Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
schuimpie

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
ik heb net een mail met de rekening gehad, en een met de melding dat mijn toestel verzekert is, en daar staat een imei nr in genoemt, dus er moet een toestel aanwezig zijn met mijn naam erop, anders kunnen ze volgens mij geen imei nummer hebben al 😄
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
En jullie zijn bestaande klanten? Of nieuwe Vodafone klanten?
SF076

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Scherp van je, ik zie het nu ook!
SF076

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben bestaande klant
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Wordt hier zo chagrijnig van. Het wordt meer en meer duidelijk dat ik dat toestel niet op tijd ga krijgen !!
schuimpie

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
ik ben ook een bestaande klant, iphone 7, black, 128GB, 10:30 besteld afgelopen vrijdag.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Dat zou al helemaal mooi zijn. 1,5 uur later besteld.

En jullie hebben allemaal de gewone besteld.

Het is toch niet denkbaar dat er geen enkele plus op voorraad is??
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Hadden jullie beide ook de status "verzonden" of nog steeds "in behandeling"
SF076

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had 09:10 de iphone 7 black 128GB besteld
schuimpie

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
ik heb staan:Status van je bestelling: De bestelling is verstuurd.
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Apart allemaal... Ik ben nu ondertussen met Vodafone aan het chatten, de toestellen worden vrijdag 16/9 pas uitgeleverd en daarna worden ze verstuurd dus het is allemaal later dan wij hoopte...
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Nogmaals een vriendelijk verzoek aan Vodafone, Moderators kunnen jullie ASAP het schema qua levertijden online zetten. KPN en T mobile hebben dit ook al op het forum.
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Vodafone zegt tegen mij dat zij andere afspraken hebben gemaakt bij Apple... Apart
martijnte83

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Net oook de rekening gehad en ook met imei nummer, dus toestel staat klaar om morgen verzonden te worden. Dus die hebben we vrijdag wel thuis 🙂

marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
martijnte83 schreef:
Net oook de rekening gehad en ook met imei nummer, dus toestel staat klaar om morgen verzonden te worden. Dus die hebben we vrijdag wel thuis 🙂

Okay nu begin ik nieuwsgierig te worden en wanhopig, haha
pieterg_98

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Waar kan ik mijn bestelling volgen?
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
marchooker vooral heel pissig dat Vodafone gewoon NIKS laat weten en er dus gewoon GEEN plus modellen geleverd gaan worden.

Ene grof schandaal is het.
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Robinhensgens schreef:
@marchooker vooral heel pissig dat Vodafone gewoon NIKS laat weten en er dus gewoon GEEN plus modellen geleverd gaan worden.

Ene grof schandaal is het.
Denk je dat er echt geen plus modellen geleverd gaan worden? Mag het wel hopen voor ze... Ik heb zelf de zwarte 7 Plus 32gb besteld
schuimpie

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
als het goed is zit er een linkje in de 'bedankt voor je bestelling' mail.
pieterg_98

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Dankje, ik heb staan bij de status van de bestelling: "De bestelling wordt verwerkt."
Dit belooft nu niet veel goeds ben ik bang..
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic