dus dan moet ik wel thuis zijn dus als ik niet thuis ben nemen ze het weer mee. Wanneer zou ik dan alsnog mijn iPhone kunnen ophalen?
WalterSmetsers

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Hoe kan ik zien dat mijn bestelling is doorgekomen afgelopen maandag ???

Ik kreeg een welkomst mail dat mijn verlenging (blijkbaar) is gelukt, maar zie
geen bestelnummer(s). Krijg ik deze als het pakketje wordt verstuurd pas ???
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Bij mij helaas ook gebeurd zaterdag... Tijdens een bestelling. Ik leg alles uit en krijg geen gehoor meer. Dus ik vraag hallo??? Hallo??? Wordt ineens de hoorn weer opgepakt en ik vraag heeft u wel geluisterd? Hier werd ja gezegd, dus ik vroeg wat heb ik gezegd dan? Toen kreeg ik te horen dit spelletje ga ik niet spelen. Dus ik vroeg maar heeft u wel geluisterd dan? Wordt er gezegd ja, dus ik herhaal nog een keer kunt u dan iets herhalen van wat ik zei? Toen kreeg ik te horen: "Dit spelletje heb ik geen zin in, ik ga verder". En toen was de lijn dood.....
En dit na 1e 53 minuten in de wacht te hebben gestaan waarna de lijn erop werd gegooid en daarna nog eens 25 minuten dus niet bepaald fijn.... Maar goed. Uit eindelijk heb ik wel kunnen bestellen na nogmaals te bellen, leuk is anders maarjaa.
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
WalterSmetsers Ik kreeg deze direct nadat het telefonisch is geregeld. Toen kreeg ik een bevestiging met ordernummer.
WalterSmetsers

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Dan gaan we nu maar eens ff chatten of bellen met VF voor de status... Willen natuurlijk niet dat de 7 zomaar dit huis voorbij vliegt ;-(
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Harree in dat geval hoeft je vader niet aanwezig te zijn. 🙂
pieterg_98 mocht je toestel de eerste keer niet afgeleverd worden, dan krijg je sowieso een kaartje in de bus van PostNL. Hierop staat dan wat je kunt verwachten, of je zelf een tweede afspraak kunt maken of dat zij zelf op een bepaalde datum nog een keer langskomen.
WalterSmetsers als je een mail gekregen hebt over je verlenging, dan lijkt het me dat deze wel goed is doorgekomen. Je kunt voor de zekerheid altijd even bellen met de afdeling Status Order: 0800-0560 (optie 1).

Jieve

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een vraag, weet jij of er uberhaupt iPhone 7 128GB Jet Black door Vodafone morgen geleverd zal worden?
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Jieve daar kan ze geen antwoord opgeven bel even 0800-0560 optie 1 ????????
NBISD

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Heb je al een factuur gehad? Als daar een imei nummer op staat kun je er vrij zeker van zijn dat de telefoon heel snel jouw kant op komt. Ik heb inmiddels zelf het serienummer van mijn toestel kunnen achterhalen, niet dat ik daar veel mee opschiet. Wel heb ik gezien dat mijn toestel op 28 Augustus geproduceerd is. Je kunt altijd even de klantenservice vragen om te kijken of ze al een T&T code voor je kunnen vinden.
Jieve

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Niemand bij Vodafone kan daarop antwoord geven als het aan hen ligt.
Ze maken je blij met van alles en nog wat, puntje bij paaltje kunnen ze niets leveren en willen ze ook niets vertellen...

Ze snappen blijkbaar niet als je zo met klanten deze klanten weglopen en dan nooit meer terug komen...
Want waarom zou je bij Vodafone verlengen, terwijl je in de Apple store kan verlengen ook met Vodafone netwerk....
Maar een les voor de volgende keer...
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Zojuist sms ontvangen van Vodafone dat ik mijn iPhone 7 plus 32gb zwart morgen niet ga ontvangen.Erg jammer hoor.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Kreeg net dit sms'je:

Dit is echt super jammer... Helaas kunnen we morgen niet meteen je nieuwe iPhone 7 bezorgen. Dat gaan we natuurlijk zo snel mogelijk fixen! Op https://www.vodafone.nl/levertijd vind je meer info. Zodra jouw iPhone 7 binnen is, nemen we contact met je op.

ROT EEN EIND OP
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Zojuist dezelfde sms ontvangen als RobPete.

"Dit is echt super jammer... Helaas kunnen we morgen niet meteen je nieuwe iPhone 7 bezorgen. Dat gaan we natuurlijk zo snel mogelijk fixen! Op https://www.vodafone.nl/levertijd vind je meer info. Zodra jouw iPhone 7 binnen is, nemen we contact met je op."

Duidelijk! Ik wacht rustig af tot volgende week. De mensen die morgen wel zijn of haar iPhone krijgt veel plezier ermee. 😄
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Klopt Robinhensgens ik kreeg 'm ook...
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Jieve iemand eerder in dit topic heeft aangegeven dat er een track en trace code gestuurd is. Deze had inderdaad een iPhone 7 128GB Jet Black besteld. Ik kan alleen niet zien hoeveel toestellen er precies geleverd zullen worden morgen.

We hebben net trouwens ook de verwachte levertijden van 14 en 15 september gekregen, dus ik heb een update geplaatst. 🙂
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Ben nu wel erg benieuwd of die 1-2 weken vanaf 9 september gerekend wordt!

Ik snap aan alle kanten dat Vodafone te weinig heeft binnen gekregen en heb ook wel begrip maar als je meteen om 9 uur een pre-order plaatst mag je toch wel verwachten dat je hem geleverd krijgt en zeker met de misleidende advertentieteksten erbij. Hierdoor heb ik mijn 6 verkocht omdat ik dacht maar een paar dagen met mijn oude 4 te doen. Nu wordt dit toch langer.
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Ik heb net een sms ontvangen dat de mijne niet leverbaar is. 09-09 besteld en bevestigings mail 09:11.

Iphone plus black 32gb regio Groningen. Het zit er voor mij helaas niet in. Succes voor iedereen die nog niets weet.
sven11

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Robinhensgens Ik kreeg hem ook. Maar voor jou heb ik een boodschap: Wordt eens volwassen en wacht rustig je iPhone af. Hij komt vanzelf. Zeuren en schelden hier heeft geen zin, je moet gewoon geduld hebben en een je een beetje beheersen. De hele gang van zaken is niet anders dan bij vorige releases, dat is inmiddels wel duidelijk. Of ga gewoon aan het werk i.p.v. hele dag hier berichten posten. Dan kan je volgend jaar, bij de release van de iPhone 7+ (of 😎 die 900 euro gelijk aftikken bij een Apple Store en ben je niet afhankelijk van een provider zoals Vodafone.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic