Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6s en iPhone 6s Plus

http://voda.fo/ne/84rd6


Update 03-11:
Er was helaas wat krapte met de 64 GB variant (alle kleuren). De verwachting is dat deze alsnog snel geleverd gaan worden.

Er zijn verder geen algemene bijzonderheden meer m.b.t. de levering van de iPhone 6s en iPhone 6s Plus. Daarom sluiten we dit topic.

Heb je jouw telefoon nog niet ontvangen of nog een vraag over jouw bestelling? Dan raad ik aan om gratis te bellen met 0800-0560. De oorzaak kan dan worden nagekeken op basis van jouw eigen gegevens. Via het Forum kunnen we dit helaas niet nakijken.

Update 14-10:
Hierbij opnieuw een overzicht van de levertijden voor bestellingen die geplaatst zijn.

*moderator edit: overzichten verwijderd omdat deze niet meer relevant en actueel zijn*

Bovenstaand overzicht geeft een indicatie van levering die gebaseerd is op de informatie die wij momenteel beschikbaar hebben. De uiteindelijke levertijden kunnen nog veranderen doordat wij afhankelijk zijn van de leverancier.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.

Update 9-10:
Goed nieuws! Per 9 oktober hebben we een groot aantal toestelprijzen € 40 verlaagd in combinatie met de nieuwste iPhones. Voor nieuwe particuliere bestellingen wordt direct de nieuwe prijs gerekend. Mocht jij als particuliere pre-order klant tussen 2 oktober tot en met 8 oktober één van onderstaande combinaties afgesloten hebben, dan krijg jij deze korting van € 40 ook!
€ 40 korting geldt voor onderstaande combinaties:
Red Essential i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red Super i.c.m.
iPhone 6s 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Let op!
De iPhone 6s 16 GB i.c.m. Red Super is niet in prijs gewijzigd en daarom ontvangen klanten die deze combinatie besteld hebben geen aanvullende korting. De nieuwe prijs geldt niet voor zakelijke bestellingen.

Hoe werkt het?

  • Heb je als particuliere klant vóór 9 oktober gekocht in een Vodafone Winkel of BelCompany winkel? Dan zal de winkelmedewerker € 40 verrekenen bij het afhalen van het toestel.
  • Heb je als particuliere klant vóór 9 oktober gekocht bij Vodafone.nl, Belcompany.nl of via telefonische bestelling? Wij verrekenen € 40 korting met de factuur van november voor bestaande klanten en nieuwe klanten met een nieuw nummer. Nieuwe klanten met nummerbehoud krijgen ook een verrekening met de factuur, maar dit kan mogelijk later zijn dan november, omdat wij eerst moeten wachten tot het moment dat je mag overstappen naar Vodafone. Het kan zijn dat de verrekening van de € 40 niet gelijk valt met de factuur dat de toestelbetaling wordt afgeschreven.

Update 6-10:
Een aantal van onze klanten krijgt een uitnodiging om in de nacht van 8 op 9 oktober vanaf 00:01 uur in een van onze Vodafone winkels als eerste de iPhone 6s of iPhone 6s Plus direct in ontvangst te nemen. Houd er rekening mee dat dit alleen geldt voor mensen die hiervoor een uitnodiging hebben ontvangen, nadat ze een pre-order geplaatst hebben in de betreffende winkel. Hierbij zijn we afhankelijk van de voorraad in deze winkels. Het betreft de Vodafone winkel in Maastricht (Grote Staat 24), Nijmegen (Broerstraat 23), Rotterdam (Lijnbaan 104) en Leeuwarden (Nieuwestad 160). Heb je geen uitnodiging ontvangen, dan kun je lekker in bed blijven liggen. Je krijgt dan zo snel mogelijk bericht wanneer je iPhone 6s of iPhone 6s Plus af te halen is.

Update 2-10:
Jey! Je kunt vanaf vandaag je nieuwe iPhone 6S of iPhone 6s Plus pre-orderen. De eerste leveringen vinden plaats vanaf 9 oktober. Zodra we meer details hebben over de levering zullen we dat hier melden.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
Hallo allemaal,

De nieuwe iPhone 6s en iPhone 6s Plus komen er aan!

Dit topic is bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6s en 6s Plus.

Wil je als een van de eersten op de hoogte blijven van het laatste nieuws rondom de iPhone 6s en iPhone 6s Plus? Meld je op deze pagina aan voor de nieuwsbrief. Je ontvangt een melding van ons wanneer de nieuwe iPhones uitkomen en wanneer deze beschikbaar zijn.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.
293 Reacties 293
Anonymous
Niet van toepassing
Dan ben ik benieuwd hoe laat hij aankomt Laat weten of je hem binnen hebt en wat je van het toestel vind.
Jis85

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
timothyb Nee, dat nog niet maar pas een half uur geleden de mail gehad. Overigens komt t mij beter uit als ie zaterdag komt dus dan hoop ik daar maar op..
itsme_

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
eerst afwachten wanneer de iphone komt en dan afwachten welke chip je erin hebt... 70% kans op de goede TSMC chip 🙂
disss

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
heb ook mijn track & trace maar niet actief..
CrutzZz

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Wat een onkunde van mensen bij Vodafone. Niemand kan mij aangeven hoe en wat.
dan krijg ik eindelijk een code is het geen track & trace code. Foeifoei geduld raakt op
timothyb

Gedreven Liefhebber
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Zo lang die niet is aangemeld vandaag, wordt ie morgen ook niet bezorgd..
Wordt dus wachten tot zaterdag vrees ik
CrutzZz

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Status van je bestelling:

De bestelling is verstuurd.

Maar heb nog geen t&t code
timothyb

Gedreven Liefhebber
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Lekker handig...zie dat ze op mijn factuur wel een toevoeging bij mijn huisadres hebben opgegeven maar bij mijn bezorgadres niet..
Nu maar hopen dat dat goed gaat morgen..
mitchell

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Mijn track and trace code is geaccepteerd door postnl dus morgen levering 10:30 tot 12:30 uur!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai ! Heb je al de T & T code maar is deze wel of niet werken via de Mijnpakket website van PostNL? Of zie je wel de status ervan maar dat alleen deze is verzonden maar nog niet is ontvangen van PostNL?

Hi , de T & T code ontvang je niet gelijk bij de aankoop hierover lopen alweer en paar dagen en daarna zul je de T & T code ontvangen via de mail. Of even bij de ongewenste mail te kijken in je mailbox.

Hopelijk komt dit goed! Lastig te wijzigen, of PostNL bellen in de ochtend om te kijken of zij dit aan de bezorger kunnen noteren voor de zekerheid. Mocht je stel het bezorgadres op 16A hebben staan maar er staat alleen 16 en andere hebben en B, C enzovoorts... Dan zal ook worden gekeken naar en naam als die te vinden is en dan matchen met het pakketje.
akirasen

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
voor mensen die nog geen track en trace code hebben, check je spam box van je email, vodafone had vandaag om 17:00 uur een code gestuurd maar op een van de andere manier is die in de ongewenste email gekomen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Spannend :)! Laat je het ons weten hoe je toestel bevalt?

Succes met het afwachten van je pakketje, fijne avond ;).
mitchell

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Jazeker weten als ik het in ontvangst heb genomen meld ik het gelijk hier!
itsme_

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net een mail gekregen met de tt 😄 Morgenmiddag levering 😄
CrutzZz

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Ik heb de mijne bestel 2 oktober 0:00
Ik heb wel deze week nog de factuur gekregen.
Maar tot nu toe geen t&t. Ook niet in de spambox
Anonymous
Niet van toepassing
Ben anders even met de klantenservice 08000560
Vanaf 8 uur zijn zij bereikbaar. In principe ontvang je deze zodra hij is opgestuurd
CrutzZz

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Steven daar heb ik gister al een uur aan de lijn gehangen. Dan krijg je eindelijk een code is het GÉÉN T&t code. :s:s
Jis85

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
mitchell dan ben ik voor jou denk ik! Bij mij komen ze tussen 08.30 en 10.30! ????
Anonymous
Niet van toepassing
Klopt maar zij kunnen wel zien of hofbal verstuurd is of niet.
Anonymous
Niet van toepassing
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic