Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
marchooker ik ook. En zelfs al om 09:04 bevestigd vanuit Vodafone. Maar als ik zo andere fora afstruin ziet het er slecht uit. Tel erbij op dat onze statussen net zoals alle andere 7Plus bestellingen nog op "wordt verwerkt" staan en het antwoord is dan wel te raden.
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
pieterg_98 schreef:
Dankje, ik heb staan bij de status van de bestelling: "De bestelling wordt verwerkt."
Dit belooft nu niet veel goeds ben ik bang..
Ik heb hetzelfde helaas
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Bij mij inmiddels nog steeds hetzelfde, de bestelling wordt verwerkt. iPhone 7 Plus 128GB Black. Vrijdag 09-09 om 09:04 bevestigingsmail gehad. Vraagje, waar zien jullie de imei nummers van de telefoon als ik vragen mag? Als het goed is krijg ik rond de 15e van de maand altijd de rekening.

Thanks

SF076

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is een nieuwe factuur via mail, n.a.v. De bestelling.. maar misschien heeft Vodafone inderdaad zelf afspraken met Apple gemaakt. Wie zegt dat de plus niet geleverd gaat worden? Vodafone in ieder geval niet XD verwacht dat ze morgen wel met een antwoord gaan komen.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
SF076. Het feit dat nog geen enkele persoon op het forum hier die een plus besteld heeft "bestelling verzonden" heeft als status zegt genoeg in mijn ogen.

Dus wij mogen dan nog 2/3 weken wachten? Service, mehoela
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Robinhensgens schreef:
@SF076. Het feit dat nog geen enkele persoon op het forum hier die een plus besteld heeft "bestelling verzonden" heeft als status zegt genoeg in mijn ogen.

Dus wij mogen dan nog 2/3 weken wachten? Service, mehoela
Lekker dan, dan mag ik m'n marktplaats afspraak ook wel afzeggen.. Had een mooie deal gemaakt aangezien ik toch de plus had verwacht vrijdag.. Het is een rare gang van zaken! Ik zet het nummer van Lady Gaga, Perfect Illusion wel op want dit is ook een perfecte illusie
McKentin

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Hier 7 128gb zwart al paar dagen op besteld en verzonden. Nu net de factuur binnen gehad. Heb goede hoop! En dat voor 09:30 besteld. Ik gok dat mensen die verlengen voorrang krijgen. Althans daar lijkt het op. En eerlijk gezegd terecht 😉
McKentin

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Goede hoop! Ik heb dezelfde besteld om 09:30 ook bestaande klant. Wordt een vrije dag opnemen vrijdag ????
McKentin

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Excuus voor de dubbel post hierboven, ik wilde reageren op schuimpie. Voor de mensen die hun rekening in hun inbox hebben staat zoals eerder aangegeven het imei nummer.. Kans is heel groot dat er vrijdag een toestel voor je klaar lig.
Talithaaa

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik verwacht niet dat ik mijn 7 Plus morgen al ga ontvangen. Misschien dat er nog geen enkel plus (voor zover hier bekend) op verzonden staat omdat ze alles per model verwerken? Lijkt me namelijk niet dat ze een pallet ontvangen met alles door elkaar erop. Wie weet worden vandaag Plus modellen verwerkt en toegewezen... laten we het hopen 🙂
Gebruiker011

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inderdaad laten we hopen! ????
Suussss

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hier ook de rekening in mailbox met imei nummer.
Goewie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb de factuur met Imei ontvangen!
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Inderdaad hier ook 7 plus besteld op 9 sept. 09:11 bevestiging gekregen maar ook nog steeds niets. En ik ben al 6 jaar klant.. hoop toch echt dat ik vrijdag ook hem in huis heb
Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Voor de mensen met een factuur: hebben jullie een Verlenging of een nieuw abonnement??
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
En een 7 of 7 plus?
Goewie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Van mij is een verlenging met een non plus.
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Iederen die een Iphone 7 PLUS heeft besteld heeft nog niks gehoord. DIt betekent dat ze deze telefoon gewoon nog niet op voorraad hebben, zoals apple ook al aangaf.
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
marchooker inderdaad. Eergister mijn 6 verkocht omdat ik er vanuit ging hem vrijdag te hebben. Lekker misleidende reclame van Vodafone. Adverteer er ook niet mee als je niet kan nakomen. Ik heb om 9:05 de 7 plus 32gb zwart besteld. Loop nu al aantal dagen te irriteren aan mijn iPhone 4, en ik dacht dat ik een aantal dagen wel zou kunnen overleven. Maar begint er op te lijken dat ik hier weken mee moet gaan rondlopen. VODAFONE REACTIE GRAAG!!!!
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Zojuist een collega gesproken heeft verlengt bij T mobile, IPHONE 7 PLUS deze heeft ook te horen gekregen dat hij moet wachten tot november.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic