Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Hier ook 7 plus black besteld, ontvangstbevestiging om 09:11 gekregen maar tot op heden kan ik niets zien in mijn bestellijst.. Krijg de hele tijd zo'n laad balkje terwijl de rest van de site wel werkt.

Tevens gaat het hier om een verlenging. Na de bestelling kreeg ik nog twee keer een mail dat ik kon verlengen. Nadat ik de iphone om 09:01 had besteld..
Doctorius

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn bestelling is nog steeds in behandeling. Tijdens mijn bestelling (vrijdag 9 sept 2016 10.34) werd er aangegeven dat de telefoon 128gb Jet Black geleverd zou worden op vrijdag 23 sept ???

In de mail "nog heel even wachten op je bestelling" wordt de indruk gewekt dat er binnen 5 dagen (vanaf vrijdag) meer info komt. Ik verwacht morgen dus meer informatie.
Warpten

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nou hier ook nog steeds.
Bestelling wordt verwerkt...
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Ik denk dat ze er druk mee bezig zijn. Keek net weer en toen lag de website er uit. We wachten netjes af.. Hopen dat we morgen duidelijkheid krijgen oid.
pinda

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Juriaan80

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Bij mij is status nu ook op "In verzending"... Ziet er goed uit!

Betreft zilveren iPhone 7 128GB, deze heb ik op 9.10 bevestigd gekregen op vrijdag.
Het is een verlenging.

Hoop dat het voor iedereen goed gaat!

Gallagher

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoelaat had jij je iphone besteld pinda? Ben benieuwd of ik morgen ook bericht krijg ????????????
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Bij mij staat nog steeds "bestelling wordt verwerkt"
Om 9:06 op de pre-order dag de bevestigingsmail gekregen.
Even afwachten tot morgen. Hopelijk dan meer duidelijkheid! Het ziet er in iedergeval goed uit voor sommige mensen!

Wat ik wel raar vind is dat er wel bestellingen aan zijn gepast terwijl er nog steeds geen tabel online is gezet.. Neem aan dat er dan ook wel iets van een tabel moet zijn. En als de bestelling echt is verstuurd betekent dit dan dat ze de eerste lading al binnen hebben?

Ik hou de komende dagen mijn mail goed in de gaten.

Alvast heel veel plezier met jullie nieuwe speeltje!

Together we stay strong! Haha
NBISD

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Vraagje aan de mods: Als bestellingen al verzendklaar gemaakt worden, waar blijft dan dat tabelletje? Ik heb om 09:04 de bevestiging binnen gehad en bij mij staat er nog geen bestelling is verstuurd. Het gaat op een 7 niet plus jet Black 128gb, wanneer gaan jullie communiceren jongens!?!?!?
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Er is nog niets verzonden weten ze mij op twitter te vertellen.

Overigens zeggen ze daar op twitter weer dat het verschil in status te maken heeft met nieuwe klanten en verlengingen.

Dit is dus nietwaar aangezien ik hier al bij sommigen die net zoals mij verlengen ook hoor dat er al staat "verzonden".
delfuentes

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Die op twitter die nu antwoorden weten ook vast niet hoe het gaat. Waarschijnlijk zijn de orderpickers naast wat social media mensen alleen aan het werk, als die een order picken wordt de status geupdate.

De mods zullen (hopelijk voor hun) nu vrij zijn en morgen met een update komen aangezien er iPhones zijn geleverd.

Hebben jullie allemaal online besteld dat je de status kan zien? Ik heb een zakelijke verlening telefonisch gedaan. Ik kan in mijn Vodafone geen status of bestelling terug vinden. Heb alleen de bevestigingsmail van de 9e.
NBISD

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
delfuentes als het goed is staat daar een linkje in.
Nootje0308

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Ik heb mijn privé bestelling ook telefonisch gedaan en zie deze bij mijn Vodafone op de website wel staan, niet in de app!
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Het is allemaal nog een beetje verwarrend. Even afwachten tot morgen dan is er vast meer duidelijkheid! Voor nu zeg ik weltrusten. En droom lekker over jullie nieuwe iPhone.
NBISD

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ik neem aan dat het forum ook onder het webcare team valt?
pinda

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
09:00 / 09:03 mail
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Hier een iPhone 7 Plus 128GB black in de bestelling staan als verlenging. 9 september om 09:04 kreeg ik mijn orderbevestiging binnen.

Om 10:58 kreeg ik een mail met dit:
Het product dat je hebt besteld is nieuw in ons assortiment en we wachten nog op de levering. Helaas kunnen we het daarom pas later bij je bezorgen. Zodra het op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. Je hoort in ieder geval binnen 5 dagen weer van ons.

Dit is normaal neem ik aan? Ik mag toch hopen dat ik hem vrijdag in ontvangst mag nemen... Er staat op dit moment: "De bestelling wordt verwerkt." Nog even afwachten dus...
delfuentes

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
haha lol, totaal over het hoofd gezien. Ik heb ook de status dat de bestelling verzonden is. Dank je voor de tip 🙂

128 GB Black trouwens voor de nieuwsgierigen
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
RobLammerts

Ik heb hetzelfde. Alleen dan voor een 32gb en ik kreeg m'n ontvangstbevestiging 09:11 op de pre order dag. Ging ook om een verlenging maar weet verder ook nog helemaal niets.

Kreeg je na je bestelling ook een paar dagen later nog mail dat je mocht verlengen? Terwijl je al voor de Iphone gekozen had..

Ik heb via de webshop btw besteld
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Klopt! Kreeg vanmiddag de mail met dat ik weer mocht verlengen. Ik denk zelf dat wij deze hebben ontvangen omdat het een reservering betreft van de telefoon. Geen definitieve bestelling. Hoop dat alles goed komt met mijn order... 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic