JeffreyVoois die selectie is gemaakt uit de klanten die zich hebben aangemeld via onze site voor meer informatie over de iPhone 7 en iPhone 7 Plus. Op je vraag over het waarom heb ik verder geen antwoord.
as- om die Bluetooth Speaker te bestellen, is het belangrijk dat je de instructies uit de mail volgt. Heb je dit gedaan?
morphine er staat vanaf 16 september. Dat betekent dat het dus ook later kan zijn. Hou in elk geval je mailbox goed in de gaten. Zodra je toestel verzonden wordt, zul je een mail hierover krijgen.
Basgeboers bij een verlenging hoef je niet persoonlijk aanwezig te zijn. Dan mag je vrouw dit ook in ontvangst nemen inderdaad.
🙂RobPete89 of je jouw toestel morgen nog kunt verwachten, kan ik je zo helaas niet vertellen. Voor meer informatie over de status van je bestelling kun je altijd even bellen met de afdeling Status Order op 0800-0560 (optie 1). Wat betreft je tweede vraag, die heb ik voor de zekerheid nog even uitgezet. Daar komen we later op terug.
MarjoleinBlok waardoor zou je deze niet krijgen? Heb je de instructies uit de e-mail gevolgd?
Nootje0308 geeft niet hoor!
🙂 Helaas hebben we daar nog geen idee van. Zodra we hierover meer weten, zullen we dit zo snel mogelijk doorgeven.