Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
jponsen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net even met Vodafone gesproken, de mensen die al wel een status-update gehad hebben staan nog steeds op het zelfde punt als de rest. Vodafone weet nog niet hoeveel iphones ze binnen krijgen en dus staat elke pre-order op "Wacht op toestel" intern in hun systeem.

Zodra de iphones binnen zijn worden deze verzonden, en zodra dat gebeurd is ontvang je een track & trace code. Ze werken de bestelling af a.d.h.v. de tijd dat hij geplaatst is.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Dat is een goed en duidelijk antwoord jponsen

Wel raar dat bij sommigen de status al gewijzigd is dan
Hierdoor wordt de onduidelijkheid vergroot.
Mtenberg

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb even een intern contact bij Vodafone gesproken. De mensen die op verstuurd staan kunnen hun bestelling vanaf vrijdag afgeleverd krijgen. Vanaf morgen worden er aflever afspraken gemaakt. Uitleveren mag vanaf de 16de. Uitleveren gaat op tijd van bestellen.
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt! Wij hopen natuurlijk 16 september in huis, maar als het vanaf die datum pas wordt verzonden vanuit hun magazijn... 😞
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Dus echt iedereen zegt wat anders. Belachelijk. Het kan ook nog niet op verzonden staan want ze hebben de toestellen nog niet binnen!!
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Ik vraag me dan toch echt af wat de grens is qua timing van bestellen. 09:11 moet snel genoeg zijn lijkt mij..
Mtenberg

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Toestellen Zijn Zeker al binnen! Ze mogen alleen nog niet uitleveren
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Ga maar uit van niet hoor... Zoiets gebeurt op het laatste moment (donderdagavond) meestal.
mgear

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
wat dat aangaat passen ze goed bij hun nieuwe fusiepartner ziggo (o.a. voormalig upc).
Suussss

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb hem om 09:00 uur meteen besteld en had om 09:04 de bevestigingsmail binnen terwijl mijn status ook nog op verwerkt staat dus die status zegt zeer waarschijnlijk niets.

2 jaar terug ook meteen bij aanvang van pre-order besteld en op 1e leveringsdatum geleverd gekregen. Toen heb ik donderdagochtend de leveringsmail gekregen dus ben benieuwd morgen.

Mootje321

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Verschil met 2 jaar terug is dat Nederland toen nog bij de 2e en soms 3e wave lanceerlanden behoorde. Nu wordt dat ding in 20+ landen gelanceerd met de VS en China. Apple heeft te weinig toestellen om iedereen op de launchdag te kunnen voorzien.
Sean91

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
2 jaar geleden heb ik de iPhone 6 besteld bij Vodafone. Hier kreeg ik pas 1 dag voor de release te horen wanneer deze geleverd werd. Dit was op de release datum! Dus ik hoop dat het dit jaar wederom het geval is.

iPhone 7+ 128GB Jet Black
Tijd bevestigingsmail 9:04
Order status: wordt verwerkt
imWevi

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had 09-09-2016 9:06 een bestelling bij jullie geplaatst, eerste bedrag van mijn rekening afgeschreven. Na 6 dagen heb ik nogsteeds geen bevestiging... Dus ik probeer jullie al een paar dagen te bereiken, krijg ik eindelijk iemand aan de lijn, kan die mijn hele bestelling niet vinden, TERWIJL HET WEL VAN MIJN REKENING IS!!. Ik krijg te horen dat dat binnen 3-6 week weer word teruggestort, innen kunnen ze wel gelijk maar het terugstorten duurt eeuwen... En ik moest maar een nieuwe bestelling plaasten. Dus nu sta ik achteraan in de rij ;(. Ik had verwacht dat ik rond de 16e mijn betselling zou ontvangen. Maar helaas door een fout van vodafone kan ik er nu op rekenen dat ik hem weken later binnenkrijg... :(:(:(
densan

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb via de retailer besteld, Iphone7 Plus 32GB in black en rose, hij blijft erbij vrijdag a.s. te kunnen leveren....maar ja eerst zien dan geloven...
densan

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
1 met een Vodafone en 1 met een T-Mobile abonnement
as-

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Kan een van jullie nu eindelijk eens iets van duidelijkheid geven? Hoe staat het ervoor met de leveringen en wanneer kunnen wie die beruchte tabel verwachten?

Of wees gewoon eerlijk dat jullie niets weten, maar zorg er dan ook voor dat dit telefonisch ook wordt gecommuniceerd.. 1-lijnige communicatie lijkt me handig hier...
JohanJansen

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb zojuist gesproken met Joy van de klantenservice. Zij geeft aan dat er sowieso geen track & trace codes verzonden worden vóór 16 september. Dus levering vanaf 17-9. Vreemd allemaal hoor..
Gallagher

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Iedereen spreekt iemand anders bij Vodafone en ze hebben allemaal een ander Verhaal. Geen tabel beschikbaar. Vraag me af wanneer / of Vodafone hier op gaat reageren...?
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Dit kreeg ik dus ook te horen! 16-09 worden de toestellen in ontvangst genomen door Vodafone waarna ze worden verzonden naar de mensen. 😞
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Ik vind het maar een raar verhaal dat iedereen wat anders krijgt te horen..
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic