Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Gallagher

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb vandaag gebeld met vodafone over wanneer ik mijn telefoon kan verwachten (ook vóór 09.15 uur besteld) en er werd gezegd dat er sowieso een levertijd is van 2-3 weken.. Iemand van de moderators die hier op kan reageren??
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Gallagher dat kan ik me niet voorstellen. Ze adverteren met leveren op de 16e voor de eersten. Dus dat zal echt geen 2-3 weken zijn.

Eerlijk gezegd denk ik dat dit een standaard antwoord is om ervoor te zorgen dat niemand teleurgesteld is als ze niet bij de 1ste verzending zitten.
as-

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
: Welke kleur heb je besteld? Voor zover ik uit een tweakers forum begrijp zijn de levertijden van de Jet Black versie ongeveer 2-3 weken.
Gallagher

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Robinhensgens: en toch hebben ze het gezegd ????
as-: ik heb de mat zwarte besteld
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Ja dat geloof ik ook wel maar nog helemaal niemand, geen enkele provider, heeft al informatie verstrekt over de levertijden.

Oftewel het is nog niet bekend omdat ze de toestellen nog niet in bezit hebben. Pas als ze die hebben, en dus het aantal weten, kunnen ze een levertijd aangeven.
MBulten

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
T-Mobile heeft vandaag hun tabel online gegooid als je 9, 10 of 11 september hebt besteld krijg je hem 16/17 September binnen. KPN schijnt pas 20 September te leveren. Vodafone vertelde mij toen ik bestelde dat ze binnen 2 a 3 weken leveren dus lijkt inderdaad gewoon een standaard tekst te zijn tot ze het zeker weten.
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Robinhensgens dit is niet juist. T-mobile heeft haar levertijden voor de iPhone 7 en 7+ al op het forum gezet. De levertijden beginnen bij 2-3 weken voor de meeste toestellen. Een paar toestellen die 16-09 geleverd worden en de rest die wordt pas over 4-6 weken geleverd. Denk niet dat ik de forum link mag linken hier.
soprano

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes

Moderator Edit:

Link naar een forum van een andere provider is niet toegestaan. 😉
Mootje321

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik ben bang dat het 2-3 weken wachten word op het model dat ik wil hebben.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Als ik de berichten bij T-mobile zie wordt daar ook constant aangepast.

Het zou wel diep triest zijn als er geadverteerd wordt met leveren 16/17 September voor de eerste bestellingen en het vervolgens even 2 weken langer gaat duren.

Ik hoop voor Vodafone dat dit bij hun niet ook zo is want dan mogen ze zich diep schamen!!
Mootje321

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Je ziet wel bij T-Mobile dat het 7+ model gewoon niet leverbaar is op 16/9. Apple heeft er te weinig gefabriceerd.
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Schande van Apple eigenlijk. Ze weten dat er veel worden verkocht. Snap dan niet waarom ze er niet genoeg fabriceren.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Ho! t-Mobile heeft dat probleem. Zegt op dit moment niks over Apple omdat we niet weten hoe het bij de andere providers is.

Mocht het inderdaad zo zijn dan is het gewoon kut want als je 4 'knutsel na de start van de pre-sale een orderbevestiging krijgt maak je mij niet wijs dat ik vrijdag/zaterdag dat toestel niet kan krijgen.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Knutsel is minuten.
soprano

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Dit gebeurd gewoon telkens met het uitbrengen van een nieuwe versie iPhone. iPhone 5, 6 en nu de 7.

Feit is dat geen enkele provider en/of winkel precies weet hoeveel iPhones ze binnen krijgen bij de eerste bestelling. Vodafone kan pas iets bekend maken zodra de bestelling binnen is maar ik denk dat T-Mobile wel een goede indicatie heeft: de iPhone 7 is per 16/9 leverbaar, de 7+ moet nog even geduld hebben. Kan natuurlijk ook zo zijn dat jij één van de eersten bent voor de 7+. Blijft dus allemaal speculatief...

Je hebt ook nog best kans om een 7 of 7+ in een fysieke winkel te scoren. De meeste Apple resellers hebben altijd een paar exemplaren te koop. Donderdag op de stoep slapen en vrijdag scoren. 😉


Gallagher

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
T-mobile heeft hun tabel al geplaatst.. Misschien dat vodafone het vandaag ook doet(?).
as-

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
T-mobile plaatste de tabel 5 dagen geleden al... Hopelijk komt de Vodafone tabel inderdaad vandaag, maar ik ben bang dat we gewoon tot donderdag moeten wachten voor we meer weten over wie hem wel en niet vrijdag heeft. 😞
Juriaan80

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Is toch altijd weer mooi met zo'n nieuwe iPhone. Ik heb er zelf ook last van, dan wil je deze hem wil op release datum hebben.

Maar dan heb je de telefoon, je bent half uur bezig met evt nieuwe dingetjes. Maar dan blijkt dat er niet zoveel anders is dan de vorige. 🙂 En op zondag is het gewoon weer je iPhone zoals je altijd gebruikt...
tcarnal

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
nou Juruaan80

PCIES dat dus hahaha
ik zou ook heel graag mn 7+ a's vrijdag willen ontvangen maar als het langer duurt is dat niet anders idd

mn iPhone 6 werkt nog perfect en is geen straf om te gebruiken 🙂

we wachten geduldig af 🙂
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Het zou gewoon niet netjes zijn als er geadverteerd wordt met "16e in huis" en dan blijkt dat misschien 1% van alle bestellingen daadwerkelijk vrijdag de telefoon in huis heeft.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic