Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
NBISD

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
RobLammerts de pre-order is gewoon een normale bestelling
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Hmm, dan blijft het inderdaad een vaag verhaal. Ik ga er gewoon vanuit dat ik de iPhone vrijdag in ontvangst mag nemen... Hoop ik...
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Ik hoop het ook! Dat iedereen hem netjes ontvangt vrijdag.

Toen de 6 uitkwam had ik mazzel dat ik bij de eerste 100 zat en toen in de nacht kon afhalen in de winkel. Hoefde ik geen zorgen te maken voor wanneer de bezorger nou langs zou komen hehe
McKentin

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Bij mijn status staat "bestelling is verzonden" ben benieuwd of dat goed gaat vrijdag.
fnijman

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij is de status ook veranderd naar "De bestelling is verstuurd." bij een verlenging van mijn abonnement met iPhone 7 128 GB Gold.
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Lijkt erop dat ze geen voorraad hebben van de iPhone 7 Plus... Aangezien alleen de normale iPhone 7's worden verzonden/verzendklaar gemaakt...
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Inderdaad! Tijd voor communicatie van Vodafone. En als ze inderdaad geen voorraad van de plus hebben, voel ik me toch wel voor de gek gehouden! Om 9 uur meteen bestellen om grotere kans te maken en vervolgens gewoon 0 voorraad.
jponsen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier een Zwarte iPhone 7 32GB besteld, om 10:08 de bevestigingsmail ("Bedankt voor je bestelling") ontvangen. Echter staat mijn bestelling nog steeds op "De bestelling wordt verwerkt.". Ik vind de communicatie vanuit Vodafone echt verschrikkelijk slecht.

In een andere mail heeft Vodafone toegezegd om mij binnen 5 dagen meer informatie te verstrekken, neem dus aan dat er vandaag informatie vanuit Vodafone komt. Hoe kan het trouwens dat de bestelling bij sommige al op "Wordt verzonden" staat, terwijl het tabelletje nog niet beschikbaar zou zijn?
Mootje321

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
De 7+ is gewoon niet leverbaar op het moment, vooral de zwarte en gitzwarte. Het model is kennelijk populairder dan de voorgaande plus modellen. T-Mobile quote 2-3 weken voor de eerste bestellingen. Ik ga uit van levering tussen 23-9 en 7-10. Mijn iPhone 6 doet het prima en ios 10 draait als een zonnetje, het komt wanneer het komt.
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Ik hoorde in de Apple store dat de iPhone 7 plus veel populairder is dan de gewone iPhone 7. Wachttijden voor de plus is nu al tot november.
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Dat lijkt mij wel heel erg stug hoor, er zal toch wat voorraad zijn van de iPhone 7 Plus (128GB black) bij Vodafone?
Mootje321

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Wat ik wel kwijt wil is dat de communicatie vanuit Vodafone heel slecht is. Wij schrapen deze info links en rechts bij elkaar terwijl Vodafone direct met de bron communiceert. T-Mobile en KPN hebben echt niet betere banden. Niet goed!
mgear

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Ik heb vanochtend gebeld met vodafone naar aanleiding van de statuswijziging. Ik had een iphone 7 128Gb zwart besteld, deze zou inmiddels zijn verzonden. Dit zou volgens medewerkster Behlel niet correct zijn en een systeemfout. Alle iphone 7 orders welke op verzonden staan zijn onterecht op deze status gezegd claimde zij. De chaos wordt inmiddels dus nog groter....Wel kreeg ik een bos bloemen voor het ongemak. Leuk gebaar maar ik wil gewoon wat mij is toegezegd. verzonden = verzonden dus dan regel je als groot concern maar eens wat.
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Zojuist gechat met een medewerkster van Vodafone. Ze zei dat alle iPhone's vrijdag in het land waren en dan worden verzonden. Dus waarschijnlijk zaterdag of die week erop in huis!
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Oef! Dat is niet best! 😞
mgear

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Dat is opmerkelijk want mij werd verteld tijdens een gesprek van afgelopen dinsdag dat als je er vroeg bij was zoals ik je hem vrijdag thuis mocht verwachten, dit wel onder de conditie dat apple het aantal toestellen zou leveren zoals was toegezegd aan vodafone. Ik krijg inmiddels het idee dat het een enorme chaos en puinhoop is en veel medewerkers zomaar wat roepen of zeggen. Dit is absoluut geen beste beurt vindt ik! Wie neemt er nu eens van het management de verantwoordelijkheid en snapt dat heldere en eerlijke communicatie anno 2016 beter werkt dan sluwe marketingtalk ?
Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
mgear inderdaad.

En als ze t dan al zo verkopen kunnen ze op z'n minst zorgen dat de communicatie nu goed is, dat we in ieder geval weten waar we aan toe zijn!
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Ik word steeds doorverwezen naar dit forum en hoe gezellig dit ook is, komt hier 0 info vanuit vodafone. Heb ook niet het idee dat ze meelezen. Het is inmiddels woensdag en niemand weet waar hij aan toe is.
NBISD

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Zojuist even gechat met VF. Ik krijg ook te horen dat de status updates niet de bedoeling zijn en dat er nog helemaal geen telefoons zijn. De orders worden als het goed is bevestigd op vrijdag en je krijgt dan een t&t code in je mail. Het zou fijn zijn als de mods in ieder geval wat duidelijkheid scheppen in dit verhaal en de regie over dit topic weer nemen. Dan is er in ieder geval duidelijkheid ipv speculatie....
Woods

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone reageerd hier gewoon niet meer en als je belt zeggen ze elke keer wat anders. Dit is echt 1 groot drama, dat zo een bedrijf als vodafone in zo een chaos kan zijn
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic