helaas niet. Zodra we een update hebben over de levertijden, dan plaatsen we dat zo snel mogelijk in dit topic.
het beste kun je uitgaan van de mail die je krijgt zodra de bestelling verzonden is.
dat klopt inderdaad. Zodra we meer weten, zullen we zo snel mogelijk een update plaatsen.
als ik je goed begrijp gaat je vraag nu alleen over het voordeel in combinatie met Vodafone Thuis? Alle informatie over die actie kun je
hier doorlezen. Zo kun je ook aangeven van welke diensten je gebruik maakt en controleren voor welk voordeel jij in aanmerking komt.
ik kan je niet vertellen of je bij één van de eerste leveringen zit. Er staat namelijk levering vanaf 16 september. Dat kan ook betekenen dat je toestel later geleverd wordt. Deze tabellen zijn meer een indicatie. Om echt een antwoord op je vraag te kunnen geven, is het belangrijk dat ik je bestelling nakijk. Via het forum is dit helaas niet mogelijk, vandaar dat ik je doorverwees naar onze afdeling Status Order.
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.
dat klopt inderdaad helemaal!
zodra je bestelling verzonden wordt, dan krijg je deze e-mail. Ik kan je alleen niet vertellen wanneer dit precies zal zijn.
alle klanten krijgen een track & trace code.
🙂