Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6s en iPhone 6s Plus

http://voda.fo/ne/84rd6


Update 03-11:
Er was helaas wat krapte met de 64 GB variant (alle kleuren). De verwachting is dat deze alsnog snel geleverd gaan worden.

Er zijn verder geen algemene bijzonderheden meer m.b.t. de levering van de iPhone 6s en iPhone 6s Plus. Daarom sluiten we dit topic.

Heb je jouw telefoon nog niet ontvangen of nog een vraag over jouw bestelling? Dan raad ik aan om gratis te bellen met 0800-0560. De oorzaak kan dan worden nagekeken op basis van jouw eigen gegevens. Via het Forum kunnen we dit helaas niet nakijken.

Update 14-10:
Hierbij opnieuw een overzicht van de levertijden voor bestellingen die geplaatst zijn.

*moderator edit: overzichten verwijderd omdat deze niet meer relevant en actueel zijn*

Bovenstaand overzicht geeft een indicatie van levering die gebaseerd is op de informatie die wij momenteel beschikbaar hebben. De uiteindelijke levertijden kunnen nog veranderen doordat wij afhankelijk zijn van de leverancier.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.

Update 9-10:
Goed nieuws! Per 9 oktober hebben we een groot aantal toestelprijzen € 40 verlaagd in combinatie met de nieuwste iPhones. Voor nieuwe particuliere bestellingen wordt direct de nieuwe prijs gerekend. Mocht jij als particuliere pre-order klant tussen 2 oktober tot en met 8 oktober één van onderstaande combinaties afgesloten hebben, dan krijg jij deze korting van € 40 ook!
€ 40 korting geldt voor onderstaande combinaties:
Red Essential i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red i.c.m.
iPhone 6s 16 GB, 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Red Super i.c.m.
iPhone 6s 64 GB en 128 GB
iPhone 6s Plus 16 GB, 64 GB en 128 GB
Let op!
De iPhone 6s 16 GB i.c.m. Red Super is niet in prijs gewijzigd en daarom ontvangen klanten die deze combinatie besteld hebben geen aanvullende korting. De nieuwe prijs geldt niet voor zakelijke bestellingen.

Hoe werkt het?

  • Heb je als particuliere klant vóór 9 oktober gekocht in een Vodafone Winkel of BelCompany winkel? Dan zal de winkelmedewerker € 40 verrekenen bij het afhalen van het toestel.
  • Heb je als particuliere klant vóór 9 oktober gekocht bij Vodafone.nl, Belcompany.nl of via telefonische bestelling? Wij verrekenen € 40 korting met de factuur van november voor bestaande klanten en nieuwe klanten met een nieuw nummer. Nieuwe klanten met nummerbehoud krijgen ook een verrekening met de factuur, maar dit kan mogelijk later zijn dan november, omdat wij eerst moeten wachten tot het moment dat je mag overstappen naar Vodafone. Het kan zijn dat de verrekening van de € 40 niet gelijk valt met de factuur dat de toestelbetaling wordt afgeschreven.

Update 6-10:
Een aantal van onze klanten krijgt een uitnodiging om in de nacht van 8 op 9 oktober vanaf 00:01 uur in een van onze Vodafone winkels als eerste de iPhone 6s of iPhone 6s Plus direct in ontvangst te nemen. Houd er rekening mee dat dit alleen geldt voor mensen die hiervoor een uitnodiging hebben ontvangen, nadat ze een pre-order geplaatst hebben in de betreffende winkel. Hierbij zijn we afhankelijk van de voorraad in deze winkels. Het betreft de Vodafone winkel in Maastricht (Grote Staat 24), Nijmegen (Broerstraat 23), Rotterdam (Lijnbaan 104) en Leeuwarden (Nieuwestad 160). Heb je geen uitnodiging ontvangen, dan kun je lekker in bed blijven liggen. Je krijgt dan zo snel mogelijk bericht wanneer je iPhone 6s of iPhone 6s Plus af te halen is.

Update 2-10:
Jey! Je kunt vanaf vandaag je nieuwe iPhone 6S of iPhone 6s Plus pre-orderen. De eerste leveringen vinden plaats vanaf 9 oktober. Zodra we meer details hebben over de levering zullen we dat hier melden.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
Hallo allemaal,

De nieuwe iPhone 6s en iPhone 6s Plus komen er aan!

Dit topic is bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6s en 6s Plus.

Wil je als een van de eersten op de hoogte blijven van het laatste nieuws rondom de iPhone 6s en iPhone 6s Plus? Meld je op deze pagina aan voor de nieuwsbrief. Je ontvangt een melding van ons wanneer de nieuwe iPhones uitkomen en wanneer deze beschikbaar zijn.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.
293 Reacties 293
timothyb

Gedreven Liefhebber
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Er staat bij mij inmiddels "is verstuurd"
Maar geen Tracking nummer.
Wanneer krijg je die?
djneo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook om donderdag avond om 1 uur snachts een bestelling gedaan, en kreeg een mailtje met bedant voor je bestelling, verder heb ik nog niks ontvangen, ik had gebeld en daar vertelde mij dat ze het in het systeem nog moesten doorgeven, en ik dinsdag een mail zal krijgen

Ik heb nog niks, waar kan ik zien hoe en wanneer mijn bestelling komt
djneo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen edit functie dus maar zo, Klanten service heeft het opgelost
BDT

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook vrijdag besteld en mijn order was er uiteindelijk om 00:11 doorheen(na veel proberen).
Maandag zag ik ook dat mijn betelling was omgezet in een galaxy a5. Hierna heb ik nog een aantal keer gebeld met de klantenservice en is het goed.

Hoorde echter wel dat ik door deze grap achterin de rij van bestellingen zou komen... Lekker is dat. Maar na nog een keer bellen en een ander gesproken te hebben hoorde ik juist weer dat de originele besteldatum wordt aangehouden.

Tevens in mijn order verstuurd als status, maar ik heb geen mail ontvangen hiervan. Na bellen kreeg ik te horen dat in het interne systeem stond: wordt verstuurd.
En dat ik een track & trace code zou krijgen voor aflevering.

Al met al veel gedoe haha
itsme_

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
vraagje voor degenen die wel al de status verstuurd hebben, welke iphone hebben jullie besteld? (gb en kleur) zojuist gebeld omdat bij mij de status nog steeds op wordt verwerkt staat (om 0.11 besteld vrijdagnacht) Ik kreeg te horen dat de andere mensen dus wel een ander toestel zouden hebben besteld bij mij is het een week levertijd (64 gb zilver, iphone 6s)
Juriaan80

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ok, voor de mensen die bang zijn dat ze vrijdag niks krijgen. Ik kreeg net een SMS dat ik een gewilde versie heb en dat het dus slecht nieuws voor mij was. Deze kan dan niet de negende geleverd worden maar rond volgende week 12-17okt. Dus mocht je deze SMS niet hebben ontvangen dan zit het waarschijnlijk wel goed.

Ik heb donderdagnacht gebeld maar de $%#$@% telefoon-guy heeft de bestelling blijkbaar verkeerd laten lopen. Dus na vrijdag en maandag gebeld te hebben, heb ik vanochtend pas de uiteindelijke orderbevestiging gekregen. Dus ik vermoed doordat ik pas vanochtend de bevestiging heb gekregen, het model (iPh6S-64gb-gold) al uitverkocht was voor eerste levering...

Voor de andere have fun! Ik blijf geduldig. 😉
itsme_

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog maar eens gebeld aangezien de mevrouw die ik net sprak ook beweerde dat vrijdag pas de iphones verstuurd zouden ipv geleverd..
Er klopte weer iets niet in mijn bestelling, stond nu op backorder terwijl hij gewoon nog op voorraad is. Moet weer veranderd worden door een andere afdeling wat helaas vandaag niet meer kan.
wat een gedoe.
Balen voor de mensen die nu al te horen hebben gekregen dat er een langere levertijd is.
gijsieaz1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij het probleem dat mijn besteling ook nog steeds op word verwerkt staat, gaat hier om n iphone 6s plus 64 gb goud... ook donderdagnacht besteld
Jis85

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoe zit het nou precies met die nachtwinkel? Ik belde net namelijk en na een half uur wachten vertelde iemand mij het volgende:
De 6s wordt op zaterdag pas verstuurd omdat ze op vrijdag pas bij Vodafone binnen komen en dan kan dus zijn dat door post nl de bestelling pas maandag komt. Uiteraard alleen tijdens werktijden. Wel kan ik naar een van de nachtwinkels, omdat ik van tevoren besteld heb. Die is volgens de medewerker op zaterdag vanaf 01.00 uur open.

Als ik even op internet zoek over die nachtwinkel, kom ik overal tegen dat deze in de nacht van donderdag op vrijdag om 00.01 uur open is.

Op zich wel fijn om te weten welke nacht ik door koet trekken als ik voor die optie ga kiezen.. Weet nog niet wat ik ga doen.
Furio

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb zelf vorige week vrijdag ochtend een Iphone 6S Rose Gold 64 GB besteld en vandaag onderstaande e-mail ontvangen dat ik deze aanstaande vrijdag geleverd krijg..

Beste heer,
Yes! Je nieuwe iPhone 6s ligt voor je klaar. Je moet nog even geduld hebben, want we mogen ze pas vanaf vrijdag bezorgen.
Aanstaande donderdag sturen we de iPhone naar je op en dan ontvang je gelijk de track&trace code om het pakket te kunnen volgen.
De factuur ontvang je vandaag of morgen al per e-mail.

Met vriendelijke groet,
Vodafone
Oldekamp

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook om middernacht via de webshop besteld, orderbevestiging om 00:06, bevestiging bestelling om 00:27. Afgelopen maandag door onbekend nummer gebeld, bleek een mevrouw van Vodafone. Ik had geluk, en mij werd aangeboden om de telefoon in Nijmegen (woon zelf in Arnhem) in ontvangst te nemen op de nacht van donderdag op vrijdag. Er stond mij tevens een goodiebag te wachten én een gratis screenprotector. Blij verrast heb ik ingestemd.

Echter, bij mijn online status bleef het onveranderd 'word thuis bezorgd'. Ik de klantenservice bellen, en die zouden mij doorverbinden met de betreffende Vodafone winkel. Dit werd geprobeerd, echter kwam gewoon de hoorn erop. Na 3 pogingen met de helpdesk die mij probeert door te verbinden en inmiddels een uur later, was ik nog niets wijzer. Het telefoonnummer van de Vodafone winkel in Nijmegen werkte ook niet.

Ik besloot om vandaag langs de Vodafone winkel te gaan in Nijmegen, heen en terug totaal 45km. Hier werd ik vriendelijk te woord gestaan, en gingen ze even kijken in het systeem. Ik stond in het systeem, maar niet voor de nachtlevering. De nachtopening van de Vodafone winkel was alléén voor de mensen die een pre-order hebben gedaan in de fysieke winkel. Wél was hun 'dealercode' gekoppeld aan mijn bestelling. Echter stond mijn bestelling op thuisbezorgen en stond er geen iPhone voor mij klaar in de winkel. Ik moest maar contact opnemen met de Vodafone klantenservice.

Dat heb ik ter plekke gedaan. De vrouw aan de telefoon vertelde mij doodleuk dat het haar speet, en dat ik gebeld ben door Vodafone voor de nachtopening was een 'miscommunicatie'. Ook kon ze mij niet vertellen wanneer en waar ik mijn telefoon zou krijgen. Dat moest ik maar afwachten tot ik een mail met T&T-code kreeg. Niets aan te doen.

Wat is er nou aan de hand, en waar kan ik nou wel en niet op rekenen??!
Jis85

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Mij is verteld dat ik gewoon naar de winkel kan gaan en niet eens hoef te reserveren voor de nachtopening!
Snap er nu helemaal niets meer van maar denk niet dat ik die gok ga wagen..
itsme_

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
status: verzonden jippie 🙂
timothyb

Gedreven Liefhebber
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
ik heb inmiddels mijn TT code. pakket is alleen nog niet aangeleverd bij Post NL
Jis85

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Heb je de tt per email gehad? Ik heb alleen de factuur gekregen.
timothyb

Gedreven Liefhebber
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
nee, via telefoon!
mitchell

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Heb vorige week telefonische pre order iphone 6s 64 GB GOLD besteld, telefoonlijn ging al open om 23:59 uur. Gisteren avond telefonische orderstatus nagevraagd en ook een track&trace code mogen ontvangen maar zending is nog niet aangemeld bij postnl.
randy

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn abonnement vrijdagnacht om 0:11 verlengd met een iPhone 6s Gold - 64GB. Meteen een orderbevestiging ontvangen. Gisteravond mailtje gehad dat hij verzonden is en ik gister of vandaag de factuur + TT code krijg.
Hopelijk komt dit vandaag allemaal door & kan ik mogen mijn tel in ontvangst nemen 🙂

Weet iemand trouwens of je ook perse zelf thuis moet zijn voor enkel een contractverlening? Ik hoop namelijk dat ze het pakketje ook gewoon af geven bij de buren als er niemand thuis is...
Marlot

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wil ook graag weten of iemand anders de telefoon aan kan nemen bij een verlenging. Weet iemand dit?
mitchell

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Kan jij toevallig zien of je track and trace code al is aangemeld bij postnl en bij sorteercentrum ligt?

Want als ik mijn status opvraag staat er "zending nog niet te volgen".
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic