Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6s en iPhone 6s Plus

http://voda.fo/ne/84rd6


Update 03-11:
Er was helaas wat krapte met de 64 GB variant (alle kleuren). De verwachting is dat deze alsnog snel geleverd gaan worden.

Er zijn verder geen algemene bijzonderheden meer m.b.t. de levering van de iPhone 6s en iPhone 6s Plus. Daarom sluiten we dit topic.

Heb je jouw telefoon nog niet ontvangen of nog een vraag over jouw bestelling? Dan raad ik aan om gratis te bellen met 0800-0560. De oorzaak kan dan worden nagekeken op basis van jouw eigen gegevens. Via het Forum kunnen we dit helaas niet nakijken.

Update 14-10:
Hierbij opnieuw een overzicht van de levertijden voor bestellingen die geplaatst zijn.

*moderator edit: overzichten verwijderd omdat deze niet meer relevant en actueel zijn*

Bovenstaand overzicht geeft een indicatie van levering die gebaseerd is op de informatie die wij momenteel beschikbaar hebben. De uiteindelijke levertijden kunnen nog veranderen doordat wij afhankelijk zijn van de leverancier.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.

Update 9-10:
Goed nieuws! Per 9 oktober hebben we een groot aantal toestelprijzen € 40 verlaagd in combinatie met de nieuwste iPhones. Voor nieuwe particuliere bestellingen wordt direct de nieuwe prijs gerekend. Mocht jij als particuliere pre-order klant tussen 2 oktober tot en met 8 oktober één van onderstaande combinaties afgesloten hebben, dan krijg jij deze korting van € 40 ook!
€ 40 korting geldt voor onderstaande combinaties:
Red Essential i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red Super i.c.m.
iPhone 6s 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Let op!
De iPhone 6s 16 GB i.c.m. Red Super is niet in prijs gewijzigd en daarom ontvangen klanten die deze combinatie besteld hebben geen aanvullende korting. De nieuwe prijs geldt niet voor zakelijke bestellingen.

Hoe werkt het?

  • Heb je als particuliere klant vóór 9 oktober gekocht in een Vodafone Winkel of BelCompany winkel? Dan zal de winkelmedewerker € 40 verrekenen bij het afhalen van het toestel.
  • Heb je als particuliere klant vóór 9 oktober gekocht bij Vodafone.nl, Belcompany.nl of via telefonische bestelling? Wij verrekenen € 40 korting met de factuur van november voor bestaande klanten en nieuwe klanten met een nieuw nummer. Nieuwe klanten met nummerbehoud krijgen ook een verrekening met de factuur, maar dit kan mogelijk later zijn dan november, omdat wij eerst moeten wachten tot het moment dat je mag overstappen naar Vodafone. Het kan zijn dat de verrekening van de € 40 niet gelijk valt met de factuur dat de toestelbetaling wordt afgeschreven.

Update 6-10:
Een aantal van onze klanten krijgt een uitnodiging om in de nacht van 8 op 9 oktober vanaf 00:01 uur in een van onze Vodafone winkels als eerste de iPhone 6s of iPhone 6s Plus direct in ontvangst te nemen. Houd er rekening mee dat dit alleen geldt voor mensen die hiervoor een uitnodiging hebben ontvangen, nadat ze een pre-order geplaatst hebben in de betreffende winkel. Hierbij zijn we afhankelijk van de voorraad in deze winkels. Het betreft de Vodafone winkel in Maastricht (Grote Staat 24), Nijmegen (Broerstraat 23), Rotterdam (Lijnbaan 104) en Leeuwarden (Nieuwestad 160). Heb je geen uitnodiging ontvangen, dan kun je lekker in bed blijven liggen. Je krijgt dan zo snel mogelijk bericht wanneer je iPhone 6s of iPhone 6s Plus af te halen is.

Update 2-10:
Jey! Je kunt vanaf vandaag je nieuwe iPhone 6S of iPhone 6s Plus pre-orderen. De eerste leveringen vinden plaats vanaf 9 oktober. Zodra we meer details hebben over de levering zullen we dat hier melden.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
Hallo allemaal,

De nieuwe iPhone 6s en iPhone 6s Plus komen er aan!

Dit topic is bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6s en 6s Plus.

Wil je als een van de eersten op de hoogte blijven van het laatste nieuws rondom de iPhone 6s en iPhone 6s Plus? Meld je op deze pagina aan voor de nieuwsbrief. Je ontvangt een melding van ons wanneer de nieuwe iPhones uitkomen en wanneer deze beschikbaar zijn.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.
293 Reacties 293
joerithemen

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb net met Vodafone gebeld, ze hebben mijn mail aangepast en verteld dat mijn iPhone 6s 64gb SpaceGrey morgen op de mat ligt, helemaal top dus.
RobFa

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Mijn bestel status staat al vanaf 2 okt op: je besteling is verstuurd.... Dus naar die status zou ik al hellemaal niet kijken... Nog steeds geen iphone 6s plus 64gb space grey op mijn mat hoor.. Eerder een groot pak stof...
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
RobFa joerithemen Bij mij nog altijd "in behandeling"...
RianV

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Nou ik heb de track & trace code net per mail ontvangen... Den k dat mijn iPhone 6s 64gb gold toch morgen pp de mat ligt ipv tussen 19 en 24 oktober zoals vermeld in de sms....

Nu hopen dat PostNL meewerkt...
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
RianV Hoop t voor je. Anders heb je m pas maandag/dinsdag.
RobFa

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
MtVelde
Wij wachten dan nog maar geduldig af.. Rond kerst hebben wij hem denk ik wel binnen 🙂
RianV

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Of zaterdag MtVelde....

Hoop dat het voor de wachtenden ook allemaal snel geregeld is....
Wachten op iets leuks/ nieuws duurt altijd (te) lang.... ????
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
RobFa RianV Aangezien ik achteraan de lijst ben geplaatst zal ik wel als laatste op dit forum achterblijven ben ik bang. Laat t wel even weten als jullie iets ontvangen! (En ook precies wat. Als het een 64GB plus space grey is kan ik een beetje schatten wanneer ik aan de beurt ben hehe)
RianV

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Via mijn pakket app kreeg ik het bericht dat mijn pakketje morgen geleverd wordt tussen 14.30-16.30 uur!
Ook zag ik net in de my Vodafone app dat mijn abonnement is omgezet! ????

Mijn iPhone 6s 64gb goud is dus onderweg MtVelde
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai ,

Aii vervelend om te horen dat het ook niet via de klantenservice is gelukt! Ik lees dat je en mail hebt gestuurd en dat kan inderdaad 10 werkdagen duren, wordt altijd geprobeerd sneller vragen, problemen of feedback sneller op te pakken!

We hadden je graag verder geholpen via het forum alleen is dit niet mogelijk omdat er interne informatie hiervoor nodig is, helaas :(.
Zou je het nogmaals kunnen proberen via 0800-0560 ook al snap ik dat je baalt van het vorige contact en de werktijden.

Woops! Zie dat het al is opgelost :)! Geniet van je nieuwe toestel en laat je het ons weten wanneer je hem hebt ontvangen en hebt kunnen unboxen?
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
RianV Netjes! Nu de rest nog haha.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Fijn om dat van je te horen ! Nog eventjes!
Laat je het ons weten wanneer je je iPhone 6s bezorgt krijgt en je eerste indruk :)?

Vergeet je niet te slapen :p?
Juriaan80

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Toch maar eens een kleine update. Nog steeds geen iPhone...:@

Op zich word ik steeds snel doorverbonden met klantenservice. Maar elke keer krijg ik weer andere antwoorden. Mijn bottleneck is nu nummerbehoud. Wel een paar keer over gebeld. Gisteren weer gebeld met Vodafone, TMobile en weer vodafone, alles zou goed moeten zijn. Extra notitie gemaakt door Vodafone dat gewoon door moet gaan. En uiteraard vanochtend weer SMS dat het niet goed ging. Nu blijkt dat iemand vlaggetje zakelijk nummer heeft aangezet. Komen ze dus vandaag mee.

Ondertussen staat klantenservice in mijn favorites. En praat nog meer met hun dan met mijn vrouw. 😄 Deze klantenservice bel ik niet om steeds weer status op te vragen, maar omdat er van alles misgaat. Geen orderbevestiging, verdwenen bestelling, foutieve nummerbehoud...

Ondertussen zit ik op 14 dagen na bestelling! Ik geef door wat ik door moet geven, geen idee wat ze allemaal daadwerkelijk invoeren. Op zich ben ik vrij geduldig en ben nog geen 1x boos geworden of zoiets. Maar het begint wel moeilijk te worden zo.

Ik hoop dat voor het aflopen van mijn contract bij TMobile, dit allemaal goed gaat... Dat is dus nog 2wkn... Mijn muis blijft wel eens hangen boven het annuleren-knopje. Dan maar toch bij TMobile blijven, al is netwerk wat slechter...
CV_15

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Maar weer eens gebeld, het gaat trouwens om een 6S Plus 64GB SG besteld via F&F.

Oh ja ik zie het, u moet uw telefoon nog krijgen maar de order is vastgelopen.
Uh 'vastgelopen', ja er is nog geen telefoon.
Oh gelukkig, ik dacht al aan iets ergers...
Er zijn dinsdag telefoons binnen gekomen maar nog niet aan u toegewezen maar er komen vandaag ook telefoons binnen en ik ga het gelijk doorzetten.
Waarschijnlijk heeft u hem begin volgende week....

Samengevat, we denken dat uw toestel wel vandaag bij de levering zit en waarschijnlijk heeft u hem dan wel begin volgende week.

Jullie mogen zelf de waarde van deze info bepalen :@
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
CV_15 Ook deze info klopt niet. Het nieuwe overzicht laat zien dat dat model helemaal niet binnen is gekomen deze week. Daarnaast gaf de klantenservice mij compleet andere info.
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Juriaan80 T-mobile heb een levertijd van 2-3 weken. Als je deze bestelling annuleert begin je weer opnieuw. Hou wel rekening met je bedenktijd van 14 dagen.
CV_15

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het overzicht zou nog kunnen kloppen want het suggereert dat er deze week (week 42) afgeleverd zal worden. Als er dinsdag en/of vandaag dit type toestel bij Vodafone binnen is gekomen en ze sturen het vandaag nog op, zou de info kloppen.

Iemand op het iPhone forum van Tweakers.net meldt dat z'n toestel (6S Plus 64GB SG) 'onderweg' zou zijn, besteld op vodafone.nl. Hoop voor hem dat 'onderweg' een T&T code is en niet een uitspraak van de klantenservice 😉

Want zoals jij al aangeeft, gaat dat alle kanten op....
Toch treurig anno 2015.

Update; degene op Tweakers meldt dat hij ondertussen een T&T heeft gehad nadat hij gisteren avond zag dat er iets aangemeld was (status is nog steeds 'aangemeld bij PostNL') . Waarschijnlijk bij de shipment van dinsdag gezeten dus tussen het binnen komen en versturen/ontvangen zit (schijnbaar) ook nog meerdere dagen.
Geeft weinig hoop voor morgen als je nog niets gehoord hebt......
MtVelde

Gedreven Liefhebber
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik vind het knap dat je niet boos wordt. Persoonlijk ben ik nog nooit zo ontevreden geweest over een bedrijf. Zelf zit ik ook 2 weken na de bestelling en de klantenservice wordt alsmaar slechter en slechter, terwijl de drukte afneemt. Geen een die het zelfde zegt, maar wel vol zitten met sarcasme en ze klinken allemaal levensmoe. Ook het personeel op dit forum gaat alleen maar in op positieve berichten.

Het feit dat ik een peperduur tweejarig contract afsluit en dan zo behandeld word maakt mij wél boos. Aangezien niemand op onze woorden ingaat is het enige wat we kunnen doen een overstap maken naar een andere provider, en daarbij weer 2-3 weken moeten wachten. Optie 2 is op Vodafone blijven wachten terwijl onze bedenktijd langzaam wegtikt en andere klanten die na ons hetzelfde toestel hebben besteld, het eerder binnen krijgen.
RobFa

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik begin mijn geduld ook een beetje te verliezen... Je wordt steeds van het kasje naar de muur gestuurd, en heb nog steeds niet mijn 6s plus 64gb sg... En idd die bedenk tijd tik idd weg... Ik vind het bar slecht hoe je hier op de hoogte wordt gehouden.. En mag hopen dat ik de 6s plus 64gb sg als een van de eerste krijg was als een van de eerste aan de lijn op 2okt 00:00...
Juriaan80

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Service is natuurlijk groot woord. Voor Vodafone gaat het met grootste gedeelte goed, dus de gevallen waar vanalles misgaat nemen ze voor lief... Ik heb niet het idee dat dit anders zal zijn bij andere providers.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic