Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6s en iPhone 6s Plus

http://voda.fo/ne/84rd6


Update 03-11:
Er was helaas wat krapte met de 64 GB variant (alle kleuren). De verwachting is dat deze alsnog snel geleverd gaan worden.

Er zijn verder geen algemene bijzonderheden meer m.b.t. de levering van de iPhone 6s en iPhone 6s Plus. Daarom sluiten we dit topic.

Heb je jouw telefoon nog niet ontvangen of nog een vraag over jouw bestelling? Dan raad ik aan om gratis te bellen met 0800-0560. De oorzaak kan dan worden nagekeken op basis van jouw eigen gegevens. Via het Forum kunnen we dit helaas niet nakijken.

Update 14-10:
Hierbij opnieuw een overzicht van de levertijden voor bestellingen die geplaatst zijn.

*moderator edit: overzichten verwijderd omdat deze niet meer relevant en actueel zijn*

Bovenstaand overzicht geeft een indicatie van levering die gebaseerd is op de informatie die wij momenteel beschikbaar hebben. De uiteindelijke levertijden kunnen nog veranderen doordat wij afhankelijk zijn van de leverancier.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.

Update 9-10:
Goed nieuws! Per 9 oktober hebben we een groot aantal toestelprijzen € 40 verlaagd in combinatie met de nieuwste iPhones. Voor nieuwe particuliere bestellingen wordt direct de nieuwe prijs gerekend. Mocht jij als particuliere pre-order klant tussen 2 oktober tot en met 8 oktober één van onderstaande combinaties afgesloten hebben, dan krijg jij deze korting van € 40 ook!
€ 40 korting geldt voor onderstaande combinaties:
Red Essential i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red Super i.c.m.
iPhone 6s 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Let op!
De iPhone 6s 16 GB i.c.m. Red Super is niet in prijs gewijzigd en daarom ontvangen klanten die deze combinatie besteld hebben geen aanvullende korting. De nieuwe prijs geldt niet voor zakelijke bestellingen.

Hoe werkt het?

  • Heb je als particuliere klant vóór 9 oktober gekocht in een Vodafone Winkel of BelCompany winkel? Dan zal de winkelmedewerker € 40 verrekenen bij het afhalen van het toestel.
  • Heb je als particuliere klant vóór 9 oktober gekocht bij Vodafone.nl, Belcompany.nl of via telefonische bestelling? Wij verrekenen € 40 korting met de factuur van november voor bestaande klanten en nieuwe klanten met een nieuw nummer. Nieuwe klanten met nummerbehoud krijgen ook een verrekening met de factuur, maar dit kan mogelijk later zijn dan november, omdat wij eerst moeten wachten tot het moment dat je mag overstappen naar Vodafone. Het kan zijn dat de verrekening van de € 40 niet gelijk valt met de factuur dat de toestelbetaling wordt afgeschreven.

Update 6-10:
Een aantal van onze klanten krijgt een uitnodiging om in de nacht van 8 op 9 oktober vanaf 00:01 uur in een van onze Vodafone winkels als eerste de iPhone 6s of iPhone 6s Plus direct in ontvangst te nemen. Houd er rekening mee dat dit alleen geldt voor mensen die hiervoor een uitnodiging hebben ontvangen, nadat ze een pre-order geplaatst hebben in de betreffende winkel. Hierbij zijn we afhankelijk van de voorraad in deze winkels. Het betreft de Vodafone winkel in Maastricht (Grote Staat 24), Nijmegen (Broerstraat 23), Rotterdam (Lijnbaan 104) en Leeuwarden (Nieuwestad 160). Heb je geen uitnodiging ontvangen, dan kun je lekker in bed blijven liggen. Je krijgt dan zo snel mogelijk bericht wanneer je iPhone 6s of iPhone 6s Plus af te halen is.

Update 2-10:
Jey! Je kunt vanaf vandaag je nieuwe iPhone 6S of iPhone 6s Plus pre-orderen. De eerste leveringen vinden plaats vanaf 9 oktober. Zodra we meer details hebben over de levering zullen we dat hier melden.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
Hallo allemaal,

De nieuwe iPhone 6s en iPhone 6s Plus komen er aan!

Dit topic is bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6s en 6s Plus.

Wil je als een van de eersten op de hoogte blijven van het laatste nieuws rondom de iPhone 6s en iPhone 6s Plus? Meld je op deze pagina aan voor de nieuwsbrief. Je ontvangt een melding van ons wanneer de nieuwe iPhones uitkomen en wanneer deze beschikbaar zijn.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.
293 Reacties 293
Tyson

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Is de €40,- actie ook geldig voor zakelijke Red Super klanten (heb de verlenging op 4-10 geplaatst)?
disss

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Mijn pakketje komt vandaag binnen tussen 11 en 3 uur
Jis85

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hij ligt op tafel, moet alleen helaas nog tot 17.00 uur werken...
TomSch

Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb in de ochtend van 2 oktober mijn iPhone 6s besteld en er staat sinds dien bij de status van mijn bestelling 'de bestelling is verstuurd'. Maar nog geen mailtje gehad. Is dit foute boel?
mitchell

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Net in ontvangst mogen nemen dank je wel VODAFONE voor het snel leveren!
Ashley_

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zijn ze al binnen ?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Tyson , bedankt voor je vraag! Het is helaas niet geldig voor zakelijk. Ik heb dit nu ook erbij vermeld.

@TomSch , je kunt voor de zekerheid gratis bellen met 0800-0560. Via het forum kunnen we geen bestellingen controleren.
Marlot

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb mn iphone 2 okt 1.30 via internet besteld, nog steeds geen t&t code ontvangen. net gebeld en hij word vandaag bezorgd!
Dressed4succes

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe zit dat nu met die A5 Samsung veranderingen want ook mijn toestel is veranderd naar een Samsung A5 black ....

Verder verlengingen komen neem ik aan ook in aanmerking voor de toestelkorting?
Tyson

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hi Marc, ik kreeg net telefonisch te horen dat het wel geld voor zakelijke klanten.. #verwarring 😛
Linda3

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de hele dag me pakketje kunnen volgen,
had de heerlijke tijdspanne van 8.39 tot 21.30,
nu is mijn pakketje ineens niet meer te vinden bij TNT, nog meer mensen hier last van?
Lw

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vorige week van do op vrijdagnacht heb ik geprobeerd een iPhone 6s te bestellen. Helaas deed de site het niet en kreeg ik bericht dat het product niet beschikbaar was. Uiteindelijk vrijdagochtend meteen naar de winkel (Ede) om deze te bestellen. Een iPhone 6s gold 64gb.

In het overzicht op dit forum staat dat deze vandaag geleverd werd. Maar helaas geen iPhone voor mij. In de winkel gaven ze aan dat er een leveringsprobleem is.. Maar online lees ik andere verhalen.

Kunnen jullie dit uitzoeken? Ik zou morgen graag mijn telefoon in huis hebben..

Alvast bedankt!
Klawer

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik had direct besteld op donderdag/vrijdag nacht! Door drukte op server 0.21uur gelukt! Daarna gebeld op maandag, alles was in orde en zou hem gister ontvangen! Donderdag nog geen TT ontvangen, dus weer gebeld, zeer slecht te woord gestaan "u ontvangt hem vanzelf een keer en meer kan ik u niet zeggen". Uit veel post hier blijkt dat iedereen (zelfs mensen die hem later besteld hebben) hem al hebben ontvangen, maar ik heb niks!!!! Zeer teleurgesteld!

Zowel over het niet ontvangen als de alechte communicatie (geen mail met TT en slecht te woord gestaan aan de tel.).

Hoop dan maar dat hij vandaag nog komt, had geaag wat gehoord van vodafone maar als je belt kom ik toch weer niks te weten..grrrr...

Anonymous
Niet van toepassing
De klantenservice kan alleen zien of hij verstuurd is, echter de t+t krijg je van post.nl
Vodafone kan deze dus niet opvragen voor je.
Klawer

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven, bedabkt voor je uitleg over tt. Wel jammer dat dat aan de telefoon dan niet wordt uitgelegd...

Ook blijft het raar dat ik nog steeds niets heb ontvangen....hij zou zijn verstuurd maar heb dus niets binnen en andere die na mij besteld hebben wel...en postnl is gister wel geweest want hebben een andere bestelling (bol.com) hier gewoon afgeleverd...
Dressed4succes

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe zit dat nu met die A5 Samsung veranderingen want ook mijn toestel is veranderd naar een Samsung A5 black ....
Oldekamp

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,
Op 2 oktober om 0:06 is het mij gelukt om de iPhone 6S icm een Red Super abonnement te bestellen. Hiervan kreeg ik om 0:06 een orderbevestiging, en ‘Bevestiging van je bestelling’ om 00:27.
Op maandag werd ik gebeld door Vodafone. Of ik het leuk vond om de telefoon in Nijmegen te komen halen om middernacht (donderdag op vrijdag). Inclusief een leuke goodiebag en een gratis screenprotector. Blij verrast met dit aanbod, stemde ik in.
De volgende dag stond mijn bestelling nog steeds op ‘Thuis bezorgen’, dus heb ik Vodafone gebeld. Zij konden mij niet vertellen hoe het nu zat, dus probeerden ze mij door te verbinden met de fysieke winkel in Nijmegen. Dit bleek na 4 pogingen niet mogelijk.
Woensdag besloot ik om naar Nijmegen te rijden. Via de telefoon kwam ik namelijk geen steek verder. Eenmaal in de winkel blijkt dat ik wél in het order-systeem sta, maar niet in de kassa en dat ik dus niet in aanmerking kom voor het ophalen in de winkel bij de nachtrelease. Ik moest maar contact opnemen met de klantenservice, dus dat heb ik ter plekke in de winkel gedaan. Ik kreeg excuses voor het telefoontje dat ik hem in de winkel mocht komen ophalen, dit was een ‘miscommunicatie’.
Donderdag om 15:25 een mailtje: ‘Je iPhone 6S is binnen!’ ‘Je nieuwe iPhone ligt voor je klaar in Vodafone winkel Nijmegen. Om 17:21 een mailtje: ‘Goed nieuws! Je pakketje is onderweg!’ inclusief een T&T code. Deze gaf aan dat de telefoon op vrijdagmorgen bezorgd zou worden. We wachten het nog even af, dacht ik.
Vrijdag. Rond 9:00 bekijk ik mijn track&trace code. Deze geeft ineens zaterdag aan, tussen 9:30-12:30. Ik bel Vodafone. ‘Inderdaad meneer, de telefoon komt zaterdag bij u binnen. Bij PostNL is het druk en daarom komt de melding ‘Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL’ tevoorschijn. U mag er gewoon van uit gaan dat u op zaterdag een levering krijgt.
Het is vandaag zaterdag. Ik bekijk de status via Track&Trace: deze staat nu voor levering op 13 oktober? Ik bel PostNL, en vraag hoe het zit met de eerder genoemde melding. PostNL verzekerde mij dat ze het pakket nog niet van Vodafone hebben gekregen, en ik dus contact moet zoeken met Vodafone. Dat doe ik dan ook.. Na wederom lang in de wachtrij te staan, doe ik mijn verhaal. Om goed geholpen te worden, moet ik even doorverbonden worden met een andere afdeling. Dit lukt. Opnieuw doe ik mijn verhaal. Om goed geholpen te kunnen worden, moet ik toch even worden doorverbonden met nóg een andere afdeling. Ik word doorverbonden, en na 30 seconden krijg ik een geautomatiseerde stemopname te horen dat het druk is en ik niet kan worden geholpen.
Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, heb al meerdere uren in jullie wachtrij doorgebracht deze week, ben voor Jan met de korte achternaam naar Nijmegen heen en weer gereden, heb minstens 15 verschillende medewerkers gesproken en ik ben nog NIETS VERDER.
Op het Vodafone forum word aangegeven door jullie medewerkers dat de 6S 64GB Space Grey gewoon vanaf vrijdag 9 oktober leverbaar is, mits je een van de eerste dagen hebt besteld. Ik heb in de eerste minuten besteld, en heb nog niets!
De “klantenservice” van Vodafone begint mij nu echt te irriteren! Wanneer word ik nu daadwerkelijk geholpen? Het blijkt zelfs mogelijk voor Vodafone om op Texel om 0:00 een iPhone af te leveren. Hoe moeilijk is dat dan om gewoon voor elkaar te krijgen bij jullie klanten op het vaste land?
Dus.. Ik heb al jullie aanspreekpunten gehad, iedereen stuurt mij naar de volgende afdeling die er vervolgens ook niet capabel op kan reageren. In contact komen met iemand die wél capabel is om mij service te verlenen (het idee van 'klantenservice'..) blijkt een onmogelijke opgave.
Waar moet het nu verder?
Klawer

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zo en weer een man van postnl aan de deur gehad maar nig geen telefoon....

Slecht verhaal dit...
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Bij en deel van de gebruikers staan inderdaad in plaats van de iPhone 6s de Galaxy A5. Neem anders even voor de zekerheid contact op via de klantenservice. Ook andere hebben hetzelfde als wat jij beschrijft (zo ook via het forum).
RianV

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb vrijdagochtend (9 oktober), mijn abonnement verlengd met een iPhone 6s 64gb kleur goud. Ze hadden gezegd dat de levertijd wel 2 tot 3 weken kon zijn nu. Ben benieuwd!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic