Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Sandokanz

Op welke manier heb je precies besteld? En gaat het hier ook om een nummerbehoud aanvraag?

P.S. Check voor de zekerheid ook even je spam/ongewenst mailbox.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all, zo te lezen is ons ordersysteem bij sommige van jullie iets te enthousiast met het versturen van de 'Nog heel even wachten' e-mail. :$Naar alle waarschijnlijkheid heeft dit met de grote drukte te maken. Helaas kan ik dit op dit moment niet verhelpen en moet ik vooralsnog een beroep doen op jullie 'delete' knop. Sorry voor de spam in ieder geval en bedankt voor het signaal!
Sandokanz

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het betreft een verlening van mijn huidige abbonement.
Ik heb de bestelling per telefoon gedaan.
NBISD

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Serkan Wat is het 'Nog heel even wachten' Mailtje? Mijn bestelingsbevestiging is om 9:04 aangekomen en sinds dien staat mijn bestelstatus op 'De bestelling wordt verwerkt'. Ben heel benieuwd naar de tabel!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Sandokanz

Er kunnen verschillende redenen zijn waardoor je nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen zoals een tikfout bij de invoer van je e-mailadres of dat je bestelling nog wordt verwerkt. Je kunt voor de zekerheid het beste even contact opnemen met onze collega's van de verkoopafdeling zodat dit nagekeken kan worden. Als het druk is kun je dit het beste op een later moment doen.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes


Zie de afbeelding hieronder:


Kornuit

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het kan hierdoor wel belachelijk druk zijn maar daar heb ik geen boodschap aan!. Volgens de voorwaarden van mijn Vodafone Red Super abonnement hoor ik een service hotline te hebben. Ik probeer jullie de hele dag te bellen maar kom er maar niet door. Hierbij zeg ik mijn Red Super abonnement dus per direkt op, omdat u niet voldoet aan de voorwaarden van het abonnement!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi ,

Ik kan me goed voorstellen dat het vervelend is als je door de drukte geen contact krijgt met onze telefonische verkoopafdeling. Onze collega's doen hun uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen.

Wellicht is het een optie om je bestelling online te plaatsen via onze Online Shop. Indien dit niet mogelijk is voor jou raad ik je aan om het in de loop van de avond even opnieuw te proberen bij onze verkoopafdeling via 0800-0560.

Het zou in ieder geval erg jammer zijn als je besluit hierdoor je abonnement te beëindigen. In ieder geval excuses voor het ongemak.
NBISD

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Weinig toevoeging aan dit topic zeg...
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Hallo serkan,

Als ik de mail krijg met als onderwerp "bedankt voor je bestelling" dan is alles afgehandeld toch? Of is dat niet de bevestiging?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Robinhensgens, dan is je bestelling in goede orde ontvangen en verwerkt. Zodra je toestel klaar is voor verzending krijg je opnieuw bericht van ons.
NNB

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hallo,

Wanneer weet ik of ik bij de eerste lichting iPhones zit ?
iPhone 7 32gb black


imWevi

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste vodafone,

Vanmiddag rond 17:00 heb ik een abbonement met iphone 7 bij jullie afgesloten. Hier heb ik geen bevestigingsmail van gekregen terwijl de eenmalige kosten alwel zijn afgeschreven. Komt het door de grote drukte door de iphone 7, dat jullie alles nog moeten verwerken. Of is het een probleem dat bij mij ligt en waar ik achteraan moet bellen.

Wessel,
Juriaan80

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hoi!

Gisteren verlengd via de vodafone site om 09.05. 🙂
In My Vodafone bij Bestelling staat nu Wordt Verwerkt. Ik heb geen aparte bevestigingsmail gekregen.
Gaat dit wel goed dan?

groeten
Juriaan

*UPDATE: Heb mail wel ontvangen, 09:10. 🙂 Blijft lastig als je oude email adres gekoppeld is aan account en mailforwarding is stopgezet...
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
imWevi en Juriaan80 goed dat jullie dit even checken! Als je de bestelling online wel ziet staan, dan lijkt het erop dat deze wel goed gaat. Maar controleer het voor de zekerheid even met onze collega's van de afdeling Status Order: 0800-0560. Zij zijn trouwens van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:00 geopend.
garethwi

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, ik heb mijn bevestigingsmail gekregen.
as-

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Is er al meer bekend over de tabel met levertijden?

Kan niet wachten om die iPhone in handen te hebben 😉
imWevi

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe kan ik deze online checken? Ik heb heb mijn rekening bekeken en daar is het eenmalige bedrag afgeschreven. Voor de rest heb ik nergens informatie op ontvangen. Ik kan geen account aanmaken op myvodafone omdat ik mijn nummer nog niet heb.
soprano

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Goed weekend gehad? Ben benieuwd of er al duidelijkheid is leverings datums. Ik neem aan dat de Jet Black en Black uitvoeringen de meeste pre-orders hebben gekregen maar jullie weten hier natuurlijk alles van!

Tijd voor een tabelletje misschien? 😉
NBISD

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Misschien een tabelletje maken over wanneer het tabelletje komt?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic