Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Lekker misleidende 'reclame' met de pre-orders. Ben ook een beetje klaar met dat hier niks gezegd wordt. Sta echt op punt order te annuleren, mijn abonnement uit te zingen en dan mooi over te stappen naar een bedrijf dat wel fatsoenlijk kan communiceren met hun klanten.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Als je maar weet dat ik vrijdagochtend om 09:30 voor de deur sta bij de winkel en als ze het toestem hebben fijn m'n order annuleer en hem vanuit de winkel meeneem.
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Ik denk toch dat wij morgenvroeg/morgenavond een mail krijgen met een Track and Trace nummer van PostNL. Als je voor 09:15 uur hebt besteld in ieder geval, zodat wij vrijdag aan de slag kunnen gaan!
NBISD

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Mja, ik baal gewoon als een stekker dat de mods dit topic negeren... Als ze zich gewoon zouden mengen in het verhaal, ik snap dat er weinig tot geen info is. Maar praat mee en help waar je kan ipv je klanten in de kou laten staan...
JohanJansen

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja het is echt triest dat men zelfs bij de klantenservice verwijst naar dit topic en hier verder 0,0 vermeld wordt door de mod's.
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Achja het is in ieder geval gezellig hier haha ????

We wachten netjes af.
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Graag update van Vodafone medewerker met tabel, of vertel wat jullie weten op dit moment. Zo ga je met klanten om.
as-

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Aangezien @JackieR@Desiree-@SamsungExpert niet reageren... en dat ook niet meer lijken te gaan doen heb ik ook nog maar even met de klantenservice gebeld. Niet dat dat meer info geeft maar toch.

Zij gaf aan dat mijn bestelling klaar staat voor verzending (7 128GB black, verlening, 9.06 bevestiging) en dat ik hem dus waarschijnlijk vrijdag kan verwachten. Bij de vraag wanneer ik de track en trace code kan verwachten zei ze dat dat morgen of vrijdagochtend is.

Voor nu blijf ik duimen dat dat klopt 🙂
Mootje321

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Met Klaudia gechat, ze zegt dat Vodafone overmorgen de eerste levering binnen krijgt en we dan bericht krijgen over wanneer er geleverd gaat worden. Misschien helpt dat.
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Iedereen zegt wat anders van de klanten service. Ik denk dat Vodafone hier even een statement moet opzetten. Doormidden van een schema en met de eerlijke info die ze nu hebben... ik neem aan dat ze met regelmaat meelezen op dit forum.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Ik heb zojuist gebeld met de klantenservice en deze mevrouw, die heel duidelijk was, gaf aan dat de statussen inderdaad nergens op slaan en dat alle iPhone 7 en iPhone 7Plus toestellen nog op back-order staan. Dat houdt in dat zij de toestellen nog niet in huis hebben en dus geen enkele mededeling kunnen doen over wie er vrijdag/dit weekend een IPhone 7 of iPhone 7Plus gaat ontvangen.

Wel gaf zij aan dat er een sms klaar is gezet bij mij die verzonden wordt als de iPhone 7Plus opgestuurd is naar mij.

Na wat onderzoek van haar kant zag zij dat dit sms'je niet bij iedereen klaar stond die een iPhone 7 of iPhone 7Plus besteld heeft maar alleen bij mensen die vroeg besteld hadden De bestellingen die zij gevonden had waar een tijd en de sms bijstond waren allemaal bestellingen van voor 09:26. Ikzelf had om 09:04 de bevestiging.

Hieruit kon zij dan concluderen dat de mensen die daarvoor besteld hebben het toestel dus sowieso eerder gaan krijgen dan de rest, MAAR wanneer dat is kon zij daar niet aan aflezen.

Wel gaf ze aan dat Vodafone vanaf de 16e begint met leveren en de kans dus wel aanwezig is dat ik bij de eerste levering zit maar ze kon dit natuurlijk niet met zekerheid zeggen.

Dit alles lijkt mij een erg groot verhaal om te verzinnen aangezien ze me zelfs 4 minuten in de wacht zette om dit uit te zoeken.

Laten we dus hopen dat dit klopt. En voor diegenen die na 09:26 besteld hebben hopen dat dit niet klopt.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
TOEVOEGING: klantenservice moet zijn "klantenservice bestellingen" want zij kunnen alle orders inzien.
Mootje321

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Eindelijk het eerste beetje info waar we wat aan hebben.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Tevens kreeg ik tijdens dit gesprek en ik neem aan dat zij dit verzonden heeft onderstaande sms.

Beste klant,

We begrijpen maar al te goed dat u niet kan wachten op uw iPhone 7.

Graag nodigen wij u daarom uit op het Vodafone forum waar u alle informatie omtrent levertijden van de iPhone 7 kunt vinden.

http://forum.vodafone.nl/t5/Apple/Leveringen-amp-Beschikbaarheid-iPhone-7-amp-iPhone-7-Plus/td-p/269...

Power 2 You!

Groet,

Vodafone
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
En waar komen we dan uit? HIER ????
Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Haha.. Bijzonder.

Jammer dat er niet iemand op het forum update van vodafone. Ik mag toch ook wel aannemen dat ze helemaal gestoord worden van al die telefoontjes van iedereen over de levertijd, dat kunnen ze makkelijk afvangen door dit forum goed up-to-date te houden.
Ik heb pas om 17:36 een bevestiging gehad dus ik wéét dat ik niet bij de eerste zit maar zou wel graag willen weten wat ik kan verwachten qua levertijd.
NBISD

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Het lijkt er op dat ze weer met de orders bezig zijn. De mijne is zojuist naar verstuurd gegaan. 7 128gb Gitzwart, bevestiging om 09:04
Pienl

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
tegen mij werd gezegd : ik mag alleen zeggen dat we de 16e uitleveren.
En mevrouw hing zo op!
JohanJansen

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sowieso zullen ze vandaag met een update moeten komen. Zij hebben op vrijdag beloofd dat ik binnen 5 dagen weer wat van ze zou horen:

Het product dat je hebt besteld is nieuw in ons assortiment en we wachten nog op de levering. Helaas kunnen we het daarom pas later bij je bezorgen.

Zodra het op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. Je hoort in ieder geval binnen 5 dagen weer van ons.
Sean91

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Waarschijnlijk bedoelen ze werkdagen 😉 Dus kom je op vrijdag uit! Wanneer zij ze zelf ook in huis hebben 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic