Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Jieve

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, dan veranderd de status naar "Bestelling is verstuurd"
Mootje321

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Zoals ik al dacht, dat wordt 4-6 weken wachten op mijn jet black 128gb 7+. Oh well.. ik zie 'm vanzelf wel verschijnen.
Fritsieuitadam

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Met Vodafone gebeld en gesproken, helaas weten ze daar ook weinig mbt uitlevering van de iPhone. Tegen mij werd gezegd dat alle iPhones morgen pas bij Vodafone worden geleverd....???
Chris01

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Een algemene vraag: krijgen alle klanten een t&t nummer of enkel nieuwe klanten?
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
helaas niet. Zodra we een update hebben over de levertijden, dan plaatsen we dat zo snel mogelijk in dit topic.
het beste kun je uitgaan van de mail die je krijgt zodra de bestelling verzonden is.
dat klopt inderdaad. Zodra we meer weten, zullen we zo snel mogelijk een update plaatsen.
als ik je goed begrijp gaat je vraag nu alleen over het voordeel in combinatie met Vodafone Thuis? Alle informatie over die actie kun je hier doorlezen. Zo kun je ook aangeven van welke diensten je gebruik maakt en controleren voor welk voordeel jij in aanmerking komt.
ik kan je niet vertellen of je bij één van de eerste leveringen zit. Er staat namelijk levering vanaf 16 september. Dat kan ook betekenen dat je toestel later geleverd wordt. Deze tabellen zijn meer een indicatie. Om echt een antwoord op je vraag te kunnen geven, is het belangrijk dat ik je bestelling nakijk. Via het forum is dit helaas niet mogelijk, vandaar dat ik je doorverwees naar onze afdeling Status Order.
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.
dat klopt inderdaad helemaal!
zodra je bestelling verzonden wordt, dan krijg je deze e-mail. Ik kan je alleen niet vertellen wanneer dit precies zal zijn.
alle klanten krijgen een track & trace code. 🙂
JeffreyVoois

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Desiree- Dat zal ik doorlezen, maar zou ook graag willen weten hoe het zit met de speaker actie, waar ik in dit topic iets over lees, en als je via F&F besteld hebt waarom er dan alleen bij de reguliere 7 een cover bij zit.
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Volgens mij krijg je bij F&F niet alleen een cover maar ook korting.
JeffreyVoois

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
robertwebbe De korting klopt, maar over de cover ben ik niet zeker, aangezien deze allern bij de iPhone 7 staat vermeld en niet bij de 7 Plus. Zou dus graag willen weten of je bij de plus ook een cover krijgt?
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
JeffreyVoois duidelijk! Wat betreft de actie met de bluetooth speaker, een selectie van een aantal klanten hebben een mail gekregen dat zij hiervoor in aanmerking komen. Heb jij deze mail ook gekregen? Wat betreft de cover, die krijg je inderdaad alleen bij de iPhone 7 en niet bij de iPhone 7 Plus.
JeffreyVoois

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Desiree- Deze mail heb ik niet gehad, dus ik val buiten de boot en vis naast het net.

Waarom maar een bepaald aantal klanten hiervoor in aanmerking? en hoe is deze selectie gemaakt?
Sjoerdteunisse

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zou het een beetje raar vinden als nu niet iedereen die Speaker ontvangt bij zijn bestelling. Ik ben al 8 jaar klant bij jullie. Ook is mij gezegd dat ik de telefoon morgen ga ontvangen, en wat blijkt nu mijn bestelling staat nog op:
De bestelling wordt verwerkt. (Iphone 7 plus 128gb, zwart)
as-

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb wel zo'n mail gehad, maar een RED abonnement met iPhone 7 128 GB black besteld. Kan ik dan ook zo'n speaker ontvangen?
jponsen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net weer met Vodafone gebeld, en mijn bestelling wordt morgen bezorgdt. Medewerker kon mij wel mijn Track&Trace code geven via de telefoon, en deze zou ik ook nog via mail moeten ontvangen. Track&trace werkt na 9 uur vanavond; dus vandaar dat de meeste nog geen mail ontvangen hebben.

Gaat hier trouwens om een iPhone 7 32GB Zwart.
MAvandenBerg

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
@Desiree- ok top we wachten nog even (in spanning :D) af
morphine

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist met Vodafone aan de lijn gezet, ik heb 12-9 besteld en hoorde zojuist dat ze verwacht dat ik in de 2e levering zit. Ik heb nog geen T&T nummer (bestelling wordt verwerkt).

Is dit echt zo? Want in bericht van TS staat toch levering 16-9.

Ben benieuwd? Thanks.
Failservice

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
vrijdag 9-9 besteld: iphone 7 plus 32 gb Zwart, precies om 09:05 aan de telefoon gehangen met een medewerkster. Krijg ik nu te horen dat mijn bestelling nog steeds op: Wordt verwerkt staat. Terwijl ik de hele week contact zoek via de telefoon: " ja meneer je kunt er vanuit gaan dat jij hem ontvangt maar geen garanties". Vandaag een hele andere wending: "wordt verwerkt dus ga maar van 2-3 weken uit". Ongelofelijk, zeg dat dan meteen ipv mij een week lang zoet houden.

Beste is denk: Bestelling annuleren en ander provider zoeken.
Basgeboers

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Desiree

Ik heb mijn contract verlengd en inmiddels de factuur en een imei nummer ontvangen (nog geen T&T, maar dat zal wel later vandaag komen). Moet ik persoonlijk aanwezig zijn om de telefoon in ontvangst te nemen? Of mag bijvoorbeeld mijn vrouw dit ook doen? Het gaat om verlenging van een contract.

Gr, Bas
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Desiree- Ik heb de plus 32gb zwart meteen om 9 uur besteld op 9-9. Mijn status staat nog op wordt verwerkt. Betekend dit dat ik hem sowieso nog niet hoef te verwachten morgen? En die indicatie van 1-2 weken, geldt dat vanaf besteldatum of vanaf vandaag?
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Failservice

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Trouwens met kelly gesproken van afdeling Loyality. De service bij dit bedrijf is echt belachelijk. opeens is je bestelling wordt verwerkt terwijl je om 09:05 hebt besteld op 9-9
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic