Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Lanaatje

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hoi!

Is de voorraad van de iPhone 7 Plus in de winkels beperkt? Kan het dus "opraken" als je later op de dag gaat pre-orderen?


Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Lanaatje!

Toestellen worden geleverd op volgorde van bestelling. Het is dus afhankelijk van het moment waarop je bestelt. Daarnaast kunnen er meer factoren van invloed zijn hierop zoals het model toestel, kleur, opslaggeheugen en of er een nummerbehoudaanvraag gedaan dient te worden.
soprano

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Is er al iets bekend over de prijzen? Met name het verlengen van je contract.
tabeee84

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Hoi Serkan,

kunnen jullie al checken welk bestelnummer bij de eerste groep zit die de 16de de telefoon heeft?
tabeee84

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
soprano schreef:
Is er al iets bekend over de prijzen? Met name het verlengen van je contract.
staat online vanaf 9:00
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
tabeee84 schreef:
Hoi Serkan,

kunnen jullie al checken welk bestelnummer bij de eerste groep zit die de 16de de telefoon heeft?
We leveren op volgorde van bestelling dus als je als een van de eersten hebt besteld heb je een grotere kans dat je toestel als eerste in handen hebt! Nog even afwachten 😉
tabeee84

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Heb jij dan wat aan een bestelnummer als ik je die geef?

groet
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Nee helaas. Maar dat is ook niet nodig aangezien we iedereen via dit topic gaan updaten over de levertijden. Zodra we de voorraadinfo hebben geplaatst kun je aan de hand van onze info precies zien in welke week je toestel wordt geleverd. Houd dit topic dus even in de gaten!
tabeee84

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
en die info komt in dit topic als ik het goed begrijp? 9:06 had ik bevestigingsmail binnen. Dat moet toch haast wel op tijd geweest zijn 😉
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dan was je er inderdaad vrij vroeg bij! :pWe gaan aan de hand van de besteldatum een indicatie geven over de verwachte levertijden. Dit zullen we door middel van een tabel gaan doen in dit topic.

P.S. In de tussentijd kun je hier je energie kwijt over de nieuwe iPhone 😄
tabeee84

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
top!
garethwi

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vanochtend mijn iPhone besteld, maar nu krijg ik elke kwartier een 'Nog heel even wachten' mail binnen.
soprano

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Heb ik hier ook. Systeem is volgens mij op hol geslagen
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
garethwi heb je wel de bevestiging van je bestelling ontvangen of alleen de e-mails met 'Nog heel even wachten' e-mail?

soprano geldt bovenstaande ook voor jou?
fnijman

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer is deze tabel te verwachten Serkan?
Sandokanz

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik zie dat er al mensen zijn die een bevestiging hebben van hun bestelling.
Ik heb mijn toestel besteld om 11:00.
Tot heden nog geen bevestiging gehad.

Gaat er wat mis.
Wil natuurlijk niet dat mijn bestelling blijft liggen 🙂

soprano

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Ik heb de bevestigingsmail ontangen van mijn bestelling plus een 8-tal 'nog even wachten..' emails.
tcarnal

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ja ik heb mijn bevesting gehad, rond 10:30u pas kunnen bestellen door de drukte e.d en mn bevestiging kwam flot erna en nog een aantal wachten en bevestingen erna

Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
fnijman schreef:
Wanneer is deze tabel te verwachten Serkan?


We zijn achter de schermen druk bezig om de bestellingen en voorraadinfo in kaart te brengen. Zodra deze compleet is en we de info met zekerheid kunnen communiceren krijgen jullie direct een update van ons via dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic