Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
tcarnal

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
zeker waar.
maar laten we de 16e afwachten en zien hoe en wat 😉
SF076

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zou je die advertentie misschien eens kunnen delen? Ik heb enkel advertenties gezien met de tekst:" vanaf 16 september in huis" ben nu toch wel benieuwd.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Ja joh. Je weet precies wat ik bedoel. "Leverbaar vanaf de 16e". Daarmee wek je verwachtingen op.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
En ik heb het zelfs letterlijk gevonden via deze link: https://www.vodafone.nl/iphone/iphone-7/
Gallagher

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De verwachting dat de iphone 7 vanaf de 16e leverbaar is wek je op ????
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Check de link zoals net benoemd en dan zie je het letterlijk staan!!
tcarnal

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
klopt wel wat ze zeggen
vanaf de 16e kan ook een week later zijn.
als ze er 1 kunnen leveren op de 16e is de rest automatisch vanaf de 16e

begrijp me niet verkeerd ik wil hem ook asap maar het klopt wat er staat
soprano

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Vodafone gaat idd leveren komende vrijdag. Hoeveel en van welk type zullen we donderdag/vrijdag pas weten. Kwestie van vraag en aanbod. De eerste levering van Apple aan Vodafone zal nooit genoeg zijn om alle pre-orders te voorzien.
SF076

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er is in alle advertenties "vanaf 16 september in huis" genoemd. Tegen dit soort marketingpraat is weinig te doen en logischerwijs kun je ook niet verwachten dat elke vroege klant op de 16e voorzien is van de nieuwe iPhone. Is balen, we wachten allemaal, maar er is in principe dus niets mis met de advertentie..
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Kan er geen indicatie gegeven worden wanneer die tabel komt? Slechte zaak om de klanten zo slecht op de hoogte te houden. Als iedereen de pre-order teksten mocht geloven dan hebben de meeste hem de 16e. Als je zelf een beetje op onderzoek gaat merk je dat het voor sommige een teleurstellende dag kan gaan worden. Ik vind het zaak voor Vodafone om dit te communiceren naar de klanten en iedereen duidelijkheid te verschaffen. Eigenlijk belachelijk dat we nu massaal wachten (zonder enige indicatie) op een schema om vervolgens te weten wanneer je bestelling komt.
Mtenberg

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik zie in mijn bested status dat mijn order verstuurd is 🙂
tabeee84

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Daar geloof ik geen drol van Mtenberg
SF076

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij ook, althans.. "In verzending"
Mtenberg

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Toch is het zo! Helaas kan ik geen foto bijvoegen

as-

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
tabeee84: mijn status is ook veranderd in 'De bestelling is verstuurd'
jz123

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Misschien ook handig voor anderen, als jouw status veranderd ook erbij te zeggen welk model en besteltijd
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Bij mij niet. GVD. Thnx Vodafone. Valse hoop verspreiden!!

Ik heb een Iphone 7+ black 32GB besteld (verlenging van abb.)
as-

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb een 7 (nonplus) 128GB black besteld. Bevestiging kwam om 9.06 in m'n mail.
tabeee84

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
9:06 en nog steeds in behandeling..

7 jet black 128
Ellie1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hier is de status ook veranderd;

Status van je bestelling:

De bestelling is verstuurd.

Was vanmiddag nog niet zo!

Gaat om een iPhone 7 black 128gb. Ben benieuwd!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic