Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Rolfvdb

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gisteravond heb ik een email ontvangen met daarin de link dat ik een bezorgafspraak kon maken.
Ik heb hem besteld om 9:05 en kreeg mijn bevestegings mail om 9:10.
Het gaat om een Iphone 7 32GB Black en ik ben nieuw bij vodafone, dus ik denk dat er wel meerdere geleverd gaan worden morgen
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Nee. Zag op het T mobile forum net de 1e. 128gb 7Plus goud
SF076

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik me niet vergis wordt alleen bij nieuwe klanten een speciale bezorgafspraak ingepland om de identiteit te verifiëren bij overgave van de telefoon (en dus start van het abonnement)
as-

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Klopt: 4 jaar geleden toen ik een iPhone 5 bestelde moest ik inderdaad ook een afleverafspraak maken. Nu omdat het een verlenging is krijg ik een track and trace code gaf de klantenservice aan.
marcootje16

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bij mijn iPhone 7 Plus staat sinds vanmorgen dat hij verstuurd is. Heb gechat en ze zeggen dat hij morgen geleverd wordt. Heb hem pas 9 September tegen de avond besteld.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Welke opslagcapaciteit en kleur ??
Gebruiker011

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
welk model heb je besteld ?
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Ik doe een gokje. 128GB rosé goud?
ThomasDelhez

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Betekent dat dan ook dat ik morgen niet hoef te tekenen voor ontvangst? Niet persoonlijk tenminste?
jstok

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net met vodafone gebeld. Toestel wordt morgen geleverd, en heb een T&T code ontvangen!
Iphone 7 128 gb jetblack.
bevestigingsmail 09 sep. 09:04
PapoNL

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe werkt dat nou precies met die speaker er bij als je in het weekend van 9 september tot 11 september je iphone hebt besteld?
marcootje16

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Heb de iPhone 7 Plus 32 GB Gold besteld. Het is onzin dat deze nog niet (volledig) voorradig zijn werd mij verteld..
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Hier nog steeds niks! Vrijdag 09-09 om 09:04 bevestiging en nog geen verzendbevestiging of iets. 7 Plus 128GB Black. Het lijkt mij stug dat zijn iPhone 7 Plus is verstuurd, omdat Apple hier geen voorraad van heeft. Dit heb ik uit een betrouwbare bron vernomen... Dat wordt dus 2-3 weken wachten. Zelfs bij de Apple Store is de 7 Plus volledig uitverkocht, zelfs voor mensen die vroeg hebben gereserveerd.
marcootje16

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
RobLammerts het staat toch echt in mijn bestelstatus dat hij verstuurd is. Net voor de zekerheid gechat en mij werd verteld dat ik hem dit weekend kan verwachten!
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
RobLammerts. Dat Apple geen voorraad heeft wilt niet zeggen dat Vodafone dat niet heeft want de providers hebben ook gewoon een voorraad gekregen voor verkoop. Dat heeft Apple zelfs letterlijk gezegd. Dat het aantal toestellen niet al te veel is is nu wel duidelijk isd
Rolfvdb

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wilde net hetzelfde vragen, weet iemand hier meer over?
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
marcootje. Die chat heeft geen nut. Zij kunnen niet bij jou gegevens mbt orders. Dat kan alleen vis de klantenservice telefonisch die over de orders gaat dus dat is gewoon een gok van die chatter
Gallagher

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zojuist gebeld, ik krijg hem morgen ook binnen! ???????? Black, 32gb, bevestiging 09.13
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Hmm, oke... Maar wel vreemd dat jij hem 's avonds hebt besteld en nu al een verzendbevestiging krijgt, terwijl ik hem direct 's ochtends heb gereserveerd. Welk model heb je gereserveerd als ik vragen mag?
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Heel raar allemaal dat de plus nergens wordt geleverd. Betekent dat geen 1 provider een voorraad heeft?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic